|
ТАҚЫРЫБЫ: Жыл мезгілдері. К дыбысы мен əрпі |
Мектеп/МҰ: |
||
|
Саны: |
Педагогтің аты-жөні: |
||
|
СЫНЫП-ТОП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
0.1.1.1. Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.2.1.2. Суреттер бойынша тапсырмадағы сұрақтарға жауап беріп, əңгіме құрастыру. 0.3.3.1. Жазу жолына к əрпінің элементтерін жазу. |
||
|
Күтілетін нəтиже |
Барлық тəрбиеленушілер: Сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп шағын əңгіме құрастырады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. К дыбысы – дауыссыз дыбыс, к дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі к дыбысының орнын ажыратады. К əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады.
|
||
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады. К дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы к дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолына əріп элеменін жазады. |
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Суреттен к əрпі бар заттардың атауын атайды. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. К дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады. К əрпін бейнелейді. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер: Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Сөйлемдегі сөздер санын ажыратып, буынға бөледі. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Лақ, қозы, құлын. |
||
|
|
|
ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Саған саған төл ұнайды? |
|
|
Өткен ҰОҚ- дан алған білім |
|
Сөздерге дыбыстық талдау жасатып, |
|
|
Жоспар |
|
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
3–5 мин |
Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, жақсы тілек тілейді: Балаларға бір-бірінің қолдарынан ұстап тұрып, əсемдікке байланысты тілек айтуларын өтінеді. Мысалы: Айна, сен сұлусың! Марат, сен сымбаттысың! Ғалия, сенің көйлегің əдемі!
Педагог балалардың қолына бірдей пішінді домалақ айна таратып береді. Балалар айнаға қарап тұрып, өздерінің əдеміліктерін айтып жеткізеді. |
|
|
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин.
|
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма. Балалар сурет бойынша əр маусымның ерекшеліктерін əңгімелейді.Əр маусымдағы табиғат құбылыстарын, еңбек түрін, балалардың ойындары туралы өз ойларын білдіреді. 2-тапсырма. Сұраққа жауап болатын суретті сызықпен көрсету. Күшік, кілем, көбелек сөздеріне дыбыстық талдау жасату. 3-тапсырма. К дыбысын педагог 3-4 қайталап айтады. Балалар қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Балалар к дыбысын қайталап айтады. К дыбысының дауыссыз айтқан кезде ерін ашылып, тілдің ұшы астыңғы тістің түбіне тиеді. |
Əліппе-дəптер
К əрпінің баспа түрі жазылған плакат.
|
|
|
|
К – қатаң, дауыссыз дыбыс.
(Ұ) Сергіту сəті. Балалар өлең жолдарын қимылмен қайталайды. Қояным тұршы Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы! Енді алға адымдап жүрші! 4-тапсырма. Кітап парағын К бейнесінде ашып көрсетеді. А.Бақтыгерееваның «Анаға сыйлық» өлеңі оқылып, мазмұны айтылады. Тек, күн сөздеріне дыбыстық талдау жасатылады. «Анаға сыйлаймыз» өлеңін мəнерлеп оқиды. Мазмұнын түсіндіреді. Өлеңдегі күн сөзіне дыбыстық талдау жасату. Балалар к əрпін қарындашпен бастырып жазады. |
Əліппе-дəптер. |
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин. |
(Ұ,Ө) Рефлексия. Педагог балалардың белсенділігін талқылай отырып, өз білімдерін бағалауын өтінеді. Смайлик арқылы бағалайды.
|
Əліппе-дəптер. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сауат ашу К к дыбысы мен әрпі
Сауат ашу К к дыбысы мен әрпі
|
ТАҚЫРЫБЫ: Жыл мезгілдері. К дыбысы мен əрпі |
Мектеп/МҰ: |
||
|
Саны: |
Педагогтің аты-жөні: |
||
|
СЫНЫП-ТОП: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары |
0.1.1.1. Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.2.1.2. Суреттер бойынша тапсырмадағы сұрақтарға жауап беріп, əңгіме құрастыру. 0.3.3.1. Жазу жолына к əрпінің элементтерін жазу. |
||
|
Күтілетін нəтиже |
Барлық тəрбиеленушілер: Сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп шағын əңгіме құрастырады. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. К дыбысы – дауыссыз дыбыс, к дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі к дыбысының орнын ажыратады. К əрпінің баспа түрін жазу жолына жазады.
|
||
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады. К дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы к дыбысының орнын ажыратады. Жазу жолына əріп элеменін жазады. |
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: Суреттен к əрпі бар заттардың атауын атайды. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. К дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Сөз, сөйлем сызбасын құрастырады. К əрпін бейнелейді. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Тəрбиеленушілер: Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Сөйлемдегі сөздер санын ажыратып, буынға бөледі. Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Лақ, қозы, құлын. |
||
|
|
|
ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Саған саған төл ұнайды? |
|
|
Өткен ҰОҚ- дан алған білім |
|
Сөздерге дыбыстық талдау жасатып, |
|
|
Жоспар |
|
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2мин.
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
3–5 мин |
Педагог балаларды шаттық шеңберіне тұрғызып, жақсы тілек тілейді: Балаларға бір-бірінің қолдарынан ұстап тұрып, əсемдікке байланысты тілек айтуларын өтінеді. Мысалы: Айна, сен сұлусың! Марат, сен сымбаттысың! Ғалия, сенің көйлегің əдемі!
Педагог балалардың қолына бірдей пішінді домалақ айна таратып береді. Балалар айнаға қарап тұрып, өздерінің əдеміліктерін айтып жеткізеді. |
|
|
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин.
|
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс. 1-тапсырма. Балалар сурет бойынша əр маусымның ерекшеліктерін əңгімелейді.Əр маусымдағы табиғат құбылыстарын, еңбек түрін, балалардың ойындары туралы өз ойларын білдіреді. 2-тапсырма. Сұраққа жауап болатын суретті сызықпен көрсету. Күшік, кілем, көбелек сөздеріне дыбыстық талдау жасату. 3-тапсырма. К дыбысын педагог 3-4 қайталап айтады. Балалар қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Балалар к дыбысын қайталап айтады. К дыбысының дауыссыз айтқан кезде ерін ашылып, тілдің ұшы астыңғы тістің түбіне тиеді. |
Əліппе-дəптер
К əрпінің баспа түрі жазылған плакат.
|
|
|
|
К – қатаң, дауыссыз дыбыс.
(Ұ) Сергіту сəті. Балалар өлең жолдарын қимылмен қайталайды. Қояным тұршы Бетіңді жушы, Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы! Енді алға адымдап жүрші! 4-тапсырма. Кітап парағын К бейнесінде ашып көрсетеді. А.Бақтыгерееваның «Анаға сыйлық» өлеңі оқылып, мазмұны айтылады. Тек, күн сөздеріне дыбыстық талдау жасатылады. «Анаға сыйлаймыз» өлеңін мəнерлеп оқиды. Мазмұнын түсіндіреді. Өлеңдегі күн сөзіне дыбыстық талдау жасату. Балалар к əрпін қарындашпен бастырып жазады. |
Əліппе-дəптер. |
|
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин. |
(Ұ,Ө) Рефлексия. Педагог балалардың белсенділігін талқылай отырып, өз білімдерін бағалауын өтінеді. Смайлик арқылы бағалайды.
|
Əліппе-дəптер. |
шағым қалдыра аласыз













