Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Күні: 18.09.2018
Мұғaлімнің aты-жөні: Сарғалиева Гузаль
Сынып: 5 «а»
Қaтысқaндaр:
Қaтыспaғaндaр:
Сaбaқтыңтaқырыбы:
Сегіз қырлы сиқырлы сөз
Оқу мақсаты
5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау
Сабақ мақсаты
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді атап береді, оларды іс-әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады
Оқушылардың көпшілігі мынаны орындай алады: Тілдік құралдарды ажырата алады және сәйкестендіреді, кейіпкер образын ашуда тірек сөздерді пайдаланады.
Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады: Шығарма құрылысына байланысты ұғымдарды біледі, оның мағынасын аша алады.Шығарма сюжетіндегі композицияның өрбу кезеңдеріне сәйкес кейіпкерлер диалогін құрады
Бағалаукритерийі
Білім алушы:
Жырдан бейнелеу құралдарын анықтайды.
Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.
Пәнaрaлық бaйлaныс
Бейнелеу өнері,
Жoспaр
Жoспaрлaнғaн уaқыт
Жоспарланған жаттығулар
Рeсурстaр
Сaбaқтың бaсы3 мин
І. Ұйымдастыру кезеңі- Сәлемдесу- Кезекші мәліметі - Батырдың және тұлпардың суреттері арқылы 2 топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау14 мин
Үй тапсырмасын айтатын оқушыларды «Қарындаш» әдіс-тәсілін қолданамын. «Қарындаш» әдісі барысы: оқушыларға түрлі-түсті қарындаш таратылады. Кездейсоқ бір түс тандалып, сол түсті қарындаш иесі сабақ айтады
Сабақтың ортасы 20 мин
Оқушылардың назарын көркемдеуіш құралдар кездескен сөйле аудартамын. Сол сөйлем, көркемдеуіш құралдар арқылы жаңа сабақтың тақырып ашамын. Жаңа тақырып: Сегіз қырлы сиқырлы сөз «Теріп алу» әдісі. Мәтіннен тілдік көркемдегіш құралдарды тауып, теріп жазу. ТЖ.«Жәрмеңке» әдісі. Шарты: Оқушылар сатушы және сатып алушы болып екі топқа бөлінеді .Сатып алушы топ сатушылардан тілдік бейнелеу құралдарын сатып алады. Мақсаты: барынша көп тілдік құрал сату және сатып алу. Мысалы: Сатушы: Сіз не алғыңыз келеді?Сатып алушы: Теңеу?Сатып алушы: Менде саудада мынадай теңеулер бар...
Сабақтың соңы3мин
Кері байланыс:«Бес шумақты өлең» Әңгіме бойынша «бес шумақты өлең» жазу
Бағалау:Оқушыларды аттардың суреттерімен бағалау
Рефлексия:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз