Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
10.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шешендік өнер.Майқы бидің шешендік сөздері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Майқы бидің шешендік сөзінен үзінді мысалдар:
«Түгел сөздің түбі – бір, түп атасы – Майқы
би»
«Ханға да, қараға да әділ
бол»
«Көсем сөйлесе – кемел ой
айтылар» |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=n1-4Pmvl52g |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жұптық жұмыс: Салыстырмалы постерТақырып: «Майқы би мен әлем шешендері»Майқы бидің шешендік сөздерін мысалы ретінде алып, оны басқа елдердегі шешендермен (мысалы: Сократ, Цицерон, Абылай хан, Линкольн) салыстырыңдар. Постерде тарихи-көркемдік құндылықтарын көрсету: қандай жағдайда сөйлеген, кімге, не үшін.Ұқсастық пен ерекшеліктерін белгілеңдер. |
1-тапсырмада салыстырмалы постер қорғайды.Постерде тарихи-көркемдік құндылықта рын көрсетеді. Ұқсастық пен ерекшеліктерін белгілейді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Топтық жұмыс: Шығарманы өнер түрімен байланыстыруТапсырма: Майқы бидің бір шешендік сөзін таңдап, соған сай шағын драма көрініс, театрлық қойылым немесе бейнепоэзия сценарийін дайындаңдар.
|
2-тапсырмада шығарманы өнер түрімен байланыстыра ды.Сценарий дайындайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жеке жұмыс: Анализ эссесіТақырып: «Майқы бидің сөздеріндегі терең ой мен адам психологиясы»
Саралау тапсырмасы. Шешендік өнер мен халық даналығы арасындағы байланысты аш. |
3-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Анализ эссесін жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру.Үзінді жаттау Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шешендік өнер. Майқы бидің шешендік сөздері
Шешендік өнер. Майқы бидің шешендік сөздері
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
10.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шешендік өнер.Майқы бидің шешендік сөздері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау;9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады. Майқы бидің шешендік сөзінен үзінді мысалдар:
«Түгел сөздің түбі – бір, түп атасы – Майқы
би»
«Ханға да, қараға да әділ
бол»
«Көсем сөйлесе – кемел ой
айтылар» |
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Әдеби шығармадағы психологизмді анықтайды.Шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқша сы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=n1-4Pmvl52g |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жұптық жұмыс: Салыстырмалы постерТақырып: «Майқы би мен әлем шешендері»Майқы бидің шешендік сөздерін мысалы ретінде алып, оны басқа елдердегі шешендермен (мысалы: Сократ, Цицерон, Абылай хан, Линкольн) салыстырыңдар. Постерде тарихи-көркемдік құндылықтарын көрсету: қандай жағдайда сөйлеген, кімге, не үшін.Ұқсастық пен ерекшеліктерін белгілеңдер. |
1-тапсырмада салыстырмалы постер қорғайды.Постерде тарихи-көркемдік құндылықта рын көрсетеді. Ұқсастық пен ерекшеліктерін белгілейді. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Топтық жұмыс: Шығарманы өнер түрімен байланыстыруТапсырма: Майқы бидің бір шешендік сөзін таңдап, соған сай шағын драма көрініс, театрлық қойылым немесе бейнепоэзия сценарийін дайындаңдар.
|
2-тапсырмада шығарманы өнер түрімен байланыстыра ды.Сценарий дайындайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жеке жұмыс: Анализ эссесіТақырып: «Майқы бидің сөздеріндегі терең ой мен адам психологиясы»
Саралау тапсырмасы. Шешендік өнер мен халық даналығы арасындағы байланысты аш. |
3-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Анализ эссесін жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру.Үзінді жаттау Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













