|
Сабақтың тақырыбы: Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту күшінен. |
Мұғалімнің аты-жөні: Дербісәлиев Е.М. Күні:13.03.18ж |
|||||||||
|
СЫНЫП: 8 «гқ» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
- Ақын өмірімен таныстыру, өлеңді оқи отырып
талдау. |
|||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, География |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» әңгімесі |
|||||||||
|
Сабақтың жоспары: |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Қажетті құрал-жабдықтар |
||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушылармен амандасып, түгендейді. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызып, назарын сабаққа аударамын. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қаздар қайтып барады» әңгімесінің мәтіні жазылған парақшаны әр оқушы алып әңгіме желісі бойынша топқа бөлемін. |
Кітап,дәптер |
||||||||
|
Үй тапсырмасы 12 минут |
Әңгімеде берілген сөздерді өз мағынасына қарай сәйкестендіреді. |
Таратпа қағаздар Плакат, желім, түрлі түсті қалам |
||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Төлеген Айбергеновтың Ана өлеңін видеотаспадан тыңдап әр топқа сұрақтар беріледі;
1 топ
Ана туралы өлеңіндегі «Ана
керек, о, адамдар, ана керек адамға» деген өлең жолдарынан қандай
ой түюге болады? 3 топ «...Дүниеде не жақсылық болса, соның бәрі ананың ақ сүті мен күннің нұрынан жаралған» М.Горький пікірі мен Төлеген арасында үндестік бар ма? Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт беріледі. Оқушылардың жауабын тыңдау. Бағалау. Осы өлеңге байланысты «Екі жақты түсіндірме күнделігін» ұсынамын.
2 минут Әр топтан 1 немесе 2 оқушыға оқытылады.
|
Оқулық,дәптер. |
||||||||
|
Бекіту 12 минут |
Қолдану Triventy әдісі арқылы оқушыларға осы сабаққа қатысты тест сұрақтары беремін. Шығармашылық тапсырма керек. Өлең арнау немесе «Аяулы Анам» 1 минуттық эссе. Әр топтан 1-2 балаға оқытылады. Сабақты қорытындылау. Білімді бекіту мақсатында, анаға деген өз сезімдеріне ойтолғау жазады. Ана – барлық адамның және бүкіл дүниенің символы. Ана көрегендігінің теңдесі жоқ. Ана мен баланың арасын тылсым күш жалғап тұрады. Баласының көңіліндегі мұң ана жүрегіне жетеді, олай болса анасын сыйламағандар қайтіп өмір сүреді?!. Төлеген Айбергенов аз жасаған өмірінде ана махаббатын осылай жоғары ұстаған ақын |
|
||||||||
|
Бағалау 3 минут
Үйге тапсырма |
Бағалау парағын толтыру
|
қағаздар |
||||||||
|
Т.Айбергеновтың «Ана» өлеңін жаттау |
|
|||||||||
|
Кері байланыс |
|
|||||||||
Бағалау парақшасы
|
Реті |
Тапсырмалар |
Ұпай |
|
1 |
Сыйқырлы сандықша |
|
|
2 |
«Ұғымдар мен түсініктер». |
|
|
3 |
Топтық тапсырма |
|
|
4 |
Екі жақты күнделік |
|
|
5 |
Triventy әдісі тест сынағы |
|
|
6 |
Шығармашылық тапсырма |
|
|
|
Жалпы ұпай |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту күшінен" ашық сабақ
"Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту күшінен" ашық сабақ
|
Сабақтың тақырыбы: Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту күшінен. |
Мұғалімнің аты-жөні: Дербісәлиев Е.М. Күні:13.03.18ж |
|||||||||
|
СЫНЫП: 8 «гқ» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
- Ақын өмірімен таныстыру, өлеңді оқи отырып
талдау. |
|||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих, География |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып барады» әңгімесі |
|||||||||
|
Сабақтың жоспары: |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Қажетті құрал-жабдықтар |
||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут |
Оқушылармен амандасып, түгендейді. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызып, назарын сабаққа аударамын. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қаздар қайтып барады» әңгімесінің мәтіні жазылған парақшаны әр оқушы алып әңгіме желісі бойынша топқа бөлемін. |
Кітап,дәптер |
||||||||
|
Үй тапсырмасы 12 минут |
Әңгімеде берілген сөздерді өз мағынасына қарай сәйкестендіреді. |
Таратпа қағаздар Плакат, желім, түрлі түсті қалам |
||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Төлеген Айбергеновтың Ана өлеңін видеотаспадан тыңдап әр топқа сұрақтар беріледі;
1 топ
Ана туралы өлеңіндегі «Ана
керек, о, адамдар, ана керек адамға» деген өлең жолдарынан қандай
ой түюге болады? 3 топ «...Дүниеде не жақсылық болса, соның бәрі ананың ақ сүті мен күннің нұрынан жаралған» М.Горький пікірі мен Төлеген арасында үндестік бар ма? Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт беріледі. Оқушылардың жауабын тыңдау. Бағалау. Осы өлеңге байланысты «Екі жақты түсіндірме күнделігін» ұсынамын.
2 минут Әр топтан 1 немесе 2 оқушыға оқытылады.
|
Оқулық,дәптер. |
||||||||
|
Бекіту 12 минут |
Қолдану Triventy әдісі арқылы оқушыларға осы сабаққа қатысты тест сұрақтары беремін. Шығармашылық тапсырма керек. Өлең арнау немесе «Аяулы Анам» 1 минуттық эссе. Әр топтан 1-2 балаға оқытылады. Сабақты қорытындылау. Білімді бекіту мақсатында, анаға деген өз сезімдеріне ойтолғау жазады. Ана – барлық адамның және бүкіл дүниенің символы. Ана көрегендігінің теңдесі жоқ. Ана мен баланың арасын тылсым күш жалғап тұрады. Баласының көңіліндегі мұң ана жүрегіне жетеді, олай болса анасын сыйламағандар қайтіп өмір сүреді?!. Төлеген Айбергенов аз жасаған өмірінде ана махаббатын осылай жоғары ұстаған ақын |
|
||||||||
|
Бағалау 3 минут
Үйге тапсырма |
Бағалау парағын толтыру
|
қағаздар |
||||||||
|
Т.Айбергеновтың «Ана» өлеңін жаттау |
|
|||||||||
|
Кері байланыс |
|
|||||||||
Бағалау парақшасы
|
Реті |
Тапсырмалар |
Ұпай |
|
1 |
Сыйқырлы сандықша |
|
|
2 |
«Ұғымдар мен түсініктер». |
|
|
3 |
Топтық тапсырма |
|
|
4 |
Екі жақты күнделік |
|
|
5 |
Triventy әдісі тест сынағы |
|
|
6 |
Шығармашылық тапсырма |
|
|
|
Жалпы ұпай |
|
шағым қалдыра аласыз













