Материалдар / "С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі" тақырыбнадағы сабаққа ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
302
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы және замана көрінісі.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау;

Сабақтың мақсаттары

С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасындағы көтерілген мәселені анықтап, қазіргі заман көрінісімен салыстырып бағалау.

Бағалау критерийлері

  • Шығармада көтерілген мәселені анықтайды;

  • Шығармадағы заман көрінісін қазіргі заманмен салыстырады;

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



5 минут











І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Кезекшімен сұхбат

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

ІІ.Қызығушылықты ояту

  • Суретте не көріп тұрсыздар?

  • Бүгінгі сабақтың тақырыбына қандай қатысы бар?

  • Ерболат Әбікенұлының қандай шығармаларын білесіңдер?


«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнын баяндайды. (жеке жұмыс)


Оқушылар назары сабаққа аударылады.




«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнын баяндайды.



ҚБ «Таразы»





Суреттер https://www.youtube.com/watch?v=fejV05miYB8


Сабақтың ортасы




















Мағынаны тану.

Тапсырма

Т. «FILA» әдісі көркем шығармада көтерілген әлеуметтік мәселені анықтау. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.

F /Дерек/ – шығармада заман көрінісі, кейіпкерлердің әлеуметтік жағдайы көрінетін деректерді жинау

I /Идеясы /– шығарманың идеясы

L /Сұрақ/– шығармада туындағын мәселе немесе сұрақтар

A /Іс-әрекет/– мәселенің шешу жолдары

.

Деректер

Идеялар

Сұрақтар

Іс-әрекет







Бағалау дескрипторлары

  • Шығарма бойынша деректер анықтайды; (кемі 5)

  • Шығарманың идеясын табады; (кемі 2)

  • Көтерілген мәселені анықтайды; (кемі 3)

  • Шешу жолдарын ұсынады; (кемі 3)


Тапсырма.

Автор шығармасында қоғамда кездесетін сыбайлас жемқорлық мәселесін қалай көрсеткен? Оны қандай үзінді, дәйексөздермен дәлелдей аласың?

Дескриптор

  • Шығармадағы қоғам көрінісін анықтайды;

  • сыбайлас жемқорлық мәселесін шығармадан дәлел келтіре отырып, табады;

  • Заман көріністерін салыстырып, баға береді;


Әрқайсысы «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.














Шығармадағы қоғам көрінісін салыстырып, баға береді.















ҚБ «Таразы»






ҚБ «Таразы»



11-сынып қазақ әдебиеті.



















Сабақты бекіту

5 минут

Ой толғаныс

Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім


Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?




Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!