Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
5.2.2.1
археологиялық ескерткіштерді
сипаттау;
5.1.2.2 әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіру
5.2.1.2 ежелгі
тайпалардың дүниетанымын
сипаттау
|
Ұйымдасты
ру
бөлімі
Өткен білімді еске
түсіру
|
1.
Оқушылармен
амандасу.
2.Ой шақыру мақсатында өткен
тақырыпты еске түсіру үшін сұрақтар
қойылады.
3.«Ленинг
апс» платформасында
дайындалған «Тарихи
сәйкестік» тапсырмасы өткен сабақты еске
түсіру мақсатында жасақталған. Ұяшықтардағы фактілерді бір-бірімен
сәйкестендіру қажет.
1. 1998-1999 жылдары № 11
обаны ашқан археолог-ғалым? / Ә.Төлеубаев/ 2.Шілікті
ескерткіштерінің ішіндегі өте құнды деректер берген / Шілікті
/
3. Шығыс Қазақстанның
Тарбағатай баурайын мекендеген
тайпа
/
Тиграхауда/
4.Шілікті жазығында қаншаға
жуық ескерткіштер орналасқан? /200-дей
/
5. Бұл зат сол заманда
биліктің белгісі саналған
/Бесжұлдыз/
6. Қорғандар неден салынған?
/Бөренелерден/
7.Обалар қалай бөлінеді?
/үлкен және орташа обалар/
8.Шілікті және Бесшатыр
қорғандары – «Патша
қорғандары»
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Интертақтадан тапсырманы ашып,
тапсырманы жауабымен
сәйкестендіреді.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Саралау тапсырмасы сұрақ
арқылы қойылады
|
Дескрип-тор:
-ескерткіштерді атап
береді;
-ескерткіштерді
сипаттай-ды.
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият қадағалап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
Мадақтау
|
Тақырып
тық
суреттер
сілтеме
https://learningapps.org/watch?v=ptp8jie5k24
кестесі
|
Жаңа
білім
|
ІІ. Топтық
жұмыс
1-топ – Бесшатыр
қорғаны
2-топ - Шілікті
қорғаны
3-топ – Венн
диаграммасы
1. Шілікті және Бесшатыр
қорғандары қайда орналасқан?
3. Қорғандарда қандай заттар
табылды?
4. Табылған заттардың
негізінде қандай қорытындылар шығаруға
болады?
5. Екі қорғанның ұқсастықтары
мен айырмашылықтары бар ма?
Мұғалім кері байланысы мен
қолдауы сұрақ және мадақтау арқылы іске
асады.
Жұптық
жұмыс
тапсырма
әлеуметтік топтардың
ерекшелігі мен дүниетанымын анықтау мақсатында жұптарда талқылау
тапсырмасы
Әлеуметтік
топтар
|
Қызметі
|
Дүние-
танымы
|
Патша
|
|
|
Абыздар
|
|
|
Жауынгерлер
|
|
|
Малшылар
|
|
|
ЕБҚ: оқушыға жеке
жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы
қолдау жасайды
|
Оқушылар үш топта
жұмыс жасайды. Мәтін арқылы тапсырма парақтарын
толтырады.
1-2 топ Шілікті және
Бесшатыр қорғандары мен
таныстырады.
3-топ қорғандардың
екі ұқсастығы мен айырмашылығын
табады.
Оқушылар топтарда
жұмыстарын қорғайды, бір-біріне баға
береді
Әлеуметтік топтардың
қызметі мен жерлеу ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар өз
болжамдарын жасайды.
Мәтінде әлеуметтік
топтар туралы мәлімет беріледі, оқушылар әлеуметтік топтардың
қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін, төмендегі кестені
толтырады
|
Дескрип
торлары:
- археоло-гиялық
ескерткіштер туралы атап
көрсетеді;
-оларды
сипаттай-ды;
-дүниета-нымын
сипаттай-ды
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып-тық
мәтіндер
Сәйкестендіру
кестесі
Таратпа
материал
дар
|