Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
Табиғат және адам |
|||||||||||||||
|
Педаготің аты-жөні |
Сейдалиева Ж |
|||||||||||||||
|
Күні: |
14.05.25ж |
|||||||||||||||
|
Сынып: 11 «В» |
Оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы және замана көрінісі. |
|||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасындағы көтерілген мәселені анықтап, қазіргі заман көрінісімен салыстырып бағалау. |
|||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Қызығушылықты ояту
«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнын баяндайды. (жеке жұмыс)
|
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнын баяндайды.
|
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалана ды. Мұғалім оқушыны ынталандырады
|
Суреттер https://www.youtube.com/watch?v=fejV05miYB8
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. Тапсырма Т. «FILA» әдісі көркем шығармада көтерілген әлеуметтік мәселені анықтау. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F /Дерек/ – шығармада заман көрінісі, кейіпкерлердің әлеуметтік жағдайы көрінетін деректерді жинау I /Идеясы /– шығарманың идеясы L /Сұрақ/– шығармада туындағын мәселе немесе сұрақтар A /Іс-әрекет/– мәселенің шешу жолдары .
Тапсырма. Автор шығармасында қоғамда кездесетін сыбайлас жемқорлық мәселесін қалай көрсеткен? Оны қандай үзінді, дәйексөздермен дәлелдей аласың?
|
Әрқайсысы «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.
Шығармадағы қоғам көрінісін салыстырып, баға береді. |
Дескрипторы Шығарма бойынша деректер анықтайды; (кемі 5)1б Шығарманың идеясын табады; (кемі 2)1б Көтерілген мәселені анықтайды; (кемі 3)1б Шешу жолдарын ұсынады; (кемі 3)1б
Дескриптор Шығармадағы қоғам көрінісін анықтайды;1б сыбайлас жемқорлық мәселесін шығармадан табады;1б дәлел келтіреді1б Заман көріністерін салыстырады;1б баға береді; 1б дәйексөздермен дәлелдейді ;1 б |
11-сынып қазақ әдебиеті.
|
|
|||||||||||
|
Сабақты бекіту 5 минут |
Ой толғаныс Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады. Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім |
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі 1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды? 2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз? 3. Сіз үшін бүгін не қиын болды? 4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз? 5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды? |
|
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі
С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасы және замана көрінісі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
Табиғат және адам |
|||||||||||||||
|
Педаготің аты-жөні |
Сейдалиева Ж |
|||||||||||||||
|
Күні: |
14.05.25ж |
|||||||||||||||
|
Сынып: 11 «В» |
Оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы және замана көрінісі. |
|||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
11.3.2.1 көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау; |
|||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасындағы көтерілген мәселені анықтап, қазіргі заман көрінісімен салыстырып бағалау. |
|||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Қызығушылықты ояту
«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнын баяндайды. (жеке жұмыс)
|
Оқушылар назары сабаққа аударылады.
«Кроссенс» әдісі арқылы төменде берілген суреттерді бір-бірімен байланыстыра отырып, шығарма мазұнын баяндайды.
|
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалана ды. Мұғалім оқушыны ынталандырады
|
Суреттер https://www.youtube.com/watch?v=fejV05miYB8
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. Тапсырма Т. «FILA» әдісі көркем шығармада көтерілген әлеуметтік мәселені анықтау. Топ құрамында төрт адам болады. Әрқайсысы «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады. F /Дерек/ – шығармада заман көрінісі, кейіпкерлердің әлеуметтік жағдайы көрінетін деректерді жинау I /Идеясы /– шығарманың идеясы L /Сұрақ/– шығармада туындағын мәселе немесе сұрақтар A /Іс-әрекет/– мәселенің шешу жолдары .
Тапсырма. Автор шығармасында қоғамда кездесетін сыбайлас жемқорлық мәселесін қалай көрсеткен? Оны қандай үзінді, дәйексөздермен дәлелдей аласың?
|
Әрқайсысы «FILA» әдісі бойынша тапсырма түрлерін бөліп алады, қорытындысында жұмыстарын біріктіріп, кестені толтырады.
Шығармадағы қоғам көрінісін салыстырып, баға береді. |
Дескрипторы Шығарма бойынша деректер анықтайды; (кемі 5)1б Шығарманың идеясын табады; (кемі 2)1б Көтерілген мәселені анықтайды; (кемі 3)1б Шешу жолдарын ұсынады; (кемі 3)1б
Дескриптор Шығармадағы қоғам көрінісін анықтайды;1б сыбайлас жемқорлық мәселесін шығармадан табады;1б дәлел келтіреді1б Заман көріністерін салыстырады;1б баға береді; 1б дәйексөздермен дәлелдейді ;1 б |
11-сынып қазақ әдебиеті.
|
|
|||||||||||
|
Сабақты бекіту 5 минут |
Ой толғаныс Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады. Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... » Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім |
|
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс. «Сұрақ-жауап» әдісі 1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды? 2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз? 3. Сіз үшін бүгін не қиын болды? 4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз? 5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды? |
|
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















