|
Сабақ: |
«Тайынша қаласының №5 орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||
|
Пәні: физика |
Мұғалімнің аты-жөні: Өмірзақова Мафуза Байзаққызы |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сфералық айналар, сфералық айна көмегімен кеескін алу |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.5.1.5- дененің кескінін алу үшін сфералық айнада сәуленің жолын салу және алынған кескінді сипаттау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Сфералық айналар туралы сыну теориясының физикалық мағынасын түсіну; Көптеген оқушылар істей алады: Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын анықтау; Кейбір оқушылар істей алады: Сфералық айналарда сәуленің жолын салу және алынған кескінді сипаттау; |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1. Сфералық айналар туралы сыну теориясының физикалық мағынасын түсінеді 2. Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын анықтайды; 3. Сфералық айналарда сәуленің жолын салады және алынған кескінді сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Арнайы пәндік лексика мен терминалогия. Сөздік
|
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы: «Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысу» |
||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Геометрия, медицина |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жазық айналар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: - Оқушылармен сәлемдесу; - Оқушыларды түгелдеу; - Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру; - Оқушыларды «Мозаика» әдісі бойынша топқа айналардың суретінің қимасымен топтастыру
«Веер» әдісі арқылы оқушылардың тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары дамиды. 1. Жазық айнада қандай кескін алады? 2. Жазық айнадағы кескінінің ерешеліктерін ата 3. Көз әйнекті сүрту үшін оны неге бірінші дымқылдайды 4. Күн көкжиекке батқанда неге бірден қараңғы түспейді? 5.Жарық шоғы жазық айнадан шағылғандақалай өзгереді? Дескриптор
«Смайлик» әдісі арқылы бағалау
|
Мозаика, АКТ. Сұрақтар веердің әр қыртысы сұрақтарға толы болады
Жұмыс дәптері
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Fil кестесі» бойынша жаңа білімді меңгерту. «Fil кестесі» арқылы оқушыларда тыңдалым, айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастырады. Мұғалім бағыт беріп отырады
А деңгейі |
Құрал-жабдықтар: А3 формат, маркер, оқулық
Флипчарт, маркерлер
|
|||||||||||||||||||||
|
|
1. Сфералық айна деп нені атайды? 2.Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын атаңыз.
В деңгейі 4.Сфералық айналардың негізгі қолданылатын жерлерін атаңыз. 5.Сфералықайналардыңқайсысыөзінетүскенпараллельсәулелердіңшоғынжинайды, алқайсысыосышоқтышашыратады? 6.Нәрсе мен айнаның арақашықтығы өзгергенде нәрсенің ойыс айнадағы шын кескініні ңшамасы қалай өзгереді? С деңгейі 7. Неге айнада нәрсенің дәл кескіні шығады? 8. Кедір-бұдыр бетті және оған түсетін бірнеше параллель сәулелерді кескіндеңіз.
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 мин
|
«Вен диаграммасы» бойынша сабақты бекіту. Осы диаграмма арқылы екі мәселені, екі нәрсені қиылысқан екі шеңберлі сызбамен салыстыру арқылы мағынаны тани алады. Сфералық айналар мен жазық айналарды салыстырады. Оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды |
Жұмыс дәптерлері
|
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырмасы: §62 Сфералық айналар |
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
«Веер» әдісі бойынша оқушының жауапкершілігін, сын тұрғысынан ойлауын және қабілетін ашу. «Fill кестесі» бойынша оқушыларды өз бетінше ізденіске, ұйымшылдыққа баулу. Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың мүмкіндігін анықтадық. «Вен диаграммасы» арқылы оқушылар алған білімдерін саралауға үйрету |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Қалыптастырушы бағалау әдісі бойынша оқушыларды мадақтап – ынталандырып отырдым. Критерий, дескриптор арқылы бағаладым.. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сфералық айналар. Сфералық айна көмегімен кескін алу
Сфералық айналар. Сфералық айна көмегімен кескін алу
|
Сабақ: |
«Тайынша қаласының №5 орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||
|
Пәні: физика |
Мұғалімнің аты-жөні: Өмірзақова Мафуза Байзаққызы |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Сфералық айналар, сфералық айна көмегімен кеескін алу |
||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.5.1.5- дененің кескінін алу үшін сфералық айнада сәуленің жолын салу және алынған кескінді сипаттау |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Сфералық айналар туралы сыну теориясының физикалық мағынасын түсіну; Көптеген оқушылар істей алады: Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын анықтау; Кейбір оқушылар істей алады: Сфералық айналарда сәуленің жолын салу және алынған кескінді сипаттау; |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1. Сфералық айналар туралы сыну теориясының физикалық мағынасын түсінеді 2. Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын анықтайды; 3. Сфералық айналарда сәуленің жолын салады және алынған кескінді сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Арнайы пәндік лексика мен терминалогия. Сөздік
|
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы: «Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысу» |
||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Геометрия, медицина |
||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Жазық айналар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
|
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: - Оқушылармен сәлемдесу; - Оқушыларды түгелдеу; - Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру; - Оқушыларды «Мозаика» әдісі бойынша топқа айналардың суретінің қимасымен топтастыру
«Веер» әдісі арқылы оқушылардың тыңдалым, оқылым, жазылым дағдылары дамиды. 1. Жазық айнада қандай кескін алады? 2. Жазық айнадағы кескінінің ерешеліктерін ата 3. Көз әйнекті сүрту үшін оны неге бірінші дымқылдайды 4. Күн көкжиекке батқанда неге бірден қараңғы түспейді? 5.Жарық шоғы жазық айнадан шағылғандақалай өзгереді? Дескриптор
«Смайлик» әдісі арқылы бағалау
|
Мозаика, АКТ. Сұрақтар веердің әр қыртысы сұрақтарға толы болады
Жұмыс дәптері
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
«Fil кестесі» бойынша жаңа білімді меңгерту. «Fil кестесі» арқылы оқушыларда тыңдалым, айтылым, оқылым дағдыларын қалыптастырады. Мұғалім бағыт беріп отырады
А деңгейі |
Құрал-жабдықтар: А3 формат, маркер, оқулық
Флипчарт, маркерлер
|
|||||||||||||||||||||
|
|
1. Сфералық айна деп нені атайды? 2.Сфералық айналардың негізгі сипаттамаларын атаңыз.
В деңгейі 4.Сфералық айналардың негізгі қолданылатын жерлерін атаңыз. 5.Сфералықайналардыңқайсысыөзінетүскенпараллельсәулелердіңшоғынжинайды, алқайсысыосышоқтышашыратады? 6.Нәрсе мен айнаның арақашықтығы өзгергенде нәрсенің ойыс айнадағы шын кескініні ңшамасы қалай өзгереді? С деңгейі 7. Неге айнада нәрсенің дәл кескіні шығады? 8. Кедір-бұдыр бетті және оған түсетін бірнеше параллель сәулелерді кескіндеңіз.
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 мин
|
«Вен диаграммасы» бойынша сабақты бекіту. Осы диаграмма арқылы екі мәселені, екі нәрсені қиылысқан екі шеңберлі сызбамен салыстыру арқылы мағынаны тани алады. Сфералық айналар мен жазық айналарды салыстырады. Оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды |
Жұмыс дәптерлері
|
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырмасы: §62 Сфералық айналар |
|
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
«Веер» әдісі бойынша оқушының жауапкершілігін, сын тұрғысынан ойлауын және қабілетін ашу. «Fill кестесі» бойынша оқушыларды өз бетінше ізденіске, ұйымшылдыққа баулу. Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың мүмкіндігін анықтадық. «Вен диаграммасы» арқылы оқушылар алған білімдерін саралауға үйрету |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Қалыптастырушы бағалау әдісі бойынша оқушыларды мадақтап – ынталандырып отырдым. Критерий, дескриптор арқылы бағаладым.. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















