Себеп-салдар шылауы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Себеп-салдар шылауы

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж, қ.әдебиет
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясы» КММ

Қысқамерзімді жоспар


6-сабақ.

Бөлім:

6-бөлім. Ғаламтор ғаламаты. Морфология

Педагогтің аты-жөні:

Мұғалім: Зейнолова Гүлназ Амантаевна

Машықтанушы: Алтаева Мадина Аманжолқызы

Күні:

23.01.2025

Сыныбы: 7«Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әлеуметтік желілердің тарихы. Себеп-салдар шылаулары

Оқу бағдарламасы на сәйкес оқу мақсаттары

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.4.4.3. шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіреді

Дәлелді жауап береді

Өз жауабын өзгенің жауабымен салыстырады, талқылайды

Шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін шағын жаттығу (мысалы, жылы лебіздер айту).

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Ұйымдастыру кезеңі:

Педагогтің іс-әреке ті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Анықтамасы:

Себеп-салдарлық қатынасты білдіретін жалғаулықтар: себебі, өйткені, сондықтан, сол себепті.

Мысалдар арқылы Себеп-салдар шылаулардың мағынасын ашу. Мысал:Менің киімім су болды, сондықтан мектепке бара алмадымФФФФФФФ










Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

























Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

15 мин.

Оқылым және тыңдалым материалдары ұсынылады (мәтін немесе аудиоматериал).


Мәтін бойынша негізгі тірек сөздер мен сөз тіркестері белгіленеді.

Оқылым материалы:


Тыңдалым материалы:

Мұғалім мәтінді екінші рет оқиды.

Оқушылар проблемалық сұрақтарға жауап беру үшін мәтіннен деректер жазады:

Неліктен әлеуметтік желілер кең таралды?

Әлеуметтік желілердің пайда болуына қандай себептер әсер етті?

Оқушы тапсырманың мазмұны мен мақсатын түсініп, берілген сөздермен шағын диалог құрастыруды бастайды. Ол тапсырмадағы сөздердің мағынасын анықтап, олардың сөйлемде қалай қолданылатынын ойластырады.



















Бұл оқушылардың тыңдалым дағдысын дамытуға көмектеседі.



Қима қағаздар, интерактивті тақта











































Аудио тыңдау құралы




1-тапсырма Жұптық жұмыс

Мәтіннен себеп-салдар шылауларын тауып, оларды түрлеріне қарай ажыратады.

Жұптар өз жұмыстарын басқа топтармен салыстырады.


Дескриптор: Жалпы - 4 балл. Мәтіннен себеп-салдар шылауларын табады– 2 балл

Шылауларды түрлеріне қарай ажыратады.-2 балл


жұмыс дәптерлері.





2-тапсырма

Топтық жұмыс

Топтарға проблемалық сұрақтар беріледі.

Мысалы: "Әлеуметтік желілердің кең таралуының негізгі себептері қандай?"

Әр топ өз жауабын дәлелдеп, ортақ пікірге келеді.

3-тапсырма

Жазылым тапсырмасы

Оқушылар себеп-салдар шылауларын қолданып, 5-6 сөйлем құрастырады.

Проблемалық сұрақтарға жауап береді.



















Жазылым. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Сөйлемнен талғаулықты шылауды анықтайды.











Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Тапсырмаға берілген себеп-салдар шылауларын қолданып, 5-6 сөйлем құрастырады.

Жұмыс дәптерлері, қима қағаздар



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Смартфон әдісі арқылы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушыларды бағалайды.

image10.png

Үй тапсырмасы: Себеп-салдар шылауларын қолданып, шағын эссе жазу.

Тақырып: "Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны" (кемінде 5 шылау қолдану).



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі