Материалдар / Сегіз қырлы сиқыр сөз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сегіз қырлы сиқыр сөз

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен 5 сыныпқа арналған Сегіз қырлы сиқыр сөз тақырыбында жаңартылған бағдарламаға сай жасалған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
732
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 18.09.2018Мұғaлімнің aты-жөні: Сарғалиева Гузаль
Сынып: 5 «а»

Қaтысқaндaр:

Қaтыспaғaндaр:

Сaбaқтың тaқырыбы:Сегіз қырлы сиқырлы сөз
Оқу мақсаты5.А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау


Сабақ мақсаты
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді атап береді, оларды іс-әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады


Оқушылардың көпшілігі мынаны орындай алады: Тілдік құралдарды ажырата алады және сәйкестендіреді, кейіпкер образын ашуда тірек сөздерді пайдаланады.


Оқушылардың кейбірі мынаны орындай алады: Шығарма құрылысына байланысты ұғымдарды біледі, оның мағынасын аша алады.Шығарма сюжетіндегі композицияның өрбу кезеңдеріне сәйкес кейіпкерлер диалогін құрады
Бағалау критерийіБілім алушы:
  • Жырдан бейнелеу құралдарын анықтайды.
  • Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.
  • Пәнaрaлық бaйлaнысБейнелеу өнері,
    Жoспaр
    Жoспaрлaнғaн уaқытЖоспарланған жаттығуларРeсурстaр
    Сaбaқтың бaсы3 минІ. Ұйымдастыру кезеңі- Сәлемдесу- Кезекші мәліметі - Батырдың және тұлпардың суреттері арқылы 2 топқа бөлу

    Үй тапсырмасын сұрау14 минҮй тапсырмасын айтатын оқушыларды «Қарындаш» әдіс-тәсілін қолданамын. «Қарындаш» әдісі барысы: оқушыларға түрлі-түсті қарындаш таратылады. Кездейсоқ бір түс тандалып, сол түсті қарындаш иесі сабақ айтады

    Сабақтың ортасы 20 минОқушылардың назарын көркемдеуіш құралдар кездескен сөйле аудартамын. Сол сөйлем, көркемдеуіш құралдар арқылы жаңа сабақтың тақырып ашамын. Жаңа тақырып: Сегіз қырлы сиқырлы сөз «Теріп алу» әдісі. Мәтіннен тілдік көркемдегіш құралдарды тауып, теріп жазу. ТЖ.«Жәрмеңке» әдісі. Шарты: Оқушылар сатушы және сатып алушы болып екі топқа бөлінеді .Сатып алушы топ сатушылардан тілдік бейнелеу құралдарын сатып алады. Мақсаты: барынша көп тілдік құрал сату және сатып алу. Мысалы: Сатушы: Сіз не алғыңыз келеді?Сатып алушы: Теңеу?Сатып алушы: Менде саудада мынадай теңеулер бар...

    Сабақтың соңы3 минКері байланыс: «Бес шумақты өлең» Әңгіме бойынша «бес шумақты өлең» жазу

    Бағалау: Оқушыларды аттардың суреттерімен бағалау

    Рефлексия:











    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!