Сабақтың
басы
(3минут)
(10мин)
(8мин)
(15мин)
|
Оқушыларды
түгендеу, амандасу.Психологиялық
ахуал тудыру
, ынтымақтастық атмосферасын құру.
«Төңкерілген сынып» әдісі арқылы оқушылырға
берген үй тапсрымасын қарау. Интерактивті тақтада
«Ойлан
тап» әдіс бойынша 1257-1258
тапсырмаларды орындау.
1257.
Шарты:
R=11см, D-?
Шешуі: D=2R
= 2 ∙ 11=22см.
Дескриптор
Шеңбердің
диаметрін табады
Айдың
радиусын табады
1258.
Шарты: R=3м,
D-?
Шешуі: D=2R
= 2 ∙ 3=6м.
Дескриптор
Радиусын
табады
Диамтрін
табады
Саралау
тапсырмасы
Ағалы –
інілі Қасым мен Қайрат 11 және 6 жаста. Олар ата-
анасымен спорт
мастер ден веласипет сатып
алмақшы. Сатушы оларға төмендегі ақпаратты ұсынды. Әр қайсысы өз
жастарына лайықты веласипетті таңдады.Үйге қайтар жолда аналары бір
пицца сатып алды. Үйге келіп пиццаны теңдей 8 ге
бөлді.
№
|
түрі
|
Диаметр
(дюйм)
1дюйм
= 2.54см
|
жасы
|
1
|
3 жасқа дейінгі
балалар
|
D
|
1-3
|
2
|
3-7 аралығындағы
балалар
|
D = 12
12дюйм
≈30см
|
3-4
|
D = 16
16 дюйм
≈42см
|
4-6
|
3
|
7-12 жас
аралығындағы балалар
|
D = 20
20дюйм ≈52см
|
7-9
|
D = 24
24дюйм
≈62см
|
9-13
|
1
тапсрыма. Қасым алған веласипет
дөңгелегінің радиусы қанша см?
2
тапсрыма. Қайраттың алған
валасипетінің дөңгелегі бір айналым жасағанда қанша арақашықтыққа
барады?
3 тапсрыма
. 8 ге теңдей бөлінген пиццаның әр бөлігінің градустық өлшемі
қанша болады?
-
Шарты: D =
62см
R- ?
Шешуі:
R = D/2 = 62/2
=31см
-
Шарты: D
=42см
C -?
Шешуі: C
= = 3.14*42 =131.88см
-
Шарты :
толық бұрышты пицца 8 ге теңдей бөлінгін
Табу керек:
Бір бөлігінің градустық өлшемі?
Шешуі:
360 ͦ /8 =45
ͦ
|
Оқушылар мұғаліммен
және сыныптастарымен амандасып, сабаққа белсенділіктерін
білдіреді
Тақтадағы үй
жұмыстарына қарайды
Сұрақтарға жауап
береді
Тапсырымаларды
алгоритімге сай орындайды
Білім алушылар
кестедегі мәліметті пайдалана отырып, тапсрыманы дәптерге
орындайды.
|
ҚБ
«Басбармақ»әдісі
ҚБ
Тақтадағы жұмыспен
өзін-өзі бағалайды
ҚБ тақтадағы дұрыс
жауаппен өзін – өзі бағалайды
|
Математика 5 сынып
оқулығы, 2 бөлім, 159 бет
Пиза
тапсрымасы
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушылыарға қандай тапсырмалар бересіз?
Әр
тапсрымада оқушыға арнайы сұрақтар қою арқылы , оқушыны қадағалап ,
бағыт бағдар беремін. Басқаша қалай айтуға болады?сенің өз ойың
қандай деген арнайы сұрақтар қою арқылы оқушы ойының шексіздігін
бағалаймын, қадағалаймын.
Рефлексия
Сабақ/ оқу
мақсаттары шынайыма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарымда қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
|
Пәнаралық байланыс
.
Қауіпсіздік және
еңбек ережелері.
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|