Сабақтың
басы
8
мин
|
Ұйым/у. Псих
дайынд
-Қайырлы күн
оқушыларым!
-Қайырлы күн
ұстаздарым!
-Көңіл- күйлерің
қандай!
-Мынандай!
Қолымызды
созайық!
1,2,3 көршіңді
ұста
Оң,Сол
Бірге-шапалақ
Флипперс
әдісі
Ұяшықта кімнің аты шықса сол
жауап береді.
Өткен
тақырыпқа
шолу:
-Астананың қазіргі атауы
қандай?
-Қай жылы Астана
атанды?
-Бәйтеректің биіктігі
қанша?
-Астана қай өзеннің бойында
орналасқан?
-Астанаға айтар
тілегің?
|
-
Жаттығу
жасайды.
Оқу тапсырмасы жайлы
сұрақтарға жауап
береді.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Флипперс
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
Жаңа
тақырып
ты
ашу .
Жаңа сабаққа
дайындық
Жаңа
білім
Сергіту сәті 2
мин
Жаңа білімді
тиянақтау
Бекіту
15
мин
|
1.«Мюнстенберг»
әдісі
-Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді табу
Раэлщнсәулеттіпдпвдщивдпщқбіздінувдпишалматыладпшс
2. Фазл
құрастыру арқылы суретпен
жұмыс.
3.
Видео Алматының ең көрікті
ғимараттары
4.Өлеңдердің авторы-
А.Асылбеков туралы түсінік беру
1) «Сәулетті
біздіңАлматы»,
«Мұзайдын» өлеңдерді оқып
беру.
Өлең ырғақтарына зер салып,
өзің де мәнерлеп оқуға
жаттық.
-1-2 оқушыға толық
оқыту
- тізбекпен
оқыту
-теріп
оқыту
-
іштей
оқу
5 қадам
әдісі. Жұптық
жұмыс
1-тапсырма дәптермен жұмыс
көркем бейнелі 5 сөз жазу
Алматы әні
өлеңі
2
тапсырма.
Сұрақ
–жауап
-Алматы қандай
қала?
-Алматыда нелер
бар?
Алматы немен
қоршалған?
Тауда нелер
жайқалған?
-онда нелер шырқайды?
Т.б.
Кестемен
жұмыс.
Топпен
жұмыс
:
Топтық жұмыс.Жоба
қорғау «Менің Қиялымдағы
қала»
1-2 топ. Сызба
салу
3-4 топ. Әңгіме
құрау
5-6 топ.5 жолды
өлең
|
Тақырыпты өздері
табады
-
Суреттер топтамасы туралы ой
бөліседі.
-
Өлеңді тыңдайды,
оқиды
-өлеңді қатесіз, мәнерлеп
оқиды
Әуен ырғағымен
билеу
.- Жұпта тапсырманы талқылап, өз пікірлерін
білдіреді.
1.Алматы қаласын таулар қоршап
тұр.Жайқалған бауларында бұлбұлдар ән шырқайды.Субұрқақтар қалаға
көрік береді
2 .Алматы қымбатты, сымбатты
қала.Оған барлығы қызығы қарайды.
Бақтары құлпырып
тұрады.
3.Мұзайдын.
Алматы керемет қала.Онда
айырықша дара Алатау бар.көрікті жерлері өте көп.Медеуге барсаң
көнілің көтеріліп қайтасың. Мұзайдында сырғанақты тебуден құмарың
қанбайды:
|
Дескриптор:
-Негізгі ақпаратты табады
–Ақпарат бойынша сызба құрастырып ортаға
салады -2балл.
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Дескриптор:
Көркем бейнелі сөздерді таба
алады 2балл.
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Дескриптор: өлеңді қарасөзбен жаза
алады
-3балл.
Жоба қорғау-
3балл
-сөйлеу барысында сөздерді,
сөйлемдерді дұрыс
байланыстырады
-көркем,бейнелі сөздерді
қолданады;
-·өз ойын әңгіме, өлең, сызба
арқылы жеткізе алады
|
Оқулық
Оқулық
Дәптер
видео
кесте
Тірек сөздер
сызбалар
|
Сабақтың соңы 5
мин
Кері
байланыс
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Кері
байланысты «Жетістік баспалдағы»
әдісі арқылы береді. Мұғалім
оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын
қояды.
Өлеңдердің қалаған біреуін
жаттау.
|
Сабаққа кері байланыс
жасайды.
Жинаған балдарына
сай алматының көрікті жерлеріне баруға билет
алады.
|
ҚБ
қойылады.
|
Бағалау
парағы
|