Материалдар / "С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының кейіпкерлер әлемі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының кейіпкерлер әлемі"

Материал туралы қысқаша түсінік
"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының кейіпкерлер әлемі" тақырыбындағы сабаққа ҚМЖ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
304
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Табиғат және адам

Мектеп:

Пәні: Қазақ әдебиеті

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасының кейіпкерлер әлемі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.1.көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

11.2.2.1. шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысымен анықтау;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлер арқылы өмір шындығын анықтап талдай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анқытайды.

Кейбір оқушылар орындай алады: кейіпкерлер жүйесі арқылы заман көрінісіндегі келеңсіз оқиғаларды бағалап, сыни ой тұжырымдайды.

Бағалау критерийлері

  • көркем шығармадағы оброзды ашады,жинақтап даралайды.

  • автордың көзқарасын өмір шындығымен байланысын анықтайды

Құндылықтарды баулу


Пәнаралық байланыс

«Ревизор»,Н.Гоголь,Орыс әдебиеті, 8-сынып

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:Комедиялық жанрдың ерекшелігін біледі ,астарлы ойларды түсінеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

Комедия,Мизанецена,митинк.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Оқиғаның өмірмен байланысын дәлелдеңдер?

2.Басқа бағытқакетіп бара жатқан Асай Мүсеевич жанайқайын түсіндіріңдер?

3.М.Әлібаевич сөздерінің оның сол кездегі хал-жағдайын сипаттаңдар?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

1.Сіз неліктен автор идеясы шығарманы өмір шындығымен байланыстырды деп ойлайсың?

Алдыңғы оқу

Сұлтанәлі Балғабаев «Тойдан қайтқан қазақтар» спектакльдерімен таныс.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

Психологиялық ахуал орнату мақсатында «Бақытты жұлдыз» тренингін ұйымдастырамын.

Орындау шарты: Оқушыларға сары, жасыл, қызыл түсті жұлдызшаларды таңдап алады. Жұлдызшалардың артында тойға тілектер жазылған. бір – біріне тілектерді оқиды, ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады.

ҚБ Қол соғу

Қызығушылықты ояту

Билет

Бастық

Той

Жемқорлық

Жолаушы

Ата-баба

Берілген тірек сөздерді шығарманың мазмұнымен байланыстырыңыз.


Болжау сұрақтары арқылы жаңа сабаққа тақырыбына жетелеймін. Ойлары қорытындыланып, жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.

ҚБ Қол соғу


Оқушыларға сары, жасыл, қызыл түсті жұлдызшаларды таңдап алады. Жұлдызшалардың артында тойға тілектер жазылған. бір – біріне тілектерді оқиды, ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады.

Болжау сұрақтары арқылы жаңа сабаққа тақырыбын анықтайды.







ҚБ




11-сынып қазақ әдебиеті


Мағынаны тану.  Зерттеу әдісі. Прологты оқып, сыни пікірді оқып,мазмұндайды. Өз тұжырымын ұсынады. Мұғалімнің қолдауы көркемдегіш құралдарды байланыстыра талдауы арқылы жүзеге асады.

Дескриптор:

  • Прологты оқып, сыни пікірді оқып,мазмұндайды;

  • Өз тұжырымын ұсынады.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір ұсыныс


Тапсырма. ”Мазмұнды талда” әдісі. Оқушылар тақырыпты деңгей бойынша талдау арқылы мазмұнды және шығарманың жанрлық ерекшеліктерін түсінетін болады.

1-топ. «Тойдан қайтқан қазақтар»шығармасындағы Мэлис Әлібаевичтің жиынтық бейнесін жинақтап, жеке басты ойлаған шенеуік бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетудегі автордың сөз қолданысын талдайды.


2-топ. Асай Мүсеевичтің жанайқайы арқылы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысымен анықтайды. Асай Мүсеевичтің әрекеттерін даралауда ғылымда бизнеске айналғандардың бейнесін өз көзқарастарымен талдап түсіндіреді.


3-топ. Пьесаның тіліне, онда қолданылған көркемдегіш құралдарды талдайды.

Дескриптор:

  • Мэлис Әлібаевичтің жиынтық бейнесін жинақтайды;

  • жеке басты ойлаған шенеуік бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетудегі автордың сөз қолданысын талдайды;

  • Асай Мүсеевичтің жанайқайы арқылы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысымен анықтайды;

  • Асай Мүсеевичтің әрекеттерін даралауда ғылымда бизнеске айналғандардың бейнесін өз көзқарастарымен талдап түсіндіреді;

  • Пьесаның тіліне, онда қолданылған көркемдегіш құралдарды талдайды.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Тапсырма. Блум бойынша шығарма сюжетінен қойылым ұйымдастыру арқылы мазмұнды ашады, талдайды.

Білу. «Қазақстан» поезын күтіп тұрған үшеудің әңгімесі.

Түсіну Жолсерік келіншек, билетсіз жолаушы мен саудагердің әңгімесі арқылы өмір шындығын көрсетеді.

Қолдану. Мәскеуге жол. Мэлистің өзін Мәскеудің қалай қарсы алатындығы жайында сұхбатындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын дәлелдер қолдана талдайды.

Талдау. «Тойға келген қазақтар» арқылы кейіпкер сөздері мен негізгі идея арасындағы байланысты талдайды.

Жинақтау.«Тойдан қайтқан қазақтар» -сатиралық шығарма. Пьесаның мағынасын ашатын тірек сөздерді тауып, мағыналарын жинақтап айтады.

Бағалау. Кейіпкерлер жүйесін жіктейді. Кейіпкер сөзі мен іс-әрекеті арқылы автор қандай ойда айтқысы келеді? Өзіндік бағаларын береді

Дескриптор:

  • Блум бойынша шығарма сюжетінен қойылым ұйымдастыру арқылы мазмұнды ашады, талдайды.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Тапсырма. Кейіпкер бейнесін талдау.

1.

басты кейіпкер

кейіпкер сөзі

іс-әрекеті





2.

жанама кейіпкер

кейіпкер сөзі

іс-әрекеті




Дескриптор:

  • Басты кейіпкер бейнесін талдайды;

  • Жанама кейіпкер бейнесін талдайды.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір ұсыныс


Бекіту. Мазмұн бойынша SWOT талдау жасап,  баға береді.

Күшті жақтары


Әлсіз жақтары



Мүмкіндіктер

Қауіптер

Дескриптор:

  • Кейіпкер бейнесінің күшті жақтарын анықтайды;

  • Кейіпкердің әлсіз тұстарын анықтайды;

  • Мүмкіндіктерді айтады;

  • Қауіптерді анықтайды.

ҚБ. Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Прологты оқып, сыни пікірді оқып,мазмұндайды. Өз тұжырымын ұсынады. Мұғалімнің қолдауы көркемдегіш құралдарды байланыстыра талдауы арқылы жүзеге асады.

Оқушылар тақырыпты деңгей бойынша талдау арқылы мазмұнды және шығарманың жанрлық ерекшеліктерін түсінетін болады.












Блум бойынша шығарма сюжетінен қойылым ұйымдастыру арқылы мазмұнды ашады, талдайды.













Басты кейіпкер бейнесін талдайды;

Жанама кейіпкер бейнесін талдайды.











Мазмұн бойынша SWOT талдау жасап, баға береді.


ҚБ













ҚБ

















ҚБ





ҚБ




338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!