Сабақтың
тақырыбы:
Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту
күшінен.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Дербісәлиев Е.М.
Күні:13.03.18ж
|
СЫНЫП: 8 «гқ»
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
- Ақын өмірімен таныстыру, өлеңді оқи отырып
талдау. - Оқушылардың тіл байлығын дамыту, ғылыми
тілде сөйлеу дағдысын
қалыптастыру. - Адамгершілікке, ананы құрметтеуге, сыйлауға
тәрбиелеу.
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды.Тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Сұраққа жауап береді,
жауаптарын дәлелдейді. Топтық тапсырмаларды орындай
алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру,
ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Тарих,
География
|
Алдыңғы оқу
|
Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып
барады» әңгімесі
|
Сабақтың жоспары:
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы :
|
Қажетті
құрал-жабдықтар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
3
минут
|
Оқушылармен амандасып,
түгендейді. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызып, назарын
сабаққа аударамын.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Қаздар қайтып барады»
әңгімесінің мәтіні жазылған парақшаны
әр оқушы
алып әңгіме желісі бойынша
топқа бөлемін.
|
Кітап,дәптер
|
Үй тапсырмасы
12
минут
|
-
тапсырма:«Сыйқырлы сандықша»
.Әр оқушы әңгімеге байлынысты
берілген сұрақтарға жауап береді.
-
тапсырма: «Ұғымдар мен
түсініктер».
Әңгімеде берілген сөздерді өз
мағынасына қарай сәйкестендіреді.
|
Таратпа
қағаздар
Плакат, желім, түрлі түсті
қалам
|
Жаңа білім
10 минут
|
Білу және түсіну
Төлеген Айбергеновтың Ана
өлеңін видеотаспадан тыңдап әр топқа сұрақтар
беріледі;
1 топ
Ана туралы өлеңіндегі «Ана
керек, о, адамдар, ана керек адамға» деген өлең жолдарынан қандай
ой түюге болады?
2 топ «Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту күшінен» деген өлең
жолдары арқылы ақын нені айтқысы
келеді?
3 топ
«...Дүниеде не жақсылық болса, соның бәрі
ананың ақ сүті мен күннің нұрынан
жаралған» М.Горький пікірі мен Төлеген арасында
үндестік бар ма?
Тапсырманы орындауға 3 минут уақыт
беріледі.
Оқушылардың жауабын тыңдау.
Бағалау.
Осы өлеңге байланысты «Екі жақты түсіндірме
күнделігін» ұсынамын.
Ақын сөзі
|
Өз
ойым
|
Арманыңды ақтарам ба жүрегімде
тербесем,
Айға сіңлі, қарындассың қасиетті Жерге
сен.
Мен өзінді теңдесі жоқ құдірет деп
түсінем,
Сендік қуат мың есе артық Жердің тарту
күшінен.
|
|
2
минут
Әр топтан 1 немесе 2 оқушыға
оқытылады.
|
Оқулық,дәптер.
|
Бекіту
12
минут
|
Қолдану
Triventy
әдісі арқылы оқушыларға осы
сабаққа қатысты тест сұрақтары беремін.
Шығармашылық тапсырма
керек.
Өлең арнау немесе «Аяулы
Анам»
1
минуттық эссе.
Әр топтан 1-2 балаға
оқытылады.
Сабақты қорытындылау.
Білімді бекіту
мақсатында, анаға деген өз сезімдеріне ойтолғау
жазады. Ана – барлық
адамның және бүкіл дүниенің символы. Ана
көрегендігінің теңдесі жоқ. Ана мен баланың арасын тылсым күш
жалғап тұрады. Баласының көңіліндегі мұң ана жүрегіне жетеді, олай
болса анасын сыйламағандар қайтіп өмір сүреді?!. Төлеген Айбергенов аз жасаған өмірінде ана махаббатын
осылай жоғары ұстаған ақын
|
|
Бағалау
3
минут
Үйге тапсырма
|
Бағалау парағын толтыру
|
қағаздар
|
Т.Айбергеновтың «Ана» өлеңін
жаттау
|
|
Кері байланыс
|
|