Материалдар / Шерхан Мұртаза өмірі мен шығармашылығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шерхан Мұртаза өмірі мен шығармашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазақ әдебиеті пәні мұғалімдеріне керек, әсіресе деңгейліктен өткен. Материалда СМАРТ мақсат қойылған, ресурстар, атқарылатын әрекеттер де жазылған. Түрлі әдіс- тәсілдер қолданылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
3659
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: Ш.Мұртаза өмірі мен шығармашылығыМектеп: «Тауағаш орта мектебі» КММ
Күні:Мұғалімнің аты: Сагандыкова Ж.С.
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны: 8Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ мақсаттарыШ.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпарат жинақтайды
Алдыңғы оқуМ.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» дастанын біледі
Кезең Уақыт

ӘрекетРесурстар, жабдықтар, сыныптағы жағдай
Басы15Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар шеңберге отырып, баяу музыка үнімен аққудың қасиеті жайлы сөз тіркестерін айтады. Стикер арқылы топқа бөлу.Үй тапсырмасын тексеру. М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» дастанына компазициялық талдау жасады. Топта талдауды жақсы, толығымен жасаған оқушыны таңдап өз жұмысымен бөліседі. Қалған оқушылар өздерін тексереді. Интербелсенді тақта, оқулық




Саралау: топқа бөлу





Бағалау: Өзін-өзі бағалау





Сұрақ: «Аққулар ұйықтағанда» дастанының негізгі идеясы неде?



Ортасы
20Жаңа сабақ . Ш.Мұртаза өмірі мен шығармашылығы жайлы бірінші топ оқулықтан, ал екінші топ интернеттен «Ақыл картасын» жасайды, тек топ ішіндегі оқушылар жұппен жұмыс атқарады. Жұмыстарын аяқтаған соң «Эстафеталық жарыс» әдісін қолданып, өз жұмысын келесі топтың бір жұбына барып түсіндіреді.Интербелсенді тақта, ноутбук, оқулық, постер, фломастер









Саралау: жұппен жұмыс





Бағалау: кері байланыс





Сұрақ : Ш.Мұртазаның драмаларын атаңыз



Соңы
10 «Картографиялық» әдіс арқылы өз білімдерін тексереді.Кесте, интербелсенді тақта






Саралау : бүгінгі сабақты жақсы түсінген баланы анықтау





Бағалау: Рефлексия





Сұрақ: Ш.Мұртаза кім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!