Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мәтіндік редакторда сілтемелер(сносканы) қалай
ұйымдастыруға болатынын біледі.
Кейбір
оқушылар:
Мәтінге сілтеме ұйымдастыру жолдарын
үйренеді.
Сабақтыңбарысы
Сабақтың кезені/ уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ерекше білімді қажет ететін оқушы
тапсырмасы
Сабақтың басы
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу
Сабақтың тақырыбын жариялау.
Сабақтың мақсаттарымен
таныстыру.
1.Мұғаліммен амандасады.
2. Сабақтың тақырыбымен
танысады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Ауызша мадақтаулар
Оқулық
Жұмыс дәптерлері,
интерактивті тақта
«Психологиялық ахуал тудыру.
«Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол
шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет. Белсенділік танытамыз
десек, 3 рет шапалақтаймыз!»
Ой қозғау.«Миға шабуыл»
әдісі.
өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын ақиқат жалған таңдау тәсілімен
сыныпқа жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Wordмәтіндік
редактор(Ақиқат)
Сілтеме қандай да бір
обьектіге арналған нұсқағыш(ақиқат)
Microsoftwordпрограммасын тек интернеттен
аламыз(жалған)
Сілтеме мәтіндік редактордың
мәзірлер қатарында орналасқан(ақиқат)
Оқушылар сандарды таңдау
арқылы сұрақтарға өз ойларын айтып, жауап
береді.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Сабақтың ортасы
Түсіну
Сілтеме қандай да бір обьектіге арналған
нұсқағыш
Жеке практикалық тапсырмалар.
тапсырма. . Word мәтіндік редакторын іске
қосып,ақын жазушылар туралы ақпарат алып,сілтемелер мәзірін
таңдап,мазмұны батырмасын басып,мазмұның жасау,нұсқамалар
қою
тапсырма Мазмұн қою
Файл – Сохранить как... (Қалай сақтау керек...)
командаларын орындаңдар. Пайда болған сақтау терезесінің жолағына
файлға «Сілтеме» атауын беріп, оны сақтаңдар.
Сергіту сәті
Дескриптор
Microsoft Word программасында мәтін
тереді
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі
мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай бағалайды
Дискриптор Жалпы - 5балл.Сілтемені орындап
тапсырманы дәлелдейді
Дискриптор Жалпы - 5балл.Сілтемені орындап
тапсырманы дәлелдейді
Оқулық
Жұмыс дәптерлер
компьютер
Сабақтың соңы
Сабақтыбекіту.
Рефлексия
Рефлексия
Бағдаршам әдісі арқылы жаңа сабақты
бекіту
Learning apps бағдарламасында
сәйкестендіру
Оқушылар сәкестендіре отырып сабақ барысында
түсініп – білгендерін талқылайды
Смайликтер
арқылы
бағалау мадақтау
Үй тапсырмасы:
126бет. Сілтемелер батырмаларының қызметін жазып
келу.
Оқушылар үй тапсырмасын жазып
алады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз