Сенсорика мен қоршаған орта сабағына арналған ойындар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сенсорика мен қоршаған орта сабағына арналған ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойындар арқылы балалардың ой-өрістерін, қол маторикасын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Сенсорлық тәрбие.

Ойындардың атауы

Мақсаты

1

«Жіпке аяқ киім үлгілерін тізу»

Балаларға таныс заттардың адамға не үшін қажет екенін айтып, түстер тура-лы түсінікті бекіту: түсі бойынша бау-ды аяқ киімге тағуды орындай оты-рып, ұсақ қол моторикасын дамытуды жалғастыру. Ұқыпты ойнауға тәрбие-леу.

2

«Панноға түстерін таңдай отырып гүлдерді ілу»

Балалар назарын аудару, фланелеграф қа түрлі-түсті гүлдерді шеңбер бойын ша орналастыруды үйрету; ұсақ қол моторикасын жетілдіру. Табиғатты ая лауға тәрбиелеу.

3

«Үй саламыз»

Геометриялық пішіндерді дұрыс ажы-рата білуге дағдыландыру, ұсақ қол моторикасын, сөздік қорын дамыту.

4

«Саңырауқұлақ терейік»

Заттарды көлеміне қарай айыра білуге үйрету. Үлкен-кіші, деген сөздерді қолдана отырып, ойнату арқылы зейі-нін, есте сақтауын, ойлауын дамыту.

5

«Әркімге өз үйі»

Заттарды өлшем бойынша беттестіру және қасына қою салыстыру тәсілін балаларға үйрету; заттардың өлшемін сөзбен білдіру; пішіні бойынша гео-метриялық фигураларды топтастыру икемділігін бекіту; ұсақ қол моторика сын жетілдіру.

6

«Құыршаққа таспа сатып әперейік»

Балалар назарын заттардың өлшеміне аудару, оларда өлшем айырмашылы-ғы мен ұқсастықты орнатудың қара-пайым тәсілдерін қалыптастыру; осын дай, мұндай емес, үлкен, кішкентай сөздерінің мағынасын түсінуге үйре-ту; ұсақ қол моторикасын жетілдіру.

7

«Жасырынған қоянды тап»

Төрт мүмкіндіктің ішінен екі берілген нысанды таңдауға үйрету; түстері бо-йынша нысандарды топтастыру дағды сын бекіту; сары, көк, жасыл, қызыл түстермен балаларды таныстыруды жалғастыру; қол моторикасын жетіл-діру.

































Білім беру саласы «Таным»

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.

Ойындардың атауы

Мақсаты

1

«Жұбын тап»

Түс белгілері, көлеміне бойынша айыра білуге дағдыландыру. Салыстыру, топтастыру арқылы тү сініктерін бекіту, ұқсас заттарды та буға жаттықтыру, есте сақтауын, ойлауын дамыту.

2

«Қай ағаштын жемісі»

Дөнгелекті сопақшадан ажырата білуге, сәйкес пішінді орналастыра отырып ажырата және түс-түрін білу. Табиғатты аялауға тәрбиелеу. Қол моторикасын дамыту.

3

«Түстерді таңдап ал»

Балаларды заттардың түсіне қарай ажыратып және оларды түсіне қа-рай топтай білуге үйрету.

4

«Ұқсас ыдысты, киімді, ойыншықты тап»

Балалардын назарын аудару, айыр-машылығы мен ұқсастықты орна-тудың қарапайым тәсілдерін қа-лыптастыру, ұқсайды-ұқсамайды деген сөздерді қолдану.

5

«Ауа-райына, мезгіліне қарай қуыршақты киінді-ру»

Киім түрлерімен таныстыру, қай жыл мезгіліне жататынын ажырата білуге үйрету. Салыстыру топтас-тыру киімдердін атын атап айтқы-зу.

6

«Ас үй»

Ыдыс-аяқ түрлерімен таныстыру, атап айтуға, не үшін керек екенін айтып түсіндіру, көлеміне қарай түр-түсіне қарай салыстыру.

7

«Емхана»

Мамандықтар түрлерімен таныс-тыру, білімдерін кеңейту. Қай ма-мандықа қандай құрал-жабдықтар жатады екенін ажырата білуге үй-рету, есте сақтау.



8

«Құстар мен жануарларды күтү»

Құстар мен жануарларды қалай күту бі-лімдерін бекіту, немен қоректенетінін жайлы түсіндіру. Табиғатқа деген сүйіс-пеншілігін ояту.

9

«Сәулені тамақтандырамыз»

Берілген тапсырмаларды түсініп, дұрыс орындауға дағдыландыру. Ой өрістерін, зейіндерін дамыту. Ыдыс-аяқтарға на-зар аудару атымен атауға үйрету.

10

«Жауабын тап та, ата»

Берілген тапсырмаларды түсініп, дұрыс орындауға дағдыландыру. Ой өрістерін, зейіндерін дамыту.

11

«Қуыршақтын ыдыс-аяғын жуамыз»

Ыдыс-аяқты топтастырып салыстырып, жуу тәсілін дағдыландыру, қол мотори-касын дамыту. Ыдыстарды атымен атау ға тәрбиелеу.

12

«Ойыншықтарды жуу»

Ойыншықтарды топтастырып салысты-рып, жуу тәсілін дағдыландыру, қол мо-торикасын дамыту.

13

«Нені қайда қоямыз»

Қеңістіктік қатынастарымен таныстыру, мағынасын түсінуге үйрету, қол мотори касын жетілдіру, зейіндерін ой өрістерін дамыту.

14

«Біздің ыдыс аяқ»

Ыдыс-аяқтармен таныстыру атымен атауға үйрету, салыстыру тогптастыру. Ойыншықтармен ұқыпты ойнауға тәр-биелеу.

15

«Сәулеге суық тиді»

Балаларға аяулау сезімдерін ояту, емдеу тәсілдерін көрсету ,бір-бірілеріне көмек көрсетуге тәрбиелеу. Ой өрістерін зейіндерін дамыту.











16

«Қуыршақтын көйлегін жуамыз»

Балаларға қуыршақтын көйлегін қа-лай жууға тәсілін көрсету үйрету. Тазалыққа ұқыптылықа дамыту тәр-биелеу.

17

«Қонжық қуыршаққа қонаққа келе жатыр»

Қонақ жайлы әнгіме жүргізу. Қонақты қалай қарсы алу керектігін айту, көрсету, тәрбиелеу.

18

«Таны да, ата»

Сурет бойынша затты танып, ата. Ой өрістерін зейіндерін дамыту. Заттарды салыстыру топтастыру.

19

«Кімге не керек?»

Заттарды топтастыру,салыстыру кімге не керектігін. Сұраққа жауап беру.

20

«Адамдар қандай көлікпен жүреді»

Көлік түрлерімен таныстыру. Көліктерді салыстыру топтастыру, ойлау қаблеттерін, зейіндерін, қол моторикасын жетілдіру.

21

«Ғажайып қалта»

Заттардың қасиеті мен сапасы тура-лы түсініктерін жетілдіру. Үлкен және кіші заттарды салыстыра білу-ге үйрету, сезінуге ой өрістерін же-тілдіру.

22

«Гүлді осы түстегі вазаға сал»

Балаларды түстерімен таныстыру гүлдер туралы түсінік беру. Түстеріне сай салыстыру топтасты-ру.

23

«Дәміне қарай тап»

Заттарды салыстыру, топтастыру түр түсіне қарай дәміне қарай.

24

«Түсіне қарай тап»

Түр түсіне қарай салыстыру топтас-тыру, ажыратып заттарды табу.

25

А. Барто. «Ойыншықтар» З. Александрова «Менін қонжығым», «Катя балабақшада»

Сурет бойынша балалармен жұмыс. Сөз қорларын молайту, дамыту.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2019
985
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі