Материалдар / С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының өмір шындығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының өмір шындығы

Материал туралы қысқаша түсінік
"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының өмір шындығы" тақырыбындағы сабаққа ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
645
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім: Табиғат және адам

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасындағы өмір шындығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау;

11.3.4.1 -шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу

Сабақтың мақсаттары

С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасындағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау, шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.

Бағалау критерийлері

  • әңгімедегі авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды;

  • шығарманы идеялық жағынан ұқсас шығармалармен салыстырады.

  • әдеби сын жазады.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы









І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Кезекшімен сұхбат

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

ІІ.Қызығушылықты ояту. «5 қадам» әдісі.

1-қадам. Шығармадағы 5 кейіпкердің атын атайды;

2-қадам. Кейіпкерлерге мінездеме береді;

3-қадам. 5 жағымды іс-әрекет атайды;

4-қадам. 5 жағымсыз іс-әрекет атайды;

5-қадам. Шығармадағы көрініс тапқан өмір шындығын атайды.

  • Балалар, сонымен бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар шығармаға байланысты «5 қадам» әдісімен жұмыс жүргізеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

ҚБ.Түстер арқылы бағалау.

ҚБ



С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы




Сабақтың ортасы











Мағынаны тану .1-тапсырма . Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.

АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ

Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта.

КЕМШІЛІКТЕРІ


?




?

Дескриптор

  • Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды;

  • Мысалдармен дәлелдейді;

ҚБ

2-тапсырма . Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтау және бүгінгі өмірмен салыстыру.

Дескриптор

  • Кестені толтырады;

  • Ұқсастықтарды анықтайды;

  • Шығарма идеясына ұқсас шығармаларды анықтайды;

ҚБ

3-тапсырма

Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазу


Дескриптор

  • Жанрлық ерекшелігін ескереді;

  • Ұқсас шығармамен салыстырады;

  • Сөз көлемін сақтайды;

Әдеби теориялық ұғымды еске түсіру

ӘДЕБИ СЫН

Әдеби сын көркем шығармаға эстетикалық баға беріп, бейнеленген өмір шындығының көркемдік шындыққа қалайша айналғандығын саралайды, оның мән-маңызын түсіндіреді, әдеби өмірдің бүгінгі ерекшелігін айқындап, бағыт сілтейді. Әдеби сынының әдебиет тарихынан бір айырмашылығы ол – бүгінгі шығармаларды талдап, оларға қазіргі кезең талаптары тұрғысынан баға береді. Әдеби шығарманы оқыған адам ол жөнінде өз пікірін, көзқарасын білдіре отыра алмайды. Әдеби сын – оқушыға тура жол көрсететін ақылшы. Сын көне заманда туғанымен, ол көп уақыт авторлардың көркем шығарманы ұнатуы немесе ұнатпауы дәрежесінен аса алмаған. Әдебиеттің жанрлары жіктеліп, өркен жая бастаған сайын Әдеби сынының мақсаты мен міндеті де күшейе түскен. Сыншылдық ой-пікірдің туу, өркендеу тарихы әр кезеңде, әр әдебиетте әр қилы болды. Пушкинге дейінгі орыс Әдеби сыны шығарманың ұнаған, ұнамағын айтудан ара-тұра әсемдік сипатын немесе кемшілік кінәратын көрсетуден әріге бармады. Құлы сыншы Белинский тұсында көркем шығарманың тұтас бітім-болмысына, ой мен образдың бірлігіне, жазушыдың өмір шындығына, заманға көзқарасына назар аударылды. Добролюбов «шыншыл сынды» уағыздағанда, сынның принциптік сиапты айқындала түсті.

Совет әдеби сынының қалыптасу барысында көркем әдебиеттің әлеуметтік мәнін түсінбеген, оның қоғамдық, өзгертімпаздық сипатын танымаған, шығармашылық бостандықтың сырын ұқпаған, түр мен мазмұнның арасындағы диалектік байланыстың құпиясына көз салмаған сектанттықты, «әдебиет автономиялығын» уағыздаған, «өнер – өнер үшін» немесе «өнер – саясаттың құлы» деген теорияларға сүйеген дарындар мен топтардың бәріне қарсы күрес жүргізуге тура келді. Совет әдебиеті адамзаттың көркемдік дамуындағы жаңа бір қадамы болып, ең революцияшыл, ең оздық әдебиетке айналды.
216 сөз

https://adebiportal.kz/kz/genres/view/155



Ой толғаныс

Оқушылар ПОПС» формуласын толтырады.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім

Авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықта, артықшылығы мен кемшілігін көрсетіп, кестені толтыр.



Шығармадағы автордың негізгі ойын анықтайды және бүгінгі өмірмен салыстырады.












Идеясы ұқсас шығармалармен салыстыра отырып, әңгімеге 150 сөз көлемінде әдеби сын жазады.













ҚБ










ҚБ




ҚБ

































ҚБ


11-сынып қазақ әдебиеті









С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс.

«Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?




Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында құндылықтарды дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанд

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!