Тақырыптық жоспар.
|
№ |
Бөлімдер мен тақырып атауы |
Сағат саны |
||
|
|
|
Барлығы |
Теория |
Практика |
|
1. |
Кіріспе. Шешендік және сөз мәдениеті. |
2 |
2 |
|
|
2 |
Шешендік өнер тарихы. Қазақ тарихындағы ұлы шешендер мен билер. |
2 |
2 |
|
|
3. |
Шешендік сөздердің түрлері. Шешендік сөздің сапалары. |
2 |
2 |
|
|
4. |
Шешенге қойылатын талаптар. |
2 |
2 |
|
|
5. |
Шығармашылық жұмыс |
2 |
2 |
|
|
6. |
Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті.
|
2 |
2 |
|
|
7 |
Жұрт алдында сөйлеудің түрлері. |
|
|
|
|
8. |
Жұрт алдында сөйлеуге машықтану жолдары. |
2 |
2 |
|
|
9. |
Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы.
|
2 |
2 |
|
|
10 |
Кіріспе сөз, оның міндеті, тілдік ерекшеліктер |
|
|
|
|
11. |
Негізгі бөлім, оның ерекшеліктері. Негізгі бөлімге қатысты материалдардың берілу реті. Кіріктіру жолдары. Тыңдарманмен байланыс. |
2 |
2 |
|
|
12. |
Қортынды сөз оның жеке міндеті. |
|
|
|
|
13. |
Пікірталас мәдениеті. Қажеттігі, маңызы. Ой мен сөздің бірлігі. |
|
|
|
|
14. |
Қарсыласқа тойтарыс берудің шарттары, тәсілдері. |
|
|
|
|
14. |
Пікірталасу (дискуссия) |
|
|
|
|
15. |
Ойталқы (диспут) |
|
|
|
|
16. |
Пікірсайыс (полемика) |
|
|
|
|
17. |
Айтыс. Пікірталаста жиі қолданылатын тәсілдер. |
|
|
|
|
18. |
Пікірталас шеберлігін үйрену жолдары. |
|
|
|
|
19. |
Пікірталасты жоспарлау, ұйымдастыру жолдары. |
|
|
|
|
20 |
Пән бойынша барлығы |
18 |
18 |
|
Шешендік сөз, риторика курсы бойынша бағдарламалық мазмұны.
Шешендік сөз риторика мен сөз мәдениетінің байланысы, бірлігі. Осы курстың мақсаты мен міндеті.
Шешендік өнердің тууы. Даму жолдары. Ұлттық шешендік мектебі. Белгілі тұлғалар.
Шешендік сөздің сипаты оның сапалары.
Жұрт алдында сөйлеушіге қойылатын талаптар.
Жұрт алдында сөйлеуге машықтану жолдары. Дайындық сатылары.
Материал жинақтау, саралау.
Жоспар құрудың маңызы; жоспар түрлері. Кіріспе сөз, оның ерекшеліктері мен жеке міндеттері. Қолданылатын тілдік құрал.
Негізгі бөлімге қойылатын талаптар. Негізгі бөлімге материал іріктеу әдістері.
Негізгі бөлімдегі материалдардың негізгі оймен байланысы, өзара сабақтасуы, ойды беру тәсілі.
Қортынды сөздің құрылымы. Ой түйіндеу тәсілдері.
Пікірталаста өз ойын, көзқарасын сыпайы айқын жеткізе білу шеберлігі. Термин сөздерді орынды қолданудың қажеттілігі.
Дәлелдеме, оның түрлері, тілдік ерекшеліктері. Пікірдің өтімділігін арттыратын тілдік құралдар.
Пікірталастың қазіргі қоғамдағы мәні, түрлері.
Пікірталас түрлерінің әрқайсысының өзіндік ерекшеліктер. Мақсаты, міндеттері.
Тілдік сапалары.
Пікірталастарда ең жиі қолданылатын тәсілдердің түрлері.
Пікірталасты жоспарлау сатылары. Әр кезеңге тән жұмыс түрлері.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Шешендік өнер" атты қысқа мерзімді оқыту курсы бағдарламасы
"Шешендік өнер" атты қысқа мерзімді оқыту курсы бағдарламасы
Тақырыптық жоспар.
|
№ |
Бөлімдер мен тақырып атауы |
Сағат саны |
||
|
|
|
Барлығы |
Теория |
Практика |
|
1. |
Кіріспе. Шешендік және сөз мәдениеті. |
2 |
2 |
|
|
2 |
Шешендік өнер тарихы. Қазақ тарихындағы ұлы шешендер мен билер. |
2 |
2 |
|
|
3. |
Шешендік сөздердің түрлері. Шешендік сөздің сапалары. |
2 |
2 |
|
|
4. |
Шешенге қойылатын талаптар. |
2 |
2 |
|
|
5. |
Шығармашылық жұмыс |
2 |
2 |
|
|
6. |
Жұрт алдында сөйлеу мәдениеті.
|
2 |
2 |
|
|
7 |
Жұрт алдында сөйлеудің түрлері. |
|
|
|
|
8. |
Жұрт алдында сөйлеуге машықтану жолдары. |
2 |
2 |
|
|
9. |
Көпшілік алдында сөйленетін сөздің құрылымы.
|
2 |
2 |
|
|
10 |
Кіріспе сөз, оның міндеті, тілдік ерекшеліктер |
|
|
|
|
11. |
Негізгі бөлім, оның ерекшеліктері. Негізгі бөлімге қатысты материалдардың берілу реті. Кіріктіру жолдары. Тыңдарманмен байланыс. |
2 |
2 |
|
|
12. |
Қортынды сөз оның жеке міндеті. |
|
|
|
|
13. |
Пікірталас мәдениеті. Қажеттігі, маңызы. Ой мен сөздің бірлігі. |
|
|
|
|
14. |
Қарсыласқа тойтарыс берудің шарттары, тәсілдері. |
|
|
|
|
14. |
Пікірталасу (дискуссия) |
|
|
|
|
15. |
Ойталқы (диспут) |
|
|
|
|
16. |
Пікірсайыс (полемика) |
|
|
|
|
17. |
Айтыс. Пікірталаста жиі қолданылатын тәсілдер. |
|
|
|
|
18. |
Пікірталас шеберлігін үйрену жолдары. |
|
|
|
|
19. |
Пікірталасты жоспарлау, ұйымдастыру жолдары. |
|
|
|
|
20 |
Пән бойынша барлығы |
18 |
18 |
|
Шешендік сөз, риторика курсы бойынша бағдарламалық мазмұны.
Шешендік сөз риторика мен сөз мәдениетінің байланысы, бірлігі. Осы курстың мақсаты мен міндеті.
Шешендік өнердің тууы. Даму жолдары. Ұлттық шешендік мектебі. Белгілі тұлғалар.
Шешендік сөздің сипаты оның сапалары.
Жұрт алдында сөйлеушіге қойылатын талаптар.
Жұрт алдында сөйлеуге машықтану жолдары. Дайындық сатылары.
Материал жинақтау, саралау.
Жоспар құрудың маңызы; жоспар түрлері. Кіріспе сөз, оның ерекшеліктері мен жеке міндеттері. Қолданылатын тілдік құрал.
Негізгі бөлімге қойылатын талаптар. Негізгі бөлімге материал іріктеу әдістері.
Негізгі бөлімдегі материалдардың негізгі оймен байланысы, өзара сабақтасуы, ойды беру тәсілі.
Қортынды сөздің құрылымы. Ой түйіндеу тәсілдері.
Пікірталаста өз ойын, көзқарасын сыпайы айқын жеткізе білу шеберлігі. Термин сөздерді орынды қолданудың қажеттілігі.
Дәлелдеме, оның түрлері, тілдік ерекшеліктері. Пікірдің өтімділігін арттыратын тілдік құралдар.
Пікірталастың қазіргі қоғамдағы мәні, түрлері.
Пікірталас түрлерінің әрқайсысының өзіндік ерекшеліктер. Мақсаты, міндеттері.
Тілдік сапалары.
Пікірталастарда ең жиі қолданылатын тәсілдердің түрлері.
Пікірталасты жоспарлау сатылары. Әр кезеңге тән жұмыс түрлері.
шағым қалдыра аласыз













