Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері, 3-сынып

Тақырып бойынша 29 материал табылды

Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері, 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Сингапурлық тәжірибеге негізделген
Материалдың қысқаша нұсқасы


ва

Қысқа мерзімді жоспар


Мектеп

196 ЖББМ

Пәні

Математика

Бөлім

Уақыт

Педагогтіңаты-жөні

Акназарова Н. Б.

Күні:


Сынып: 3 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

53 Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.1.1 шеңбер мен дөңгелекті, олардың элементтерін (центр, радиус, диаметр) бір бірінен ажырату және атау/ симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды айыра білу және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру

Сабақтың мақсаттары

1. Шеңбер мен дөңгелекті, олардың элементтерін ажырата алады (центр, радиус, диаметр) түсіну

2. Симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды тәжірибеде айыра біледі қолдану

3. Шеңбер мен дөңгелекті қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіріп, өмірдегі қолданысын талдай біледі түсіну, талдау

4. Дөңгелек пен шеңберді қолданып, өнім ойлап табады синтез

Бағалау критерийлері

1. Шеңбер мен дөңгелекті, олардың элементтерін ажыратады (центр, радиус, диаметр) 3 балл

2. Симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды тәжірибеде айырады 2 балл

3. Шеңбер мен дөңгелекті қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіреді, өмірдегі қолданысын талдайды 2 балл

4. Шеңбер мен дөңгелек элементтерін қолдана отырып, жаңа өнім немесе құрылым ойлап табады. 3 балл

Сабақтың барысы

Сабақтың

Кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті.

Оқушылардың


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, назарын сабаққа аудару. Зейінін шоғырландыру.


Оқушылардың көру қабілетін арттыру үшін мынандай тапсырма беріледі:

Тақтаға бірнеше геометриялық фигуралардың суреті шығады.

Суретте бейнеленген геометриалық фигуралар қалай аталады?

Бірінші фигураның неше бұрышы бар?

Сары түсті фигура қалай аталады?

Жаңа материалды оқып- үйренуге көшу үшін мұғалім бұрыштары жоқ фигураларды атауды сұрайды.





Оқушыларға қарауға 20 секундтай уақыт беріледі, содан соң тақтаның беті ауыстырылып, сұрақтарға жауап береді.





Слайд

Сабақтың ортасы





25 мин



Мұғалімнің сұрағы

Суретте ертедегі су және күн сағаттар бейнеленген. Олардың қазіргі сағаттармен қандай ұқсастығын байқауға болады? Пішіні қандай?

Ұқсастықтары: Сандар белгіленген, дөңгелек пішінді. Пішіні: Шеңбер.

1-тапсырма. «Математикалық шығармашылық ойын»

Оқушыларды орындарынан тұрғызып, шеңбер құрау. Шеңбер мен дөңгелекті, олардың элементтерін мұғалімнің нұсқауымен ажыратады (центр, радиус, диаметр

Есінде сақта!!! Шеңбер – дөңгелектің шегарасы. Дөңгелек – барлық нүктелері центрден бірдей қашықтықта орналасқан, сызықпен шектелген жазық фигура. О нүктесі – дөңгелектің немесе шеңбердің центрі.

«Айналмалы бекет» әдісі

Әр топ өз орындарына отырып шеңбер салынған парақтарға тапсырманы орындайды..


2-тапсырма

Оқулықпен жұмыс.

3-есеп

Оқулықта берілген радиустағы шеңберді салу

3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқушыларға симметриялы және симметриялы емес фигураларды көрсете отырып, оларды ажырату тапсырмасын беру.

4-тапсырма

«Зерттеу» әдісі

Оқушы шеңбер мен дөңгелекті қоршаған ортадағы нақты заттармен (Айна, сағат, доп, сегіргішті )толық және дәл сәйкестендіреді, олардың қолданысы мен маңыздылығын жан-жақты түсіндіреді.

Адамдар уақытты өлшеуді ерте замандардан үйренгенін түсінеді. Пішініне сипаттама береді


Оқушылар шеңбер құрады. Мұғалімнің нұсқауын орындайды. Лентаның көмегімен шеңбер мен дөңгелектің элементтерін анықтайды.

Берілген шеңберлердің элементтерін табады.


1-топ центрін табады

2-топ радиусын анықтайды

3-топ диаметрін анықтайды

4-топ дөңгелекке айналдырады

Циркульмен шеңбер салады.


Жұптар өздеріне берілген симметриялы заттардың пішіндерін толықтырады



Оқушы шеңбер мен дөңгелекті қоршаған ортадағы нақты заттармен толық және дәл сәйкестендіреді, олардың қолданысы мен маңыздылығын жан-жақты түсіндіреді.













Дескрипторлар:

  1. Шеңбер мен дөңгелекті ажыратады – 1 балл

  2. Олардың элементтерін ажыратады (центр, радиус, диаметр) - 1 балл











Дескриптор:

Шеңбердің дұрыс салады және радиусты табады – 1 балл

Дескриптор:

1.Оқушы симметриялы және симметриялы емес фигураларды айыра алады – 1 балл

2. – 1 балл


Дескрипторлар:

1.Шеңбер мен дөңгелектің қоршаған ортадағы нақты мысалдарын келтіре алады (мысалы, сағат, көлік дөңгелегі, пицца, т.б.) – 1 балл

2.Шеңбер мен дөңгелектің практикалық қолданылуын талдай отырып, олардың маңыздылығын түсіндіреді

1 балл



Оқулық,дәптер









Топтық жұмысқа арналған парақтар. Лента.

3 мин

Сергіту сәті

Симметриялы дене – шапалақ

Симметриялы емес дене – аяқпен топ-топ

Музыка әуенімен қимылдар жасайды

Жарайсыңдар!


10 мин

5-тапсырма.

«STEAM» технологиясы

Оқушыларға шеңбер мен дөңгелектің элементтерін пайдалана отырып, инновациялық өнім жасау тапсырмасы



Оқушы шеңбер мен дөңгелектің элементтерін тиімді пайдаланып, өмірде қолдануға болатын нақты өнім ойлап табады





Дескрипторлар: 1. Өнім жасауда шеңбер мен дөңгелектің элементтерін қолданады- 1 балл

2.Инновациялық өнім ойлап таба алады- 1 балл

3.Өнімнің қолданылуы мен пайдасын түсіндіріп, оны өмірде қалай қолдануға болатыны туралы айтады – 1 балл

Қағаз стакандар, трубочка, қайшы, циркуль

Сабақтың соңы

2 мин

Кері байланыс

Сабақтың соңында әр топ мүшелері өздерінің кері байланысын рулетканың түстеріне есімдерін жазады.

Үй тапсырмасы: 8-есеп, 32 бет

Топтар әр тапсырманың критерийлері бойынша өздеріне берілген ұпайды рулеткадан жылжытып отырады.




















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
09.02.2025
192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі