|
Білім беру дағдысы: Қатынас Бөлім : Сауат ашу негіздері |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі |
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Дыбыстық талдау |
||||
|
ҰІӘ тің міндеті; |
1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуын жетілдіру. 2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру. 3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қатынас,әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы 0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Сәлем
деймін күнге мен, Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын кең ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар. ҰІӘ соңында жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жақсы қатысқан баланы анықтаймыз. |
Күн суреті.
Шаңырақ
Асықтар
|
|||
|
ҰІӘ ортасы 5-23мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Ө дыбысынан басталатын Көл Өгіз сөздеріне дыбыстық талдау жасадық Жарайсыңдар 1.Әліппе-дәптер мен топтық жұмыс Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, Ұ дыбыс ы бар сөздерді суретке қарап, атаймызда буынға бөлеміз Құрт, бұлт, ұшақ сөздерін буынға бөлеміз Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын. 2 Жұптық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны Суретке қарап, сызба бойынша сөз құраймыз. Жарайсыңдар балалар сергіту сәті Суреттерді штрихтау 3. Жеке жұмыс Суреттегі заттардың атауын атап дыбыстық талдау жасау 4.Шығармашылық жұмыс Суреттерді бастырады Нейро жаттығу. Саусақтар жаттығуы 5 Әліппе дәптермен жұмыс. 6-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 2 мин |
Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды. Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс Киіз үй әдісі
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сауат ашу 50 сабақ дыбыстық талдау
Сауат ашу 50 сабақ дыбыстық талдау
|
Білім беру дағдысы: Қатынас Бөлім : Сауат ашу негіздері |
Мектеп: |
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі |
||||
|
Сынып: 0 " " |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Дыбыстық талдау |
||||
|
ҰІӘ тің міндеті; |
1.Сөздегі дыбыстың орнын анықтауды, сөздерге сөйлем құрастыруды, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратуын жетілдіру. 2. Дыбыстар туралы сұрақтарға жауап алу арқылы жылдам ойлауға жəне ойларын дұрыс жеткізе алуға жаттықтыру. 3. Тапсырмаларды орындату арқылы талаптану, іздену секілді қасиеттерін тəрбиелеу. 4. Ұжым болып, жұмыс жасауға , ұқыпты болуға тəрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қатынас,әлеумет, шығармашылық |
||||
|
Көрнекілігі |
Интерактивті тақта, № 1 жұмыс дəптері. Шаңырақ, асықтар, карточка көрнекіліктер |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сөздерге дыбыстық талдау жасау, суреттерді өз дыбыстық сызбасымен сəйкестендіру. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы 0-5мин |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік. Психологиялық дайындық: Сәлем
деймін күнге мен, Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын кең ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз. - Жарайсыңдар балалар. ҰІӘ соңында жақсы қатысқан балаларға осы қорапшаларға мадақтамалар беріп отырамын ҰІӘ соңында жақсы қатысқан баланы анықтаймыз. |
Күн суреті.
Шаңырақ
Асықтар
|
|||
|
ҰІӘ ортасы 5-23мин |
Алдыңғы ұйымдастырылған іс-әрекетімізде балалар қандай сөздерге сөздерге дыбыстық талдау жасадық. Қане балалар еске түсірейікші? Мысалы; Ө дыбысынан басталатын Көл Өгіз сөздеріне дыбыстық талдау жасадық Жарайсыңдар 1.Әліппе-дәптер мен топтық жұмыс Ал енді балалар бүгін біздер сіздер мен суреттерге қарап, Ұ дыбыс ы бар сөздерді суретке қарап, атаймызда буынға бөлеміз Құрт, бұлт, ұшақ сөздерін буынға бөлеміз Жарайсыңдар балалар мадақтамаларды қорапқа саламын. 2 Жұптық жұмыс «Кім алғыр» дидиктикалық ойыны Суретке қарап, сызба бойынша сөз құраймыз. Жарайсыңдар балалар сергіту сәті Суреттерді штрихтау 3. Жеке жұмыс Суреттегі заттардың атауын атап дыбыстық талдау жасау 4.Шығармашылық жұмыс Суреттерді бастырады Нейро жаттығу. Саусақтар жаттығуы 5 Әліппе дәптермен жұмыс. 6-тапсырма әліппе дәптерімізде берілген үзік сызықтарды бастырып жазамыз. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. 2 мин |
Жарайсыңдар балалар енді әр топ қанша мадақтамадан жинады. Санайықшы? Балалар санайды. Балалар енді бүгінгі өтілген ҰІӘ ұнадыма? Кері байланыс Киіз үй әдісі
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды. Өз ойларын толық жеткізе алуға үйренеді. Сөздік қорлары дамиды. |
|||||

шағым қалдыра аласыз



















