Материалдар / С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының сюжеті мен композициясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының сюжеті мен композициясы

Материал туралы қысқаша түсінік
"С.Балғабаевтың "Тойдан қайтқан қазақтар" комедиялық драмасының сюжеті мен композициясы" тақырыбындағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
425
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Табиғат және адам

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:

Сынып: 11

Қатысқан оқушылар саны:

Келмегендер:

Сабақ тақырыбы

С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасының сюжеті мен композициясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.2.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасының сюжетін білу, мазмұнын түсіну, жанрлық ерекшелігін айқындау;

Көпшілігі: әдеби шығарманың композициясын талдау жұмыстары арқылы жанрлық ерекшеліктерін айқындау;

Кейбір оқушылар: С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасының композициясын, жанрлық ерекшеліктерін айқындау, шығармадағы өмір шындығын көрсету.

Бағалау критерийлері

  • әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды;

  • композициялық құрылымына талдау жасайды;

  • шығармадағы өмір шындығын айқындайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назары сабаққа аударылады.

Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

  • Балалар, әдебиеттің тектері қаншаға бөлінеді?

  • Драма туралы не білеміз?

  • Комедия дегеніміз не?

«Комедияның күші — күлкіде, күлкінің күші — шыншылдық пен табиғилықта. Шыншыл һәм табиғи күлкі терең мазмұнды тартыстан туып, толық қанды юморлық, не сатиралық образдарға көркем жинақталып, парасатты, биік идеяға шебер бағындырылғанда ғана комедия жалаң водевиль, жеңіл фарс, арзан мелодрама сипаттарынан аулақ, бұл жанрдың шын мәніндегі шынайы шығармасына айнала алады. Комедия авторына талап осы тұрғыдан қойылуға тиіс».

Зейнолла Қабдоловтың осы анықтамасын оқи отырып, комедияның қасиеті туралы не білдіңдер, ойларыңды ортаға салыңдар.

  • Олай болса, балалар, бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар әдебиеттің тектері, жанрлары туралы ой қозғайды. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.



Комедия жанры туралы мәлімет алады.










Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Қалыптастырушы бағалаулар







ҚБ








С.Балғабаевтың «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы








11-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

https://massaget.kz/okushyilarga/uy_tapsyirmasyi/24769/


Сабақтың ортасы
















Мағынаны тану.

  • Балалар, автор Сұлтанәлі Балғабаевтың шығармашылық өмір жолы туралы не білеміз?

  • Олай болса, сол білетін мәліметтерімізді дамытып, автордың өмірі мен шығармашылығы жаңа ақпараттармен танысып, «Қазына іздеу» әдісімен автордың өмір жолындағы құнды мәліметтерді кестеге түсіреміз.

Оқулықпен жұмыс: «Тойдан қайтқан қазақтар» драмалық комедиясын рөлдерге бөліп оқиды. Шығарма мазмұнымен танысады.

Тапсырма. Шығарма мазмұнына талдау жүргізеді.

1-топ. «Кім? Қашан? Қайда?» әдісімен шығарма мазмұнына талдау жүргізеді.

Кім?

Қашан ?

Қайда?
















Дескриптор:

  • Шығарма кейіпкерлерін анықтайды;

  • Оқиғаның мезгілін анықтайды;

  • Оқиғаның мекенін анықтайды.

ҚБ


2-топ. Шығарманың жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды.

Шығарманың жанрлық ерекшелігі

Дәлелдеме





Дескриптор:

  • Шығарманың жанрлық ерекшелігін анықтайды;

  • Жанрлық ерекшелігін дәлелдейтін мысалдар табады.

  • Өз пікірін білдіреді.

ҚБ


3-топ. Автор шығармасында қоғамда кездесетін сыбайлас жемқорлық мәселесін қалай көрсеткен? Оны қандай үзінді, дәйексөздермен дәлелдей аласың?

Дескриптор:

  • Шығармадағы көтерілген мәселені анықтайды;

  • Шығармадан мысалдар келтіреді;

  • Өз пікірін білдіреді.

ҚБ

Әр топ өз жұмысын қорғайды.


Оқушылар «Қазына іздеу» әдісімен автордың өмір жолындағы құнды мәліметтерді кестеге түсіреді.








Оқушылар автордың өмірі мен шығармашылығы туралы жаңа ақпараттармен танысады.

.
















«Тойдан қайтқан қазақтар» драмалық комедиясын рөлдерге бөліп оқиды. Шығарма мазмұнымен танысады.




Шығарма мазмұнына талдау жүргізеді.

1-топ. «Кім? Қашан? Қайда?» әдісімен шығарма мазмұнына талдау жүргізеді.








2-топ. Шығарманың жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды.





3-топ. Автор шығармасында қоғамда кездесетін сыбайлас жемқорлық мәселесін қалай көрсеткен? Оны қандай үзінді, дәйексөздермен дәлелдей аласың?

Әр топ өз жұмысын қорғайды.





ҚБ























ҚБ



















ҚБ






ҚБ





ҚБ







А4 әр топқа


































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!