Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының кейіпкерлер әлемі"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Психологиялық ахуал орнату
мақсатында «Бақытты жұлдыз» тренингін
ұйымдастырамын.
Орындау
шарты:Оқушыларға сары, жасыл, қызыл
түсті жұлдызшаларды таңдап алады. Жұлдызшалардың артында тойға
тілектер жазылған. бір – біріне тілектерді оқиды, ынтымақтастық
қарым-қатынас
қалыптасады.
ҚБ Қол
соғу
Қызығушылықты
ояту
Билет
Бастық
Той
Жемқорлық
Жолаушы
Ата-баба
Берілген тірек сөздерді
шығарманың мазмұнымен байланыстырыңыз.
Болжау сұрақтары арқылы жаңа
сабаққа тақырыбына
жетелеймін.Ойлары қорытындыланып, жаңа
сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийі
таныстырылады.
ҚБ Қол
соғу
Оқушыларға сары, жасыл, қызыл түсті жұлдызшаларды таңдап
алады. Жұлдызшалардың артында тойға тілектер жазылған. бір – біріне
тілектерді оқиды, ынтымақтастық қарым-қатынас
қалыптасады.
Болжау сұрақтары арқылы жаңа сабаққа
тақырыбынанықтайды.
ҚБ
11-сынып қазақ әдебиеті
Мағынаны
тану.Зерттеу
әдісі.Прологты оқып, сыни пікірді
оқып,мазмұндайды. Өз тұжырымын ұсынады. Мұғалімнің қолдауы
көркемдегіш құралдарды байланыстыра талдауы арқылы жүзеге
асады.
Дескриптор:
Прологты оқып, сыни
пікірді оқып,мазмұндайды;
Өз тұжырымын
ұсынады.
ҚБ. Екі жұлдыз, бір
ұсыныс
Тапсырма. ”Мазмұнды талда”
әдісі.Оқушылар тақырыпты деңгей
бойынша талдау арқылы мазмұнды және шығарманың жанрлық
ерекшеліктерін түсінетін
болады.
1-топ.«Тойдан қайтқан
қазақтар»шығармасындағы Мэлис Әлібаевичтің жиынтық бейнесін
жинақтап, жеке басты ойлаған шенеуік бейнесі арқылы өмір шындығын
көрсетудегі автордың сөз қолданысын
талдайды.
2-топ.Асай Мүсеевичтің жанайқайы
арқылы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысымен анықтайды.
Асай Мүсеевичтің әрекеттерін даралауда ғылымда бизнеске
айналғандардың бейнесін өз көзқарастарымен талдап
түсіндіреді.
3-топ.Пьесаның тіліне, онда
қолданылған көркемдегіш құралдарды
талдайды.
Дескриптор:
Мэлис Әлібаевичтің
жиынтық бейнесін жинақтайды;
жеке басты ойлаған
шенеуік бейнесі арқылы өмір шындығын көрсетудегі автордың сөз
қолданысын талдайды;
Асай Мүсеевичтің
жанайқайы арқылы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысымен
анықтайды;
Асай Мүсеевичтің
әрекеттерін даралауда ғылымда бизнеске айналғандардың бейнесін өз
көзқарастарымен талдап
түсіндіреді;
Пьесаның тіліне, онда
қолданылған көркемдегіш құралдарды
талдайды.
ҚБ. Екі жұлдыз, бір
ұсыныс
Тапсырма.Блум бойынша шығарма сюжетінен
қойылым ұйымдастыру арқылы мазмұнды ашады,
талдайды.
Білу.«Қазақстан» поезын күтіп
тұрған үшеудің
әңгімесі.
ТүсінуЖолсерік келіншек, билетсіз
жолаушы мен саудагердің әңгімесі
арқылыөмір шындығын
көрсетеді.
Қолдану.Мәскеуге жол. Мэлистің өзін
Мәскеудің қалай қарсы алатындығы жайында
сұхбатындағыавторлық идеяның өмір
шындығымен байланысын дәлелдер қолдана
талдайды.
Талдау.«Тойға келген қазақтар» арқылы
кейіпкер сөздері мен негізгі идея арасындағы байланысты
талдайды.
Жинақтау.«Тойдан қайтқан
қазақтар»-сатиралық шығарма. Пьесаның
мағынасын ашатын тірек сөздерді тауып, мағыналарын жинақтап
айтады.
Бағалау.Кейіпкерлер жүйесін жіктейді.
Кейіпкер сөзі мен іс-әрекеті арқылы автор қандай ойда айтқысы
келеді? Өзіндік бағаларын
береді
Дескриптор:
Блум бойынша шығарма
сюжетінен қойылым ұйымдастыру арқылы мазмұнды ашады,
талдайды.
ҚБ. Екі жұлдыз, бір
ұсыныс
Тапсырма. Кейіпкер бейнесін
талдау.
1.
басты
кейіпкер
кейіпкер
сөзі
іс-әрекеті
2.
жанама
кейіпкер
кейіпкер
сөзі
іс-әрекеті
Дескриптор:
Басты кейіпкер
бейнесін талдайды;
Жанама кейіпкер бейнесін
талдайды.
ҚБ. Екі жұлдыз, бір
ұсыныс
Бекіту.Мазмұн бойынша SWOT талдау
жасап,баға
береді.
Күшті
жақтары
Әлсіз
жақтары
Мүмкіндіктер
Қауіптер
Дескриптор:
Кейіпкер бейнесінің
күшті жақтарын анықтайды;
Кейіпкердің әлсіз тұстарын
анықтайды;
Мүмкіндіктерді
айтады;
Қауіптерді
анықтайды.
ҚБ. Екі жұлдыз, бір
ұсыныс
Прологты оқып, сыни пікірді оқып,мазмұндайды. Өз тұжырымын
ұсынады. Мұғалімнің қолдауы көркемдегіш құралдарды байланыстыра
талдауы арқылы жүзеге асады.
Оқушылар тақырыпты деңгей бойынша талдау арқылы мазмұнды
және шығарманың жанрлық ерекшеліктерін түсінетін
болады.
Блум бойынша шығарма сюжетінен қойылым ұйымдастыру арқылы
мазмұнды ашады, талдайды.
Басты кейіпкер бейнесін
талдайды;
Жанама кейіпкер бейнесін
талдайды.
Мазмұн бойынша SWOT талдау жасап, баға
береді.
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз