Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі"
Т.«FILA»әдісі көркем шығармада
көтерілген әлеуметтік мәселені анықтау. Топ құрамында төрт адам
болады. Әрқайсысы«FILA» әдісі бойынша тапсырма
түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені
толтырады.
F /Дерек/
–шығармада заман көрінісі,
кейіпкерлердің әлеуметтік жағдайы көрінетін деректерді
жинау
I /Идеясы
/–шығарманың
идеясы
L
/Сұрақ/–шығармада туындағын мәселе
немесе сұрақтар
A /Іс-әрекет/–
мәселенің шешу жолдары
.
Деректер
Идеялар
Сұрақтар
Іс-әрекет
Бағалау
дескрипторлары
Шығарма бойынша
деректер анықтайды; (кемі 5)
Шығарманың идеясын
табады; (кемі 2)
Көтерілген мәселені
анықтайды; (кемі 3)
Шешу жолдарын
ұсынады; (кемі 3)
Тапсырма.
Автор шығармасында
қоғамда кездесетін сыбайлас жемқорлық мәселесін қалай
көрсеткен? Оны
қандай үзінді, дәйексөздермен дәлелдей аласың?
Дескриптор
Шығармадағы қоғам
көрінісін анықтайды;
сыбайлас жемқорлық
мәселесін шығармадан дәлел келтіре отырып,
табады;
Заман көріністерін
салыстырып, баға береді;
Әрқайсысы«FILA» әдісі бойынша тапсырма
түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені
толтырады.
Шығармадағықоғам көрінісін салыстырып,
баға береді.
ҚБ
«Таразы»
ҚБ
«Таразы»
11-сынып қазақ
әдебиеті.
Сабақты
бекіту
5
минут
Ой
толғаныс
Оқушылар ПОПС»
формуласын толтырады.
Бірінші сөйлем
«Менің ойымша,... »
Екінші сөйлем
«Себебі, мен оны былай түсіндіремін …
»
Үшінші сөйлем «Оны
мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
Соңғы сөйлем «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім
Сабақтың
соңы
5
минут
Кері
байланыс.
«Сұрақ-жауап»
әдісі
1.Бүгін сіз үшін не
маңызды және қызықты болды?
2. Сіз қандай
сұрақтар бойынша нақты жауап
алдыңыз?
3. Сіз үшін бүгін не
қиын болды?
4. Сіз психологиялық
ортаны қалай бағалайсыз?
5. Сіз үшін не
жеткіліксіз болды?
Қосымша
ақпарат
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірекқолдау көрсету үшін не
істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
Дифференциацияны
берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін
уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға
болады.
Дифференциация сабақтың
кез келген бөлімінде қолданылады.
Бұл бөлімді оқушылардың
сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін
пайдаланыңыз.
Сабақ жоспарын құру үшін
сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек
пе?
Берілген тапсырмалардың
қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп
төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында
өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала
ма?
Осы сабақ
барысындақұндылықтардыдамытуға қандай
мүмкіндік бар?
Бүгіноқушыларненіүйренді?Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды?Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме?Менжоспарланғануақытымдыұстандымба? Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді
осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі нәрсені
атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың
одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып
немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін
қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
алдым?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз