Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Шерхан Мұртаза өмірі мен шығармашылығы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Шерхан Мұртаза өмірі мен шығармашылығы
Материал туралы қысқаша түсінік
материал қазақ әдебиеті пәні мұғалімдеріне керек, әсіресе деңгейліктен өткен. Материалда СМАРТ мақсат қойылған, ресурстар, атқарылатын әрекеттер де жазылған. Түрлі әдіс- тәсілдер қолданылған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: Ш.Мұртаза өмірі мен шығармашылығы
Мектеп: «Тауағаш орта мектебі» КММ
Күні:
Мұғалімнің аты: Сагандыкова Ж.С.
Сынып: 8
Қатысқан оқушылар саны: 8
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ мақсаттары
Ш.Мұртазаның өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпарат жинақтайды
Алдыңғы оқу
М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» дастанын біледі
Кезең Уақыт
Әрекет
Ресурстар, жабдықтар, сыныптағы жағдай
Басы
15
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар шеңберге отырып, баяу музыка үнімен аққудың қасиеті жайлы сөз тіркестерін айтады. Стикер арқылы топқа бөлу.Үй тапсырмасын тексеру. М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» дастанына компазициялық талдау жасады. Топта талдауды жақсы, толығымен жасаған оқушыны таңдап өз жұмысымен бөліседі. Қалған оқушылар өздерін тексереді.
Интербелсенді тақта, оқулық
Саралау: топқа бөлу
Бағалау: Өзін-өзі бағалау
Сұрақ: «Аққулар ұйықтағанда» дастанының негізгі идеясы неде?
Ортасы
20
Жаңа сабақ . Ш.Мұртаза өмірі мен шығармашылығы жайлы бірінші топ оқулықтан, ал екінші топ интернеттен «Ақыл картасын» жасайды, тек топ ішіндегі оқушылар жұппен жұмыс атқарады. Жұмыстарын аяқтаған соң «Эстафеталық жарыс» әдісін қолданып, өз жұмысын келесі топтың бір жұбына барып түсіндіреді.
«Картографиялық» әдіс арқылы өз білімдерін тексереді.
Кесте, интербелсенді тақта
Саралау : бүгінгі сабақты жақсы түсінген баланы анықтау
Бағалау: Рефлексия
Сұрақ: Ш.Мұртаза кім?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз