STEAM технологияларын қолдану арқылы ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту
(шебер сынып)
2024-2025 оқу жылы
1. Кіріспе (5 минут)
- Тақырыпты таныстыру: STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) технологияларының мәні мен маңызы туралы қысқаша ақпарат беру.
- Ғылыми-жаратылыстану сауаттылығы дегеніміз не?: Оқушылармен диалог арқылы осы тақырыпты талқылау. Ғылыми сауаттылықтың қоғамдағы рөлі мен қажеттілігін түсіндіру
2. STEAM технологияларының компоненттері (5 минут)
- Ғылым (Science): Жаратылыстану ғылымдары (физика, химия, биология) арқылы әлемді түсіну.
- Технология (Technology): Ғылыми зерттеулер мен жаңалықтарды іске асыру үшін қолданылатын құралдар мен әдістер.
- Инженерия (Engineering): Жобаларды іске асыру, мәселені шешу үшін инженерлік ойлау.
- Өнер (Art): Құралдарды, идеяларды шығармашылық тұрғыда қолдану.
- Математика (Mathematics): Есептеу, анализ және ғылыми нәтижелерді дәлелдеу үшін қолданылатын математика.
3. Практикалық тапсырма: «Қарапайым ғылыми тәжірибе жасау» (10 минут)
Мақсаты: Ғылымды практикалық тұрғыда түсінуге үйрету және әртүрлі пәндерді интеграциялау.
Қажетті материалдар:
- Су
- Лимон қышқылы
- Натрий бикарбонаты (ас содасы)
- Картон немесе қағаз, пластикалық ыдыс
Тапсырма:
1. Шағын топтарға бөліп, әрбір топқа тәжірибе жүргізуге арналған құралдар беріледі.
2. Тәжірибе: Лимон қышқылы мен сода қосып, реакцияның нәтижесін бақылау (CO2 шығару процесін байқау).
3. Нәтижелерін жазып, түсіндірме жасау керек.
Талқылау:
- Реакция кезінде қандай химиялық өзгерістер болды?
- Бұл тәжірибе қандай инженерлік шешімдер мен ғылыми ұғымдарды қолдануды талап етті?
4. STEAM әдісі арқылы шығармашылық шешімдерді табу (10минут)
Мақсаты: Шығармашылық тұрғыда мәселе шешуге үйрету.
Тапсырма: «Ескі бөтелкеден жаңа құрал жасау»
- Ескі бөтелкелер мен басқа да материалдар ұсынылады.
-Оларды пайдаланып, жаңа, экологиялық таза құрылғы немесе пайдалы құрал жасайды (мысалы, суару жүйесі, энергия үнемдеуге арналған құрылғы).
- Шығармашылық идеяларды бір-біріне ұсыну, алған нәтижелерін қорғау.
Талқылау:
- жасаған құрылғылардың қандай проблемаларды шешуге көмектесетінін талқылау.
- Бұл жобада инженерлік және шығармашылық тұрғыдан қандай шешімдер қолданылды?
5. Қорытынды және талқылау (5 минут)
- Жалпы талқылау: Шебер сыныптың қорытындысы ретінде, о жобаларын және тәжірибелерін талқылап, олардың білімдерін қалай қолданғанын бағалау.
- Кері байланыс: мұғалімдердің пікірлері. Сұрақтар мен ұсыныстар.
STEAM технологияларын қолдану арқылы оқушылар ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын арттыра алады. Бұл шебер сынып ғылым мен өнерді біріктіре отырып, шығармашылық пен инновациялық ойлауды дамытуға бағытталған. Осы әдістеме арқылы оқушылардың пәндер арасындағы байланысты түсінуін, зерттеу дағдыларын және проблемаларды шешу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беріледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
шебер сынып
шебер сынып
STEAM технологияларын қолдану арқылы ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту
(шебер сынып)
2024-2025 оқу жылы
1. Кіріспе (5 минут)
- Тақырыпты таныстыру: STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics) технологияларының мәні мен маңызы туралы қысқаша ақпарат беру.
- Ғылыми-жаратылыстану сауаттылығы дегеніміз не?: Оқушылармен диалог арқылы осы тақырыпты талқылау. Ғылыми сауаттылықтың қоғамдағы рөлі мен қажеттілігін түсіндіру
2. STEAM технологияларының компоненттері (5 минут)
- Ғылым (Science): Жаратылыстану ғылымдары (физика, химия, биология) арқылы әлемді түсіну.
- Технология (Technology): Ғылыми зерттеулер мен жаңалықтарды іске асыру үшін қолданылатын құралдар мен әдістер.
- Инженерия (Engineering): Жобаларды іске асыру, мәселені шешу үшін инженерлік ойлау.
- Өнер (Art): Құралдарды, идеяларды шығармашылық тұрғыда қолдану.
- Математика (Mathematics): Есептеу, анализ және ғылыми нәтижелерді дәлелдеу үшін қолданылатын математика.
3. Практикалық тапсырма: «Қарапайым ғылыми тәжірибе жасау» (10 минут)
Мақсаты: Ғылымды практикалық тұрғыда түсінуге үйрету және әртүрлі пәндерді интеграциялау.
Қажетті материалдар:
- Су
- Лимон қышқылы
- Натрий бикарбонаты (ас содасы)
- Картон немесе қағаз, пластикалық ыдыс
Тапсырма:
1. Шағын топтарға бөліп, әрбір топқа тәжірибе жүргізуге арналған құралдар беріледі.
2. Тәжірибе: Лимон қышқылы мен сода қосып, реакцияның нәтижесін бақылау (CO2 шығару процесін байқау).
3. Нәтижелерін жазып, түсіндірме жасау керек.
Талқылау:
- Реакция кезінде қандай химиялық өзгерістер болды?
- Бұл тәжірибе қандай инженерлік шешімдер мен ғылыми ұғымдарды қолдануды талап етті?
4. STEAM әдісі арқылы шығармашылық шешімдерді табу (10минут)
Мақсаты: Шығармашылық тұрғыда мәселе шешуге үйрету.
Тапсырма: «Ескі бөтелкеден жаңа құрал жасау»
- Ескі бөтелкелер мен басқа да материалдар ұсынылады.
-Оларды пайдаланып, жаңа, экологиялық таза құрылғы немесе пайдалы құрал жасайды (мысалы, суару жүйесі, энергия үнемдеуге арналған құрылғы).
- Шығармашылық идеяларды бір-біріне ұсыну, алған нәтижелерін қорғау.
Талқылау:
- жасаған құрылғылардың қандай проблемаларды шешуге көмектесетінін талқылау.
- Бұл жобада инженерлік және шығармашылық тұрғыдан қандай шешімдер қолданылды?
5. Қорытынды және талқылау (5 минут)
- Жалпы талқылау: Шебер сыныптың қорытындысы ретінде, о жобаларын және тәжірибелерін талқылап, олардың білімдерін қалай қолданғанын бағалау.
- Кері байланыс: мұғалімдердің пікірлері. Сұрақтар мен ұсыныстар.
STEAM технологияларын қолдану арқылы оқушылар ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын арттыра алады. Бұл шебер сынып ғылым мен өнерді біріктіре отырып, шығармашылық пен инновациялық ойлауды дамытуға бағытталған. Осы әдістеме арқылы оқушылардың пәндер арасындағы байланысты түсінуін, зерттеу дағдыларын және проблемаларды шешу қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беріледі.
шағым қалдыра аласыз













