Үй тапсырмасын
тексеру
(2 мин)
Өткен білімді еске түсіру
(4 мин)
|
Теннис добын қағып алған
оқушыдан үй тапсырмасын тексеру
«Теннис ойыны»
әдісі
|
Оқушылар үй тапсырмасының жауаптарын
талқылайды
Екі
оқушы үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды, ал бір оқушы төреші
ретінде сұрақтың дұрыс қойылуы мен жауаптың дұрыстығы бойынша ұпай
береді. Бірінші болып 3 балл алған оқушы жеңіске жетеді. сұрақтар
қояды.
|
Мадақтау арқылы бағалау
Жарайсың!
Сенің қолыңнан келді!
|
Теннис добы
|
Сабақтың ортасы
Ой қозғау.
2
мин
|
Осы график арқылы
оқушыларға сұрақ қою.
Сұрақ:
-
График арқылы қандай
мәліметтер алуға болады?
-
Тербеліс теңдеуі қандай
болды?
-
Тербелістің периодын
анықтаудың қандай жолдарын
білесіздер?
Осындай тербелісті үшін қандай
құрылғы қажетекендігін және тербеліс периодының анықтаудың тағы бір
жолымен танысатын боламыз
|
Сұрақтарға жауап береді
|
|
Интербелсенді тақта, слайд
|
Жаңа білім
10
мин
|
1. Оқу мақсаттарын айтады.
2. Маятник және маятник түрлері ұғымдарын
түсіндереді
Топтық жұмыс
3. colorado.edu виртуалды зертхана арқылы
маятниктердің периодтары қандай шамаларға тәуелді болатындығын
зерттеу
«Математикалық және серіппелі маятниктердің
тербелістері»
4. Оқушылармен бірлесе жұмыс жасай отырып,
теориялық талдау арқылы период формулаларын қорытып
шығарады.
5.маятниктердің қолданылуы туралы мәліметтер
береді.
Виртуалды зертханада жұмыс жасауын қадағалады,
қорытындыларын тыңдайды, түзетулер енгізеді.
|
Дәптерлеріне жазады,
Әр қатарада отырған оқушылар 1,2 екі командасы
бойынша 4 оқушыдан топтасады, Виртуалды зертханамен жұмыс жүргізіп,
өзара талқылау арқылы қорытынды жасайды.
Жауаптар бойынша өзара бағалау жүргізеді егер
тамаша жауап берілсе кітапқа қолдарын қояды, ұсыныс не түзету
жасағысы келсе қаламын жоғары көтереді.
|
Қалыптастырушы бағалау
Өзара бағалау
Тамаша жауап!
Ұсыныс!
|
слайдPendulum Lab
(colorado.edu)
Masses and Springs: Basics
(colorado.edu)
|
Бекіту
15 мин
|
Есептер шығару
-
learningapps.org платформасында интерактивті
тапсырма орындау
Жұптық жұмыс
-
Мәнмәтінді есеп шығару (мұғалім оқушыларға бір
қолдарын көтеруді сұұрайды)
Математикалық маятник
Оқушы математикалық маятниктің тербелісін зерттеу
үшін массасы 2 кг жүкті жіпке іліп, оны суретте көрсетілгендей
тербеліске келтіреді. Жүк 20 секундта 10 тербеліс жасайды (g=10
м/с2 ; π2≈10)
1. Маятниктің тербеліс периоды
А) 10 с В) 2 с С) 0,5 с
D)
2, 5 с Е) 30 с
2. Маятниктің тербеліс жиілігі
А) 10 Гц В) 2 Гц С) 0,5 Гц
D) 2, 5 Гц Е) 30 Гц
3. Маятник жібінің ұзындығы
А) 3,2 м В) 1,5 м С) 1 м
D) 2
м Е) 0,5 м
Серіппелі маятник
Жүргізілген экперименттік жұмыстың нәтижесінде
серіппелі маятникке ілінген массасы 3 кг жүктің гармоникалық
тербелістерінің төмендегідей графигі алынған
1. Тербеліс амплитудасы
А) 1 см В) 12 см С) 2 см
D) 4
см Е) 8 см
2. Маятниктің тербеліс периоды
А) 16 с В) 4 с С) 8 с
D)
12 с Е) 2 с
3. Серіппенің қатаңдығы
А) ≈1,87 Н/м В) ≈
1,46 Н/м С) ≈
1,38 Н/м D) ≈
1,23 Н/м Е) ≈
1,52 Н/м
-
Оқушылардың тапсырманы орындауын
қадағалайды.
|
Сілтеме бойынша тапсырмаларды
орындайды.
-
Оң
қолды көтерген оқушылар өзара жұптасып, «математикалық маятник»
есептерін шығарады
-
Сол қолын көтерген оқушылар өзара жұптасып
«серіппелі маятник» есептерін шығарады
|
Дескриптор:
- Қажетті формуланы қолданады;
- Есептің шешімін табады.
Дескриптор:
- Қажетті формуланы қолданады;
- Есептің шешімін табады.
|
-
ps://learningapps.org/watch?v=pj1vcne6223
презентация
2.Үлестірме материал
|
Рефексия, бағалау
2
мин
|
Жауаптарын тексереді. Оқушылардың белсенділігі
мен жауаптарын есепке ала отырып бағалайды.
|
Картаны толтырып, дұрыс жауабымен
тексереді
|
Дескриптор:
-
Математикалық маятниктің қандай шамаларға
тәуелділігін анықтайды
-
Серіппелі маятниктің қандай шамаларға тәуелді
екендігін анықтайды;
-
Тәуелділіктің түрін
анықтайды
|
Семантикалық карта
|