Ұйымдастыру
кезеңі
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Амандасу.Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту
үшiн «Алып қадам»
әдісін қолдану арқылы
сабақтың басталуына жағымды
ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.
Кабинеттің кіре берісіне
табандар жапсырылады. Табандар екі турлі өлшемде,сөздерімен
жапсырылады.1) Көңіл күйім
100%.
2)Мен әлемге ғашықпын сөздерін
айта отырып,екі топқа
бөлемін.
|
|
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
8
минут
|
Миға
шабуыл
Видеоматериал
көрсетіледі.
Сөздікпен
жұмыс:
Жаңа
сөздер: айналым-оборот,
кіріс-приход,шығыс-расход, табыс-доход, сапа-качество,
сатылым-продажа, сауда-саттық-торговля, ұтымды-выгодное,
қолма-қол-моментально, әркім-каждый,
сауаттылық-грамотность
1. Жаңа сөздердің мағыналарын
түсіндіру,синонимін табу. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім
сөздердің орысшасын айтып оқушыға доп лақтырады,оқушы қазақша
баламасын айтады.
|
Оқушылар
видиометериалды мұқият тыңдап,тақырыпты
анықтайды.
Жаңа сөздерді
оқимыз, аударамыз, мұғалім айтқан жаңа сөздің аудармасын
айтады.
Оқушылар жаңа
сөздерге синоним сөздер
табады.
Жаңа сөздерді сөздік дәптерге
жазады.
|
Ауызша кері байланыс беру.
Жақсы! Тамаша!
|
Оқулық
33 бет
сөздік
слайд
|
10
минут
|
Екі топ
«Венн диаграммасын»
толтырады.
|
Оқушылар мәтінді
оқып,тапсырманы топпен орындайды. Мәтіндердің ұқсастығы мен
айырмашылығын анықтап диаграмманы
толтырады.
|
Дескриптор:
-Мәтінді мұқият
оқиды.
- негізгі ақпаратты
тауып,кестені толтырады.
Бонус беріліп
отырады.
|
|
4
минут
|
Мәтіналды
жұмыс.
Диалогтегі сұрақтар мен
жауаптарын «Tarsia» әдісі яғни пирамида ойыны арқылы оқушыларға
тапсырма беру.
|
Диалогтегі сұрақтар
мен оның жауаптарын тауып қиып,
сәйкестендіріп,
рөлге бөліп
оқиды.
|
Бонус беріліп
отырады
|
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Рефлексия
«Банкомат» әдісі:
Кері
байланыс
Оқушылар сабақты түсінгенін
жасыл банкоматына,жартылай түсінгенін көк банкоматқа,түсінбеген
жағдайда қызыл банкоматқа апарып карточкаларын іліп
кетеді.
|
|
Бонустары саналып,жеңімпаз
анықталады.
|
|