Ортақ тақырып: Табиғатқа саяхат
|
|
Пәні: сауат ашу Сыныбы : 1- сынып |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағы- налы сөздердің мағыналарын ажырату. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: оқушылар ә дыбысы мен әрпін біледі, жаза алады, сөздерді буындап оқиды. Көбі: Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды немесе қойылған сұраққа жауап береді (мұғалімнің көмегімен). Кейбірі: қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағы налы сөздердің мағыналарын ажыратады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Әріпті таниды, ажыратады, оқиды, жазады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды, жауап береді. Қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздерді анықтайды, оқудың түрлерін қолданады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Қарсы мағыналы, мәндес,көп мағыналы сөздер |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Табиғатымызды қорғауға өз үлестерін қоса білуге баулу |
||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Слайдтар, тақырыпқа байланысты суреттер |
||
|
Бастапқы білім |
Ә дыбысы мен әрпі |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Тренинг Сүйейік табиғатты аялайық Біз одан да жақсылықты аямайық. Анадай табиғаттың аясында Жадырап жас балаша демалайық Топқа бөлу: Қыс мезгілінің белгілері қар, мұз,қырау |
Суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы |
Балалар жас балаша жадырап демалып, "Серпінді қар қиыршықтары" ойынын ойнайық. Бұндағы мақсатымыз бастапқы білімді пысықтап алайық. - балалар әрі қарай табиғат аясында серуендеуді жалғастырғымыз келе ме? -Табиғат дегеніміз не? -Тақтадағы суретке назар аударайық?
-Бұл қай мезгіл? -Олай болса қысқы орман ішіне серуендейік. Ұжымдық тапсырма "Ағаштардағы қырауларды сөйлет"
Дискрептор: -Суреттерді орнына қойып мәтін құрастырады. “Қарлы оқиғалар” әдісі Оқушылар қар туралы жарнама жасайды . -Қар қандай? -Мұз қандай? Дискрептор: Мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады, ажыратады. Топтық жұмыс: 1 -топ: Аққаланы сипаттайды 2-топ: Мұз үстінде ойналатын ойындарды атайды 3-топ: қыраудың суретін бейнелейді. Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру тесті |
Қар қиыршығы Қар, мұз Суретті тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дискрептор:Суреттерді сәйкестендіреді, әрбір суретке тиісті атауларды атайды. |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия "Ой толғаныс" Бүгін мен ......... білдім Мыналар ........ қызықты болды. Мен ........ түсіндім. Үйде өзім ........ орындап көремін. |
|
|
|
Дифференциация оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ құндылықтармен байланыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сауат ашу 1-сынып Ə əрпі мен дыбысы
Сауат ашу 1-сынып Ə əрпі мен дыбысы
Ортақ тақырып: Табиғатқа саяхат
|
|
Пәні: сауат ашу Сыныбы : 1- сынып |
||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағы- налы сөздердің мағыналарын ажырату. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: оқушылар ә дыбысы мен әрпін біледі, жаза алады, сөздерді буындап оқиды. Көбі: Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды немесе қойылған сұраққа жауап береді (мұғалімнің көмегімен). Кейбірі: қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағы налы сөздердің мағыналарын ажыратады. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Әріпті таниды, ажыратады, оқиды, жазады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды, жауап береді. Қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздерді анықтайды, оқудың түрлерін қолданады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Қарсы мағыналы, мәндес,көп мағыналы сөздер |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Табиғатымызды қорғауға өз үлестерін қоса білуге баулу |
||
|
Пәнаралық байланыс |
дүниетану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Слайдтар, тақырыпқа байланысты суреттер |
||
|
Бастапқы білім |
Ә дыбысы мен әрпі |
||
|
Сабақтың барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
Тренинг Сүйейік табиғатты аялайық Біз одан да жақсылықты аямайық. Анадай табиғаттың аясында Жадырап жас балаша демалайық Топқа бөлу: Қыс мезгілінің белгілері қар, мұз,қырау |
Суреттер |
|
|
Сабақтың ортасы |
Балалар жас балаша жадырап демалып, "Серпінді қар қиыршықтары" ойынын ойнайық. Бұндағы мақсатымыз бастапқы білімді пысықтап алайық. - балалар әрі қарай табиғат аясында серуендеуді жалғастырғымыз келе ме? -Табиғат дегеніміз не? -Тақтадағы суретке назар аударайық?
-Бұл қай мезгіл? -Олай болса қысқы орман ішіне серуендейік. Ұжымдық тапсырма "Ағаштардағы қырауларды сөйлет"
Дискрептор: -Суреттерді орнына қойып мәтін құрастырады. “Қарлы оқиғалар” әдісі Оқушылар қар туралы жарнама жасайды . -Қар қандай? -Мұз қандай? Дискрептор: Мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады, ажыратады. Топтық жұмыс: 1 -топ: Аққаланы сипаттайды 2-топ: Мұз үстінде ойналатын ойындарды атайды 3-топ: қыраудың суретін бейнелейді. Жұптық жұмыс: Сәйкестендіру тесті |
Қар қиыршығы Қар, мұз Суретті тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дискрептор:Суреттерді сәйкестендіреді, әрбір суретке тиісті атауларды атайды. |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия "Ой толғаныс" Бүгін мен ......... білдім Мыналар ........ қызықты болды. Мен ........ түсіндім. Үйде өзім ........ орындап көремін. |
|
|
|
Дифференциация оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Сөйлеу-речи-speeches |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ құндылықтармен байланыс |
|
шағым қалдыра аласыз





















