Материалдар / Сауат ашудан ҰМЖ,ҚМЖ.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сауат ашудан ҰМЖ,ҚМЖ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Даярлық сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2018
678
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Белгібаева Г.А., Бозжігітова Ү.

САУАТ АШУ НЕГІЗДЕРІ
Əдістемелік нұсқау
Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың үлгілік
оқу бағдарламасы бойынша мектепалды дайындық тобы
мен сыныбы педагогтеріне арналған

Қазақстан Республикасының Білім жəне
ғылым министрлігі ұсынған

Алматыкітап баспасы
2017

1

ƏОЖ 373.2
КБЖ 74.102
Б 58

Г.А. Белгібаева
Б 58 Сауат ашу негіздері. Əдістемелік нұсқау. Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың
үлгілік оқу бағдарламасы бойынша мектепалды дайындық тобы мен сыныбы
педагогтеріне арналған. Белгібаева Г.А., Бозжігітова Ү. – Алматы: Алматыкітап
баспасы, 2017. – 200 б.
ISBN 978-601-01-3072-2
ƏОЖ 373.2
КБЖ 74.102
ISBN 978-601-01-3072-2

© Г.А. Белгібаева, Ү. Бозжігітова, 2017
© «Алматыкітап баспасы» ЖШС, 2017

2

Алғы сөз
«Сауат ашу негіздері» оқу-əдістемелік кешені жаңа буынның төмендегі нормативтік
құжаттарға сəйкес дайындалған:
1. Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
(Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2016 ж. 15 мамырдағы № 292 қаулысымен
бекіген). Аталған стандарт Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі жəне
мектепалды даярлық білім берудің жаңа методологиялық негізін анықтайды;
2. 1 жастан 6(7) жастағы балаларға арналған Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың
үлгілік оқу бағдарламасы (Қазақстан Республикасының білім жəне ғылым министрлігінің
2016 ж. 22 маусымдағы № 391 бұйрығымен бекіген);
3. Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы (Қазақстан
Республикасының білім жəне ғылым министрлігінің 2016 ж. 12 тамыздағы № 499
бұйрығымен бекіген). Жаңартылған бағдарлама мектепке дейінгі білім берудің контекстегі
5 білімдік саласына жаңа мазмұн ұсынып отыр.
ОƏК дайындаудың негізгі мақсаты – аталған нормативтік құжаттарда көрсетілген
мектепалды даярлық пен бастауыш мектеп арасындағы оқытудың бірізділігін сақтау.
«Сауат ашу негіздері» оқу-əдістемелік кешені Мектепке дейінгі тəрбие мен оқытудың
үлгілік оқу бағдарламасы бойынша «Коммуникация» білім беру саласына негізделіп
жазылған.
«Сауат ашу негіздері» ОƏК-нің құрамы:
1. № 1, 2 əліппе-дəптерлері
2. Педагогтерге арналған əдістемелік нұсқау
1. Əдістемелік нұсқау: мазмұны мен құрылымы
Аталған əдістемелік нұсқау төмендегідей жоспарлаудан тұрады:
• ұзақмерзімді жоспар;
• қысқамерзімдіжоспар.
Аталған бағдарламада көрсетілгендей «Сауат ашу негіздері» ұзақ жəне қысқамерзімді
48 сағатқаҰОҚ жоспары ұсынылды.
«Сауат ашу негіздері» сабағының мақсаты: тілдің фонетикалық жəне графикалық
жүйесін игеру барысында балаларды оқылым мен жазылым дағдыларын меңгеруге
даярлау.
Міндеттері:
Фонематикалық есту мен қабылдауды дамыту;
Сөздің дыбыстық құрылымы мен таныстыру, алдағы сауат ашу негіздеріне үйрету
үшін жəне дыбыстық талдау əрекеттерін қалыптастыру;
Қолдың ұсақ моторикасын дамыту;
Дыбыстық талдау мен жинақтау іс-əрекетін қалыптастыру;
Тіл, сөйлем, сөз, буын, екпін, дыбыс жəне əріп туралы түсінікті қалыптастыру;
Балаларды талдау, салыстыру, жалпылау, ақпаратты жүйелеудің қарапайым
тəсілдерімен таныстыру.
«Сауат ашу негіздері» сабағының мазмұны оқу бөлімдері бойынша
ұйымдастырылған, олар күтілетін нəтижелер түрінде берілген оқу мақсаттарын көздейтін
бөлімшелерден тұрады. Əрбір бөлімше ішінде жүйелілікпен құрылған оқу мақсаттары
педагогке жұмысын жоспарлауға, балалардың жетістіктерін бағалауға жəне оларға оқудың
келесі кезеңдері туралы ақпарат беруге мүмкіндік береді.

3

Бөлім

Бөлімше
1.1 Сөздің дыбысталу формасын ажырату
1.2 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну

Тыңдалым жəне
айтылым

1.3 Тыңдалған материалды мазмұндау
1.4 Тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі қарым-қатынас
жағдаяттарына қатысу
1.5 Тыңдаушының назарын аудару

Оқылым

2.1 Оқу түрлерін қолдану
2.2 Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты алу
3.1 Сөйлем құрастыру

Жазылым

3.2 Пунктуациялық нормаларды сақтау
3.3 Графикалық жəне каллиграфикалық нормаларды сақтау

«Сауат ашу негіздері» бойынша қойылған мақсат пен міндеттерді жүзеге асыру үшін
əліппе-дəптердің мазмұны 8 тарауға бөлініп, осы тарауларға сəйкес ұйымдастырылған оқу
қызметінің (ҰОҚ)) тақырыптары таңдалды:
1. Мен кіммін жəне қандаймын?
2. Мектепке не үшін барамыз?
3. Менің айналамда кімдер бар? (Отбасым жəне достарым)
4. Менің айналамда не қоршап тұр? (Өсімдіктер, жануарлар)
5. Жолдар бізді қайда бастайды?
6. Салт-дəстүрді білу не үшін керек?
7. Мен үшін не дəмді жəне пайдалы?
8. Денсаулықты қалай күту керек?
Əрбір ортақ тақырып бірнеше тақырыпшалардан тұрады. Сонымен қатар
əдістемелік нұсқауда берілген ҰОҚ үлгілері осы тақырыптардың берілген оқу мақсатына
сəйкес мазмұнын ашу негізінде құрылған.
Сауат ашу бойыншаҰОҚ-да оқу жəне жазу жұмыстары өзара тығыз байланыста
қатар жүреді. ҰОҚ жоспарында оқу-тəрбие үдерісінің тиімділігін арттыруға мүмкіндік
беретін белсенді оқыту мен оқу тəжірибесіндегі əртүрлі стратегиялар мен технологиялар
қолданылады. Мектепке дейінгі даярлық топтарында, отбасында жəне қоршаған ортаны
баланың өз бетімен зерттеуі арқасында алған мəліметтері мен əліпби тану кезеңінен
бастап, алғашқы əдеби-теориялық ұғымдарының пəлсапасын оқушыға түсінікті бере
отырып, дайындық кезеңдері де сатылы кешенді түрде жүргізіледі.
Жоспарды құрастыру барысында оқу іс-əрекетіне деген қызығушылығын,
фонематикалық есту-тыңдауын, дыбыс, буын, сөз, сөйлем туралы алғашқы ұғымдары мен
түсініктерін, сызба-модельдерді қолдана отырып, сөзге дыбыстық талдау жасау, дауысты
жəне дауыссыз дыбыстарды ажырату, сөздерді буынға бөлу дағдыларын, қабылдау
қабілеттерін жəне тұрақты зейінін, ауызша, жазбаша тілін дамыту əрі қалыптастыру
мақсаттары ескерілді.

4

2. Əліппе-дəптерлер: мазмұны жəне құрылымы
Əліппе-дəптерлердегі дыбыс пен əріптерді танытуға арналған материалдар бірбірімен тығыз байланысты тапсырмалар жүйесімен берілген. Тапсырмалар балалардың
қабылдауына жеңіл əрі қызықты түрде беріліп отыр. Ұйымдастырылған оқу қызметтері
барысында жаңа тақырыптар сөз құрау, буынға бөлу, сөйлем құрастыру, үлгі бойынша
жазу, белгілеу, бастыру, сурет салу, бояу т.с.с. жұмыс түрлерін орындату арқылы
меңгертіледі. Балаларға əріп пен дыбысты таныта отырып, олардың сөйлеу тілін, сөздік
қорын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Суретті материалдардың мол қоры балалардың
жаңа сөздер жаңа материалды жеңіл қабылдауына ықпал етеді. Əліппе-дəптерлерде
берілген тапсырмалардың басым бөлігі ойын түрінде өткізуге ыңғайлы етіп құрылған.

Педагогке кеңес
Балалардың белгілі бір деңгейін көргіңіз келсе, көзделген оқу мақсатына «жалғыз
жетіп зерттеймін» деген көзқарастан аулақ болыңыз. Бұл нəтиже бермейді. Қайта бірігіп
жұмыс жасап, зерттеулер мен тəжірибелерді салыстырып, жаңа əдіс-тəсілдерді қолданып,
басқалармен ой бөлісіңіз, тəжірибе алмасыңыз. Жасалған іс-əрекеттен бірінші
тəжірибесінен жоғары нəтижеге көруге асықпаңыз. Баланың да қалыптасуына, үйренуіне,
сыни тұрғыда ойлау əрекеттеріне уақыт қажет. Қайта оның ойын ашық айтуына,
ойлануына жағдай жасаңыз. Жаңалық ашуына, тəжірибе жасауына, белсенді іс-əрекет
етуіне қолдау көрсетіңіз. Достарының алдында беделін түсірмей, ыңғайсыз жағдайда
қалмауына, сын көзбен қараудан гөрі түсіністікпен қарауға мүмкіндік жасаңыз.
Топтық жұмыстарды ұйымдастыру
Топтық жұмыстардың нəтижесін көру үшін педагогтің жан-жақты бақылау əрекеттері
болғаны дұрыс. Балалардың аттары жазылған арнайы дəптерден бастап топтың талқыға
салып жатқан тақырыбы бойынша жеке балалардың пікірін жазып қоюды, көзқарасын
түртіп алуды əдетке айналдырған дұрыс. Ойландыратын сұрақтар мен сауалдар туындап
жатса, сынып болып талқыға салу үшін түртіп алып, артынан ортақ тақырыпқа
айналдырып отырған дұрыс. Мүмкін болған жағдайда ҰОҚ соңында «бала үнін тыңдау»
кезеңінде ойыңызды өзгертуге, баланың жауабын нақтылауда қажет болады. Алғашында
педагог топтық жұмыстарды қорытындылау кезеңінде əр топтың жұмысын тыңдау,
бақылау, қажетті сілтеме беріп, ойларын бір арнаға шоғырландыру, қажет болған
жағдайда топ мүшелерінің рөлдерін дұрыс бөліп алуларына нұсқау берген жөн.
Мектепалды сынып балаларын топтық жұмысқа үйретудің алғашқы ережелері:
- балаларды кезекпен сөйлеп, бір-бірін белсенді тыңдауға үйрету;
- тыңдалым арқылы сұрақ қоюға үйрету, қойылған сұраққа нақты жауап беруге
дағдыландыру;
- өз ұсынысын жасауға, өзгенің пікірін қолдап немесе қарсы ойын білдіруге төселту;
- өз ойларын жəне пікірлерін ортаға салу жəне басқалардың ойымен ой бөлісу,
сонымен қатар ол ұсыныстар мен идеялар жайлы топта, жұпта талқылау;
- əрдайым уақытты үнемді қолдана білу;
- берілген тапсырманы орындау кезеңінде өзіңізді тəуелді болудан арылтыңыз;
тапсырманы орындау кезеңінде еркіндік беріңіз;
- топтық, жұптық жұмыстарда рөлді дұрыс бөліп алуын қадағалаңыз (топ басшысы,
тілші, хатшы, бақылаушы т.б.).
5

Топтық жəне жұптық жұмыстарды ұйымдастыруда нəтижеге баланың өзі жетуіне
əкелетін тапсырма түрлерін ұсыныңыз.
«Сауат ашу негіздері» бойынша ҰОҚ-да осындай жұмыстарды тиімді қолдана білу
балалардың шығармашылық түрде жұмыс істеуіне мүмкіндік береді. Тақырыпқа қатысты
жаңа материал əліппе-дəптердегі материалдардағы тапсырмаларды орындау арқылы
бекітуге негізделген. Тапсырмалар əртүрлі. Мысалы: ұсақ қол моторикасын дамытуға,
дыбыстарды дұрыс дыбыстап айтуға, танысатын дыбысқа байланысты сөздер ойлап,
оларды қатыстырып сөйлем құрастыруға, тіпті қолөнерге баулуға арналған тапсырмалар.
Бұл балалардың «бəрін білгім келеді» деген қызығушылығын арттырады, сондай-ақ
олардың ұқыпты жұмыс істей алу дағдыларын қалыптастырады.
Құрметпен авторлар ұжымы

6

1. Ұзақмерзімді жоспарлау
«Сауат ашу негіздері» ұйымдастырылған оқу қызметіне арналған
тақырыптық жоспар


Ұйымдастырылған оқу
қызметінің (ҰОҚ)
тақырыбы

1
1-тарау. Мен кіммін жəне
қандаймын?
Кел, танысайық! Сөйлеу

Мақсаты

0.1.2.1 Сөйлемнің мағынасын түсіну
0.1.2.2.
Тыңдалған
материал
негізінде
қарапайым сұрақтарға жауап қайтару
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап,
вербалды
емес
қарым-қатынас
нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану
0.1.2.1. Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын
түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне
ұсынылған үлгілер негізінде жазу.
0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру.

2

Біздің ойындарымыз.
Сөйлем

3

Біз – өнерлі баламыз.
Сөйлем түрлері

0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде
қарапайым сұрақтарға жауап қайтару.
0.1.2.3. Сөйлемдерді интонация бойынша
ажырата отырып (хабарлы, сұраулы, лепті),
сөйлеу барысында қолдану.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.

4

Мен білетін жақсы сөздер.
Сөз

0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,
сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, тор көз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу

5

Бəріміз тақпақ айтамыз.
Буын

0.1.1.3 Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау
0.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,

7

əріп элементтерін жазу.
0.3.3.2 Қарапайымжиектердіштрихтап салу
Тілдің
дыбыстарын
естіп
дыбыстар. 0.1.1.1.
қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне
сөзсіз жеке айту
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты,
дауыссыз)
ажыратып,
дұрыс
дыбыстау.
0.1.2.2.
Тыңдалған
материал
негізінде
қарапайым сұрақтарға жауап қайтару
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап,
вербалды
емес
қарым-қатынас
нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу

6

Айналамдағы
Дыбыс

7

2-тарау. Мектепке не үшін
барамыз?
Мектеп бізге не үйретеді?
А дыбысы мен əрпі

0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу

8

Мектеп асханасында.
Н дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.1.3 Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау
0.1.4.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

9

Мектепке жол. Л дыбыс мен 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
əрпі.
айту.
0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке

8

дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
0.1.3.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
10

Мен – үлгілі баламын.
Р дыбысы мен əрпі

11

Менің оқу құралдарым.
О дыбысы мен əрпі

12

Мектеп кітапханасында.
Т дыбысы мен əрпі

13

3-тарау. Менің айналамда
кімдер бар?
Менің отбасым. У дыбысы
мен əрпі

0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау
0.2.2.1.
Балаларды
адамгершілік
сезімге
тəрбиелеу
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,
сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.1.2.2. Педагогтің сұрақтарына толық, анық
жауап қайтару.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
0.1.2.2. Педагогтің сұрақтарына жауап қайтару.
0.1.4.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
Жазуға қолдарын жаттықтыру, Т əрпінің баспа
түрімен танысып жазу.
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау
0.1.3.1. Сұраққа жауап бере отырып, У дыбысы
жəне əрпімен танысады.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу

9

14

15

Ақылды ешкі. Ш дыбысы мен 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
əрпі
0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,
сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
0.3.3.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратады. Ш дыбысы –
дауыссыз дыбыс, ш дыбысының айтылуын
дұрыс дыбыстайды.
Саматтың ойыны. С дыбысы 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау
мен əрпі
0.1.3.1. Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек
сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндау
0.1.4.1. Сұраққа жауап бере отырып, диалогке
қатысу
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

16

Достық көмек. Д дыбысы мен 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
əрпі
0.1.3.1. сұрақтарға жауап беріп берілген сурет
бойынша əңгіме құрастыру.
0.2.1.2. Берілген суреттерден мəліметті тауып,
аттарын атау.
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
0.3.2.1. Сөйлемдердің түрін анықтайды.

17

Жануарлардың достығы.
дыбысы мен əрпі

Ы 0.1.4.1. Сұрақтарға жауа беріп, өзіне таныс
тақырып аясында диалогке қатысу.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын құру жəне оқу.
0.2.1.2. Берілген суреттерден ақпаратты табу.
0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
0.1.2.1. Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін
жазу.

10

18

Ойын жəне мінез.
М дыбысы мен əрпі

0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
жəне орналасу ретін анықтау.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Берілген мысалдар арқылы М дыбысын
ажыратады, М əрпінің баспа түрін табады.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

19

4-тарау. Менің айналамды 0.1.1.1. Сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды
ажыратып, дұрыс дыбыстау.
не қоршап тұр?
0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын
Сүйкімді жануарларым.
жəне орналасу ретін анықтау.
0.2.1.2. Суреттер бойынша тапсырмадағы
Қ дыбысы мен əрпі
сұрақтарға жауап беріп, əңгіме құрастыру.
0.3.3.1. Жазу жолына Қ əрпінің элементтерін
жазу.

20

«Ұшты, ұшты!» ойнаймыз. Ұ 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
дыбысы мен əрпі
(сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

21

Айналамдағы үлкен жəне кіші 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
бейнелер. І дыбысы мен əрпі
(сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

22

Мекені – жер. Е дыбысы мен 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
əрпі
(сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
11

жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
23

Жыл мезгілдері. К дыбысы 0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
ажыратып, дұрыс дыбыстау.
мен əрпі
0.1.3.1. Сұрақтарға жауап беріп, мазмұндау.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын құру жəне оқу.
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.2.1. Сөйлем түрлерін анықтап, қосымша сөз
қосып сөйлемді екінші түріне айналдыру.
0.3.3.1. Жазу жолын К əрпінің элементтерін
жазу.

24

Табиғат – менің өз үйім. Ү 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
дыбысы мен əрпі
(сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

25

5-тарау. Жолдар бізді қайда 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
бастайды?
айту.
Жолың болсын, жолаушы!
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
И дыбысы мен əрпі
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, тор көз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.

26

Қысқы орманға саяхат
Й дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым
сұрақтарға жауап қайтару.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
12

белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

27

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.

Ғарышқа сапар.
Ғ дыбысы мен əрпі

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

28

Ертегілер еліне саяхат.
Г дыбысы мен əрпі

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау
0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

29

Қаңбақ
саяхаты.

пен

Ң дыбысы мен əрпі

қоңыздың 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін

13

(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

30

Шөл дала мен сулы жер. Ө 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дыбысы мен əрпі
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау
0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

31

6-тарау. Салт-дəстүрлерді
білу не үшін керек?
Біз көне заттар музейіндеміз.
З дыбысы мен əрпі.

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.

14

0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.
32

Анамыздың əлдиі.
Ə дыбысы мен əрпі.

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу.
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.

33

Жұмбақ айта білеміз.
Ж дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым
сұрақтарға жауап қайтару.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

34

Қонақ күту – салтымыз.
П дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.2.2.1 Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы)

15

0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру жəне оқу
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

35

Бауырсақ пен құрт.
Б дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

36

Қайшы неге ұқсайды?
Х дыбысы мен əрпі

0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы).
0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру жəне оқу.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

37

7-тарау. Мен үшін не дəмді
жəне пайдалы?

Тамақтану əдебі.
Һ дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу.
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.

38

Тағамдар қайдан келеді?

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
16

Я дыбысы мен əрпі

айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
00.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

39

Кəмпиттің сөзі.
Ф дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.2.1 Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,
сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.1.2.2 Тыңдалған материал негізінде қарапайым
сұрақтарға жауап қайтару.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын құру жəне оқу.
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.

40

Тəтті балдың əлегі
Ю дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.2.1 Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,
сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.1.3.1 Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
17

(кешіріңіз, тыңдаңызшы! Жəне т.б.) қолдану.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу
0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті
тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп
белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
41

Балмұздақ.
Э дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.2.1 Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің,
сөйлемнің мағынасын түсіну.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.

42

Не тəтті, не ащы?
Щ дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.2.2.1 Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы)
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, тор көз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.
0.3.3.2. Қарапайым жиектерді бояп салу.

43

8-тарау. Денсаулықты қалай 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
18

күту керек?

айту.

Дəрумендер.

0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

В дыбысы мен əрпі

0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.2.2.1 суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы)
0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын,
жоларалық кеңістікті ажырату, тор көз дəптерге
кең сызықтар, əріп элементтерін жазу.
44

Щеткалар – тазалық сақшысы.
Ë дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы).
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.

45

Цеп-цеп қалай ауырды?
Ц дыбысы мен əрпі

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді

19

(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.1.3.1 Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы)
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының
соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте,
сұрақ белгісі, леп белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
0.3.3.2. Қарапайым жиектерді штрихтап салу.
46

Біз чемпион боламыз.
дыбысы мен əрпі

Ч 0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.1.3.1 Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы).
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының
соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте,
сұрақ белгісі, леп белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,

20

əріп элементтерін жазу.
47

Жантайбек пен айпад.
ь жəне ъ

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.1.3.1 Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.
0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы)
0.3.1.1 сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының
соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте,
сұрақ белгісі, леп белгісі.
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,
жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап,
əріп элементтерін жазу.
0.3.3.2. Қарапайым жиектерді штрихтап салу.

48

Əйбат біздің Əліпби

0.1.1.1 Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау,
оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке
айту.
0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін
(дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын
сақтап, вербалды емес қарым-қатынас
құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді
(кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.
0.1.3.1 Өзіне таныс тақырып аясында диалогке
қатысу.

21

0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.
0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу
(сурет арқылы).
0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды
үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер
негізінде жазу 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының
соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте,
сұрақ белгісі, леп белгісі.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!