Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіз қоғам / «Сынған кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету. Қан аққан кездегі алғашқы медициналық көмек қөрсету» ЖЖЕ №6 Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 8 –сыныптар: «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру. Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау. Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Оқушыларға сынған кездегі және қан аққан кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын дамыту. Төтенше жағдайларда жылдам және дұрыс әрекет етуге үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті: |
Негізгі міндеттер: 1. Балаларды төтенше жағдайлардың түрлерімен және олардың ерекшеліктерімен таныстыру. 2. Төтенше жағдайлар кезіндегі негізгі әрекеттерді (өрт, су тасқыны, жер сілкінісі және т.б.) қарастырыңыз. 3. Балаларды саяхат кезінде төтенше жағдай жоспарын құруға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Өнерлі бала - өрге жүзер» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|||||||||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 2 САБАҚ. «CАЯХАТ КЕЗІНДЕГІ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР (ӨРТ, ЖЕР СІЛКІНІСІ, СУ ТАСҚЫНЫ)» Материалдар мен ресурстар - ТЖ мысалдарымен таныстыру. - ТЖ жағдайына арналған іс-қимыл жоспары бар үлестірме материалдар. - Топтарда жұмыс істеуге арналған аймақ карталары. - Карточкалар бойынша ТЖ жағдайларын талдау. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) 2. Негізгі бөлім Төтенше жағдайлар: дауыл, жер сілкінісі, жел, өрт, су тасқыны. - Төтенше жағдайларды қандай 2 топқа бөлуге болатынын ойлаңыз? Табиғи апат Адамның әрекетінен болатын жағдайлар жер сілкінісі химиялық заттармен улану жел ұшақ апаты дауыл кеме апаты шабуыл өрттер су тасқыны шабуылдар Өрт Өрт – бұл бақылауға алынбайтын жану үрдісі, адам өмірі мен денсаулығына, материалдық құндылықтарды жоюға қарай сүйемелдейтін тілсіз жау. Өрттің негізгі әсер етуші факторлары: ✓ қоршаған ортаның жоғары температурасы; ✓ түтін құрамында улы заттар бар; ✓ түтін салдарынан көрінудің жоғалуы. Өрт кезінде не істеу керек: ✓ Өрт кезінде 101 нөміріне қоңырау шалу керек. ✓ Өрт сөндіру: эвакуация, өрт шығу жолдарын пайдалану. ✓ Су тасқыны: биік жерлерді іздеу, жертөлелерден аулақ болу. ✓ Жер сілкінісі: күшті заттардың астында баспана, ашық кеңістікті пайдалану. Топтық жұмыс: нақты сценарий үшін төтенше жағдай жоспарын құру. «Сөйлемді аяқта» ойыны «Сөйлемді аяқта» ойыны бізге осы ережелерді есте сақтауға көмектеседі. Өрт болғанда 101 Сіріңке балаларға ойыншық емес Өр пен түтіннен қашу керек Полиция нөмірі 102 Жедел жәрдем нөмірі 103 Түтін шыққан бөлмеде еңкейіп жүру керек Хлормен ластану қаупінен қашу жердің төменгі бөлігінде ТЖ кезіндегі ережелер
Төтенше жағдайда тез, мұқият әрекет ету керек, қырағы және сақ болу керек. Команда бойынша сізге қажет: Таңғышты кию. Портфельдер/сөмкелер алу. Белгіленген нүктеге өту. Орнына оралу. Педагогтің бұйрығымен балалар орындарын ауыстырып, орындарына оралады. 3. Қорытынды Сабақты қорытындылау. ТЖ жағдайына арналған іс-қимыл жоспары бар жадынамаларды тарату. |
«Есте сақта!» Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104,112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111 |
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/19wpRcA_4fC0LL70sxwitJ7bs0-7zZIBq/view https://drive.google.com/file/d/1Evig09Ds3VRYA6K5uSMFkNUqjpkj9abH/view https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
|
|||||||||
|
Ортасы (30 мин) |
Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам. Негізгі элементтері:
Тақырыпты түсіндіру. Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру). Оқушылардың әрекеті:
Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту. 3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар 1-тапсырма: "Миға шабуыл"
Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет? Қауіпсіздікке кім жауапты? Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.
2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"
Мұғалім бір жағдайды сипаттайды: "Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"
"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?" Кесте беріледі:
Анықтама: Сынық – сүйектің толық немесе жартылай бүтіндігінің бұзылуы. Ол тікелей соққы, құлау, қысым сияқты физикалық әсерден пайда болады.
Сынықтың белгілері:
Қатты ауырсыну. Қимылдың шектелуі немесе мүлдем болмауы. Қабыну немесе ісіну. Сүйектің тері арқылы шығып тұруы (ашық сынық). Алғашқы көмек:
Анықтама: Қан кету – қан тамырларының зақымдануы салдарынан болатын жағдай. Ол сыртқы және ішкі болып екіге бөлінеді.
Қан кетудің түрлері:
Алғашқы көмек:
Қан кетуді тоқтату:
Стерильді таңғыш қою:
Ескерту: Жгут қолданған жағдайда, оның байланған уақытын жазып қойыңыз (2 сағаттан артық қалдыруға болмайды). Артық қозғалыс жасауға немесе жараны қолмен ұстап көруге болмайды. Қатты қан кетуде мүмкіндігінше тез арада медициналық көмекке жүгіну қажет.
|
Оқушылар тыңдайды
Жауап береді.
Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.
Оқушылар кестені толтырады.
|
|
|||||||||
|
Соңы
(2 мин)
|
Оқушылардың топтық жұмыстары бағаланады. Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы оқушылардың белсенділігі атап өтіледі. |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
САяхат кезіндегі қауіпсіздік Тәрбие сағаты
САяхат кезіндегі қауіпсіздік Тәрбие сағаты
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
|
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып: |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қауіпсіз қоғам / «Сынған кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету. Қан аққан кездегі алғашқы медициналық көмек қөрсету» ЖЖЕ №6 Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 22-САБАҚ 8 –сыныптар: «Саяхат кезіндегі төтенше жағдайлар (өрт, жер сілкінісі, су тасқыны) |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Қауіпсіз қоғам ұғымын түсіндіру. Қауіпсіз қоғамның негізгі элементтерін атау. Қоғамдағы қауіпсіздікке қатысты өз пікірін білдіру және шешім ұсыну. Оқушыларға сынған кездегі және қан аққан кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету әдістерін түсіндіру. Қауіпсіздік ережелерін сақтау дағдыларын дамыту. Төтенше жағдайларда жылдам және дұрыс әрекет етуге үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты : |
Сабақтың мақсаты: саяхат кезінде төтенше жағдайларда (ТЖ) дұрыс әрекет етуге және пайдалы әдеттерді дамытуға үйрету. |
|
|
Қауіпсіздік міндеті: |
Негізгі міндеттер: 1. Балаларды төтенше жағдайлардың түрлерімен және олардың ерекшеліктерімен таныстыру. 2. Төтенше жағдайлар кезіндегі негізгі әрекеттерді (өрт, су тасқыны, жер сілкінісі және т.б.) қарастырыңыз. 3. Балаларды саяхат кезінде төтенше жағдай жоспарын құруға үйрету. |
|
|
Дәйексөз |
«Өнерлі бала - өрге жүзер» |
|
|
Құндылық |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуа |
Компьютер
|
|||||||||
|
Сабақ басы (10 мин)
|
ҚАУІПСІЗДІК САБАҒЫ № 2 САБАҚ. «CАЯХАТ КЕЗІНДЕГІ ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙЛАР (ӨРТ, ЖЕР СІЛКІНІСІ, СУ ТАСҚЫНЫ)» Материалдар мен ресурстар - ТЖ мысалдарымен таныстыру. - ТЖ жағдайына арналған іс-қимыл жоспары бар үлестірме материалдар. - Топтарда жұмыс істеуге арналған аймақ карталары. - Карточкалар бойынша ТЖ жағдайларын талдау. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін) 2. Негізгі бөлім Төтенше жағдайлар: дауыл, жер сілкінісі, жел, өрт, су тасқыны. - Төтенше жағдайларды қандай 2 топқа бөлуге болатынын ойлаңыз? Табиғи апат Адамның әрекетінен болатын жағдайлар жер сілкінісі химиялық заттармен улану жел ұшақ апаты дауыл кеме апаты шабуыл өрттер су тасқыны шабуылдар Өрт Өрт – бұл бақылауға алынбайтын жану үрдісі, адам өмірі мен денсаулығына, материалдық құндылықтарды жоюға қарай сүйемелдейтін тілсіз жау. Өрттің негізгі әсер етуші факторлары: ✓ қоршаған ортаның жоғары температурасы; ✓ түтін құрамында улы заттар бар; ✓ түтін салдарынан көрінудің жоғалуы. Өрт кезінде не істеу керек: ✓ Өрт кезінде 101 нөміріне қоңырау шалу керек. ✓ Өрт сөндіру: эвакуация, өрт шығу жолдарын пайдалану. ✓ Су тасқыны: биік жерлерді іздеу, жертөлелерден аулақ болу. ✓ Жер сілкінісі: күшті заттардың астында баспана, ашық кеңістікті пайдалану. Топтық жұмыс: нақты сценарий үшін төтенше жағдай жоспарын құру. «Сөйлемді аяқта» ойыны «Сөйлемді аяқта» ойыны бізге осы ережелерді есте сақтауға көмектеседі. Өрт болғанда 101 Сіріңке балаларға ойыншық емес Өр пен түтіннен қашу керек Полиция нөмірі 102 Жедел жәрдем нөмірі 103 Түтін шыққан бөлмеде еңкейіп жүру керек Хлормен ластану қаупінен қашу жердің төменгі бөлігінде ТЖ кезіндегі ережелер
Төтенше жағдайда тез, мұқият әрекет ету керек, қырағы және сақ болу керек. Команда бойынша сізге қажет: Таңғышты кию. Портфельдер/сөмкелер алу. Белгіленген нүктеге өту. Орнына оралу. Педагогтің бұйрығымен балалар орындарын ауыстырып, орындарына оралады. 3. Қорытынды Сабақты қорытындылау. ТЖ жағдайына арналған іс-қимыл жоспары бар жадынамаларды тарату. |
«Есте сақта!» Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104,112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 111 |
Пайдалы сілтемелер: https://drive.google.com/file/d/19wpRcA_4fC0LL70sxwitJ7bs0-7zZIBq/view https://drive.google.com/file/d/1Evig09Ds3VRYA6K5uSMFkNUqjpkj9abH/view https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
|
|||||||||
|
Ортасы (30 мин) |
Қауіпсіз қоғамның анықтамасы: Қауіпсіз қоғам – азаматтардың өміріне, денсаулығына, құқықтарына және мүлкіне қауіп төнбейтін, барлық салаларда (әлеуметтік, экономикалық, экологиялық) қауіпсіздік қамтамасыз етілген қоғам. Негізгі элементтері:
Тақырыпты түсіндіру. Қауіпсіз қоғамға қатысты нақты мысалдар келтіру (жол ережелері, төтенше жағдайлар қызметі, құқықтық білім беру). Оқушылардың әрекеті:
Қауіпсіз қоғам туралы өз пікірлерін айту. 3. Белсенді оқу әдістері: Тапсырмалар 1-тапсырма: "Миға шабуыл"
Қоғамның қауіпсіз болуы үшін не қажет? Қауіпсіздікке кім жауапты? Оқушылардың жауаптары тақтаға жазылады, олар талқыланады.
2-тапсырма: "Проблемалық жағдаятты шешу"
Мұғалім бір жағдайды сипаттайды: "Сыныптастар арасында кибербуллинг болды. Бұл жағдайды қалай шешуге болады?"
"Ауылда қоқыс тастау мәдениеті жоқ. Бұл қоғамның экологиялық қауіпсіздігіне қалай әсер етеді? Осы мәселені қалай шешуге болады?" Кесте беріледі:
Анықтама: Сынық – сүйектің толық немесе жартылай бүтіндігінің бұзылуы. Ол тікелей соққы, құлау, қысым сияқты физикалық әсерден пайда болады.
Сынықтың белгілері:
Қатты ауырсыну. Қимылдың шектелуі немесе мүлдем болмауы. Қабыну немесе ісіну. Сүйектің тері арқылы шығып тұруы (ашық сынық). Алғашқы көмек:
Анықтама: Қан кету – қан тамырларының зақымдануы салдарынан болатын жағдай. Ол сыртқы және ішкі болып екіге бөлінеді.
Қан кетудің түрлері:
Алғашқы көмек:
Қан кетуді тоқтату:
Стерильді таңғыш қою:
Ескерту: Жгут қолданған жағдайда, оның байланған уақытын жазып қойыңыз (2 сағаттан артық қалдыруға болмайды). Артық қозғалыс жасауға немесе жараны қолмен ұстап көруге болмайды. Қатты қан кетуде мүмкіндігінше тез арада медициналық көмекке жүгіну қажет.
|
Оқушылар тыңдайды
Жауап береді.
Оқушылар топтарға бөлініп, өз шешімдерін ұсынады.
Оқушылар кестені толтырады.
|
|
|||||||||
|
Соңы
(2 мин)
|
Оқушылардың топтық жұмыстары бағаланады. Мұғалімнің ауызша кері байланысы арқылы оқушылардың белсенділігі атап өтіледі. |
Рефлексия жасайды. Сабақтан кейін қандай әсер алғанын, не сезінгенін, не ұнағанын айтып, алған әсерімен бөліседі
|
шағым қалдыра аласыз













