"Саяхат - таным бастауы" ашық сабақ, 5-сынып

Тақырып бойынша 18 материал табылды

"Саяхат - таным бастауы" ашық сабақ, 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныптың қазақ тілі пәніне арналған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

10-бөлім. Саяхат және демалыс

Педагогтің аты-жөні:

Ералиева Бекзат Мажитовна

Күні:

23.04.2024 ж.

Сыныбы: 5 «Д»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Саяхат-таным бастауы. Төл сөз бен автор сөзі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.
5.ӘТН5.5.Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру.

Сабақтың мақсаты:

5.Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.
5.ӘТН5.5.Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қызметін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылығын ояту








Үй тапсырмасы

5 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу, түгендеу.

2.Cурет әдісі бойынша топқа біріктіру.

«Астана» тобы, «Түркістан» тобы болып бірігеді.


  1. Wordwall әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.


Сәлемдеседі.




Астана” тобы, “Түркістан” тобы болып 2 топқа бірігеді.





Оқушылар жауап береді.











Суреттер










Wordwall

https://wordwall.net/ru


Жаңа сабақ


3 мин


Ой қозғау. «Суреттер сөйлейді» әдісі.


Саяхат-таным бастауы.


Суреттер бойынша өз ойларын жеткізеді.






Саяхатшылардың суреттері

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

5 мин.













5 мин.















Топпен жұмыс.


7 мин.



















Тілдік бағдар.


3 мин




Топтық жұмыс

Тақтамен жұмыс.

10 минут


























Деңгейлік тапсырма

5 мин.



1-тапсырма. Айтылым. Суретке қара. Сөздіктерді пайдаланып, төмендегі сөздердің мағынасын анықта: саяхаттау, серуендеу, демалу, тынығу, туризм, экспедиция. Осы сөздердің қайсысы қай суретке сәйкес келеді? Ойыңды дәлелде.


2-тапсырма. Жазылым. «Ассоциограмма». «Саяхат» сөзіне қатысты тірек-сызба құра. Жазғандарыңды алмасып, бір-біріңе сұрақ қойыңдар. Бірігіп «Саяхат деген не?» сұрағына анықтама жазыңдар.



3-тапсырма. Тыңдалым. Мәтінді екі қайталап тыңда. Тыңдаған мәтін бойынша түсінгеніңді қысқаша жазып отыр.

1-топ. XVIII-XIX ғасырларға дейін адамдар саяхатқа қандай мақсатпен шықты?

2-топ. Саяхатшылардың назары біздің елімізге ауып, неліктен қызығушылық танытуда?


Төл сөз бен автор сөзі. Бейнебаян. Цифрлы дидактика.A.S.

Жасанды интеллект.


Топтық жұмыс.

1 –тапсырма. Сөйлемдерді төлеу сөзге айналдырып жазыңдар.

1-топ. Абай: Бес нәрседен қашық бол,

Бес нәрсеге асық бол, - деп айтты.

2-топ. Мырзатай Жолдасбеков: Кенен Әзірбаев - ел мұрасын сақтаушы үлкен қайраткер, - деп бағалады.

2-тапсырма.

Тақтамен жұмыс.

2 топтан 2 оқушы тақтаға шығып, синтаксистік, морфологиялық, талдау жасайды.

3-тапсырма. Серуендеу, туризм сөздеріне фонетикалық талдау жасау.


Тапсырма.

Төл сез бен автор сезінің тыныс белгілерін дұрыс қойып жазыңдар.

1.Ертең ерте жиналыңдар! деді Ербол Баратын жеріміз алыс.

2. Саяхаттың екі түрінде де ел аралап, жаңа

әсерлер аламыз ба деп сұрады Перизат.

3.Әйгерім:

Жалғыз саяхаттау мен арнайы тур арқылы

топпен автобусқа отырып саяхаттаудың арасы

жер мен көктей.


Суретке қарап, сөздіктерді пайдаланып, берілген сөздердің мағынасын анықтайды. Осы сөздердің қайсысы қай суретке сәйкес келетінін айтып, ойын дәлелдейді.

Shape1






«Саяхат» сөзіне қатысты тірек-сызба құрайды. Жазғандарын алмасып, бір-біріне сұрақ қояды. Бірігіп «Саяхат деген не?» сұрағына анықтама жазады.




Мәтінді тыңдайды. Тыңдаған мәтін бойынша түсінгендерін қысқаша жазып алады. Мәтін туралы өз ойларын айтады. Сұрақтарға жауап береді.




  1. топтан екі оқушы жауап береді.




2-топтан екі оқушы жауап береді.






Бейнебаянды көреді, тыңдайды. Түсінгендерін мысал келтіру арқылы дәлелдейді.




Сөйлемді төлеу сөзге айналдырып жазады.

















Оқушылар тақтаға шығып, морфологиялық, фонетикалық талдау жасайды.










Төл сез бен автор сезінің тыныс белгілерін дұрыс қойып жазады.


Дескриптор:

- Сөздіктерді пайдаланады, берілген сөздердің мағынасын анықтайды .

Сұрақтарға жауап береді.










Дескриптор:

- Тірек-сызба құрайды.

- Бірігіп сұраққа жауап береді.








































Дескриптор:

- Сөйлемді төлеу сөзге айналдырып жазады.





















Дескриптор:

-Тол сез бен автор сезіне қатысты тыныс белгіні кояды.



Оқулық,

слайд, жұмыс дәптерлері
















Оқулық,

слайд, жұмыс дәптерлері












Оқулық, тыңдалым аудиосы,

слайд, жұмыс дәптерлері


















Цифрлы дидактика. Жасанды интеллект.




Кеспе қағаздары, тақта, слайд, жұмыс дәптерлері.


























Кеспе қағаздары, тақта, слайд, жұмыс дәптерлері.






Сабақтың соңы

Рефлексия

2 мин.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.


Жеке жұмыс:

- бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, .... көзімді жеткіздім.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.03.2025
328
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі