|
Бөлім: |
5.2. В.Сақтар |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Агибаева А.Ж |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Савроматтар мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Савроматтар туралы жазба деректер туралы.БЖБ |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.2. Қазақстандық ғалымдардығ археологиялық жаңалықтарын білу. |
||||
|
Cабақтың мақсаты |
Қазақ халқының ата –тегі болған тайпалар түсіндіру.Арал Каспии тенізі бойын мекендеген сармат тайпаларының тарихы мен мәдениеті туралы түсіндіру. |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде:қоғам игілігі үшін қызмет ету; Ар-ұят:Әдеп нормаларын ұстау; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа сабаққа өту. |
Ұйымдастыру кезені. Оқушылармен амандасу түгелдеу.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3-Топқабөлу: Үй тапсырмасын кім жылдам әдісі арқылы сұрау:
1.картадан савроматтардың мекен еткен аумағын көрсету. 2 Сарматтардың шаруашылығы туралы сипаттау. 3.Сарматтар туралы қандай елдің жазбаларында мәлңметтер көбірек болды? Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақ тау |
Карта,оқулық,интерактивті тақта,видео слайд. Тақырыпқа байланысты негізгі білім түйіндерін шешуге арналған топтық тапсырмалар |
|
|
Жаңа білім
Бекіту. 10 |
Жаңа сабақты түсіндіру Сармат мәдениеті— ерте темір дәуірінде Қазақстанның батыс өлкелері мен Оңт. Орал далаларын мекендеген көшпелі тайпалар қалдырған түрлі археологиялық ескерткіштер жиынтығы. Жалпы “сармат” атауы көне грек жазба деректерінен жеткен шартты ұғым, Ғыл. пайымдаулар бойынша, осы жерлерде, ең алдымен, Ор мен Елек өзендері алқаптарында, Жайық далаларында ерте Сармат мәдениеті (б.з.б. 7 — 6 ғ-лар мен 1 ғ. аралығы) қалыптасқан. Бесоба, Сынтас сияқты қорымдардан алынған деректер осы кезең жайлы құнды мәліметтер берді, сондай-ақ қазір зерттеліп жатқан Қырықоба үлкен қорымы (Батыс Қазақстан облысы) маңызды нысандар қатарына кіреді. Археол. зерттеулерде ерте сармат кезеңіне жататын семсер, қанжар, жебе сияқты қару түрлерінің, ат әбзелдерінің, түбі дөңес қыш көзелердің, айналар мен тас құрбандық ыдыстардың, аң стилімен сомдалған бұйымдардың тұрақты сипаттамалары жасалған. Зерттеушілер заттық мәдениет пен жерлеу ғұрпының басты ерекшеліктерін алға тарта отырып, ерте Сармат мәдениетінің қалыптасуына жергілікті дәстүрлермен қоса Арал, Төм. Сырдария сақтарының да маңызды ықпалы болғанын атап көрсетті. Б.з.б. 1 ғ-дан бастап 4 ғ-ға дейінгі аралықты орта және соңғы Сармат мәдениеті ескерткіштері алып жатыр. Сармат тайпаларының үлкен бөлігінің батысқа жылжыған уақытымен сәйкес келетін бұл кезеңдердің ескерткіштері шашырай таралып, аз табылған және біршама өзгерістерге ұшыраған. Мәдениет дамуының соңына қарай орын алған тарихи оқиғаларға байланысты кейінгі Сармат ескерткіштерінде ғұн ықпалы басым. Сармат дәуіріне жататын, бірақ классик. Сармат мәдениеті үлгісінен өзіндік ерекшеліктері бар кейбір ескерткіштер Арал мен Каспий аралығында ашылды (мыс., Дықылтас, Бәйте қорымдары, Қызылүйік ғибадатханасы). Кейінгі зерттеулер барысында туындап отырған күрделі мәселелердің бірі — Сармат мәдениеті мен “дах-массагет” атауымен байланыстырылатын ескерткіштердің арасын анықтау болып табылады.[1] |
|
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
|
Қазақстан тарихы 5 сынып Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық Б.Е Комеков,Т.С Жұмағанбетов,К.С Игіліков.-Алматы Атамұра,2017ж-144 б |
|
|
Кері байланыс |
|
Тақырыпты түсінулері бойынша билетке жауап жазады |
Оқушыларды бағалау |
|
|
|
Уйге тапсырма беру |
Үйге тапсырма §29 Сарматтар мәдениеті туралы мазмұндау.
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Савроматтардың мәдениеті.
Савроматтардың мәдениеті.
|
Бөлім: |
5.2. В.Сақтар |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Агибаева А.Ж |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Савроматтар мәдениеті. Зерттеу сұрағы: Савроматтар туралы жазба деректер туралы.БЖБ |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.3.2.2. Қазақстандық ғалымдардығ археологиялық жаңалықтарын білу. |
||||
|
Cабақтың мақсаты |
Қазақ халқының ата –тегі болған тайпалар түсіндіру.Арал Каспии тенізі бойын мекендеген сармат тайпаларының тарихы мен мәдениеті туралы түсіндіру. |
||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ұлттық мүдде:қоғам игілігі үшін қызмет ету; Ар-ұят:Әдеп нормаларын ұстау; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа сабаққа өту. |
Ұйымдастыру кезені. Оқушылармен амандасу түгелдеу.Психологиялық ахуал қалыптастыру. 3-Топқабөлу: Үй тапсырмасын кім жылдам әдісі арқылы сұрау:
1.картадан савроматтардың мекен еткен аумағын көрсету. 2 Сарматтардың шаруашылығы туралы сипаттау. 3.Сарматтар туралы қандай елдің жазбаларында мәлңметтер көбірек болды? Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақ тау |
Карта,оқулық,интерактивті тақта,видео слайд. Тақырыпқа байланысты негізгі білім түйіндерін шешуге арналған топтық тапсырмалар |
|
|
Жаңа білім
Бекіту. 10 |
Жаңа сабақты түсіндіру Сармат мәдениеті— ерте темір дәуірінде Қазақстанның батыс өлкелері мен Оңт. Орал далаларын мекендеген көшпелі тайпалар қалдырған түрлі археологиялық ескерткіштер жиынтығы. Жалпы “сармат” атауы көне грек жазба деректерінен жеткен шартты ұғым, Ғыл. пайымдаулар бойынша, осы жерлерде, ең алдымен, Ор мен Елек өзендері алқаптарында, Жайық далаларында ерте Сармат мәдениеті (б.з.б. 7 — 6 ғ-лар мен 1 ғ. аралығы) қалыптасқан. Бесоба, Сынтас сияқты қорымдардан алынған деректер осы кезең жайлы құнды мәліметтер берді, сондай-ақ қазір зерттеліп жатқан Қырықоба үлкен қорымы (Батыс Қазақстан облысы) маңызды нысандар қатарына кіреді. Археол. зерттеулерде ерте сармат кезеңіне жататын семсер, қанжар, жебе сияқты қару түрлерінің, ат әбзелдерінің, түбі дөңес қыш көзелердің, айналар мен тас құрбандық ыдыстардың, аң стилімен сомдалған бұйымдардың тұрақты сипаттамалары жасалған. Зерттеушілер заттық мәдениет пен жерлеу ғұрпының басты ерекшеліктерін алға тарта отырып, ерте Сармат мәдениетінің қалыптасуына жергілікті дәстүрлермен қоса Арал, Төм. Сырдария сақтарының да маңызды ықпалы болғанын атап көрсетті. Б.з.б. 1 ғ-дан бастап 4 ғ-ға дейінгі аралықты орта және соңғы Сармат мәдениеті ескерткіштері алып жатыр. Сармат тайпаларының үлкен бөлігінің батысқа жылжыған уақытымен сәйкес келетін бұл кезеңдердің ескерткіштері шашырай таралып, аз табылған және біршама өзгерістерге ұшыраған. Мәдениет дамуының соңына қарай орын алған тарихи оқиғаларға байланысты кейінгі Сармат ескерткіштерінде ғұн ықпалы басым. Сармат дәуіріне жататын, бірақ классик. Сармат мәдениеті үлгісінен өзіндік ерекшеліктері бар кейбір ескерткіштер Арал мен Каспий аралығында ашылды (мыс., Дықылтас, Бәйте қорымдары, Қызылүйік ғибадатханасы). Кейінгі зерттеулер барысында туындап отырған күрделі мәселелердің бірі — Сармат мәдениеті мен “дах-массагет” атауымен байланыстырылатын ескерткіштердің арасын анықтау болып табылады.[1] |
|
Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
|
Қазақстан тарихы 5 сынып Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық Б.Е Комеков,Т.С Жұмағанбетов,К.С Игіліков.-Алматы Атамұра,2017ж-144 б |
|
|
Кері байланыс |
|
Тақырыпты түсінулері бойынша билетке жауап жазады |
Оқушыларды бағалау |
|
|
|
Уйге тапсырма беру |
Үйге тапсырма §29 Сарматтар мәдениеті туралы мазмұндау.
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















