Материалдар / Сілтемелер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сілтемелер

Материал туралы қысқаша түсінік
Құжатқа сілтемелер (сноски) қоюдың қажеттілігін түсінеді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлімі

Мәтіндік құжатпен жұмыс

Педагогтің аты-жөні

Кусайнова Д.С

Күні

5.04.2023

Сынып 6 «Ғ»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сілтемелер

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаты

6.2.2.1 Сілтемелерді ұйымдастыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Құжатқа сілтемелер (сноски)  қоюдың қажеттілігін түсінеді.

Көптеген оқушылар:

Мәтіндік редакторда сілтемелер(сносканы) қалай ұйымдастыруға болатынын біледі.

Кейбір оқушылар:

Мәтінге сілтеме ұйымдастыру жолдарын үйренеді.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ерекше білімді қажет ететін оқушы тапсырмасы

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

Сабақтың тақырыбын жариялау.

Сабақтың мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2. Сабақтың тақырыбымен танысады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

Ауызша мадақтаулар


Оқулық


Жұмыс дәптерлері,

интерактивті тақта



«Психологиялық ахуал тудыру.

«Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет. Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз!»


Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ақиқат жалған таңдау тәсілімен сыныпқа жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.



  • Word мәтіндік редактор қиқат)

  • Сілтеме қандай да бір обьектіге арналған нұсқағыш (ақиқат)

  • Microsoft word программасын тек интернеттен аламыз(жалған)

  • Сілтеме мәтіндік редактордың мәзірлер қатарында орналасқан қиқат)



Оқушылар сандарды таңдау арқылы сұрақтарға өз ойларын айтып, жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Сабақтың ортасы

Түсіну


Сілтеме қандай да бір обьектіге арналған нұсқағыш

Жеке практикалық тапсырмалар.

  1. тапсырма. . Word мәтіндік редакторын іске қосып,ақын жазушылар туралы ақпарат алып,сілтемелер мәзірін таңдап,мазмұны батырмасын басып,мазмұның жасау,нұсқамалар қою

  2. тапсырма Мазмұн қою

Файл – Сохранить как... (Қалай сақтау керек...) командаларын орындаңдар. Пайда болған сақтау терезесінің жолағына файлға «Сілтеме» атауын беріп, оны сақтаңдар.


Сергіту сәті



Дескриптор

Microsoft Word программасында мәтін тереді


Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай бағалайды


Дискриптор Жалпы - 5балл.Сілтемені орындап тапсырманы дәлелдейді



Дискриптор Жалпы - 5балл.Сілтемені орындап тапсырманы дәлелдейді


Оқулық


Жұмыс дәптерлер

компьютер



Сабақтың соңы


Сабақты бекіту.

Рефлексия

Рефлексия

Бағдаршам әдісі арқылы жаңа сабақты бекіту

Learning apps бағдарламасында сәйкестендіру

Оқушылар сәкестендіре отырып сабақ барысында түсініп – білгендерін талқылайды

Смайликтер арқылы бағалау мадақтау



Үй тапсырмасы:

126бет. Сілтемелер батырмаларының қызметін жазып келу.


Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!