Сабақтың
басы
5 минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-психологиялық жағымды ахуал
туғызу;
«Өзіме және
көршіме» әдісі
арқылы
- оқушылардың назарын
аудару;
-сабақтың мақсатын оқушылармен
бірге анықтау;
Сабақтың тақырыбын,
мақсатын хабарлау
«Ой қозғау» топтастыру
стратегиясы
Жаңа білімді қалыптастыруды
ұйымдастыру мұғалімнің бағыт беруі арқылы оқушының өзіндік ойлауы,
қорытынды жасауы арқылы жүргізу.
Өтілген сабақты қайталау
мақсатында әрбір оқушыға бағытталған лездік сұрақтар
беру.
Шар
дегеніміз не?
Сфера дегеніміз не?
Сфераның ауданын табу
формуласы?
Шар мен сфераның өзгешелігі
не?
|
Өзіме және
көршіме» әдісі арқылы жағымды
ахуал
Мұғаліммен бірге оқу
мақсаттарын, бағалау критерийлерін
талқылайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Шар мен сфераға айнала
табиғаттан мысалдар келтіреді.
Мұғалімнің айтқандарын
дәптерлеріне жазып отырады
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
11-сынып.
Бағалау
парағы
|
|
Сабақтың
ортасы
Жұптық жұмыс
10
минут
|
1.Сфералық баллонның радиусы
оған ауа үрлегенде 7-ден 14 см-ге дейін артады. Екі жағдайдағы
баллон бетінің ауданының қатынасын табыңыз.
Жауабы: 4:1
3.Жартылай сфералық кесе,
қалыңдығы 0,25см болатын болаттан жасалған. Кесенің ішкі радиусы
5см болса, кесенің сыртқы бетінің ауданын табу
керек.
Жауабы:
|
Әрбір жұпқа, өз шешімін
тақтада алдында таныстырып, тапсырманы шешуді
ұсынылады. Жұмыс аяқталған соң,
бірлесіп әзірленген критерийлерге сәйкес, жұптар өзара бағалау
жүргізеді.
Тапсырма (орындау уақыты 10
минут)
Дескриптор:
1тапсырма:
-Аудандарын
табады;
-Қатынасын
табады;
2 тапсырма
-Ауданын
табады:
- пайызын тауып қосуды
орындайды;
3тапсырма
-кесенің қалыңдығын
ескереді;
-Сыртқы бетінің ауданын
табады;
Жалпы 2
балл
|
Оқушылар орындаған
тапсырмаларын «досыңды
тексер»-әдісімен
тексереді. Жауаптарын презентация арқылы
көрсетіп өздерін бағалатамын.
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
Оқулық
11-сынып.
|
|
Топтық
жұмыс
15
минут
|
Шығармашылық
жұмыс.
Мақсаты:оқушылардың функционалдық
сауаттылығын дамыту
№1Тапсырма
Шиенің радиусы 2 см. Оның
ішіндегі дәнінің радиусы шиенің радиусының 20%-ын құрайды. Шиенің
дәні мен сыртқы қабатының арасындағы бөліктің ауданын табыңдар
(π≈3).
№
2.Тапсырма:
Біз сыныппен аққала жасамақшы болдық. Жасаған аққаламыздың
екі көзін центрмен қосатын болсақ, пайда болған екі түзу арасындағы
бұрыш 30°, ал екі көздің арасы 10см болатын доға. Ортаңғы бөлігі
басынан екі есе үлкен болса, жасаған аққаламыздың биіктігі, жалпы
ауданы қанша екенін табыңдар.
|
Оқушылар алдын ала үй
тапсырмасы ретінде берілген жұмыстарын топтарда шешіп
талқылайды.
Дескриптор
құрадыЖалпы 4 балл
|
Оқушылар
бір-бірін ауызша критерий бойынша бағалайды.
- Кейбір оқушыларға
мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
|
Маркер
плакат
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Үй
жұмысы:
Сабақ соңында рефлексия
жүргіземіз.
(3
минут)
«Сөйлемді
жалғастыр» (дәптерге
жазады).
-
Бүгінгі сабақта...
білдім
-
…
үйрендім
-
…
қиындық туындады
-
…
әлі де жұмыстануым керек
… маған қызық болды?
|
Оқушылар
«теңгерім
дөңгелегін»толтырады. Оқушылар жетістік
критерийлері бойынша таңдау жасайды, неге ? деген сұраққа жауап
береді.
|
Бағалау. Оқушылар өздерін ауызша
бағалау парағындағы критерий бойынша бағалайды.
-Кейбір оқушыларға
мұғалім тарапынан кері
байланыс беріледі.
|
|
|