Симметрия

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Симметрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға симметриял және симметриялы емес жазық фигуралар мен қоршаған ортадағы заттар туралы түсінік беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы

Елек ОМ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Сәулет

Педагогтің аты-жөні:

Бертаева Н.А

Күні:

21.11.2024

Сынып: 2

Қатысқандар саны: 22

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

54 сабақ. Симметриялы және симметриялы емес жазық фигуралар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.3.1.1 Шеңбер мен дөңгелекті,олардың (центр,радиус,диаметр) бір бірінен ажырату және атау.Симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды айыру және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру.

Сабақтың мақсаты

Симметриялы және симметриялы емес фигураларды біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 минут











Өткенді пысықтау

4 минут


3мин














4мин




































5мин













7 мин

























3мин






2мин





4мин





4мин





3мин






2мин




2мин








Шаттық шеңбері

Күз” өлеңі ”


«Сұрақ-жауап» әдісі

  • Қазір қай мезгіл?

  • Қандай ай?

  • Күздің нешінші айы?

  • Біздің ел қандай белдеуге жатады?

  • Неліктен қоңыржай белдеу?


Өткенді қайталау

«Wordwoll» әдісі



«Қай сөз таныс емес?» әдісі

Математкада қолданылатын тірек сөздер жазылады.

  • Шеңбер

  • Бөлшек

  • Симметриялы

  • Симметриялы емес

  • Жалпы масса

  • Құны


Миға шабуыл

Бұл сөздер не мағына беру мүмкін?



Тақырыпты ашу

  • Оқушылар әр қайсысын өздеріңнің нұсқаларыңды айттыңдар.Енді барлығың мына қораптан бір суреттен алыңдар (әрі қарай мұғалімнің айтуымен орындалады.)



Бас киім

Көбелек

Саңырауқұлақ

Гүл

Жапырақ

Үй

Үшбұрыш

Жұлдыз

Шаршы

Шырша

Кесе

Ою

Құмыра

Жүрек

Бұлт

Қол

Құс

Күн

Жүзім

Барабан

көлік

Симметриялы

Симметриялы емес


Бірінші бағанға жапсырылған суреттерді математикада түзуге қатысты симметриялы деп атайды.Демек бұл симметриялы заттар.

Екінші бағандағы жапсырылған суреттер симметриялы емес,себебі оларды беттестіргенде екі бөлікке тең бөлінбейді.


Суретпен жұмыс

«Сұрақ-жауап» әдісі

  • Суреттен не көріп тұрмыз?

  • Оларда ортақ не бар?



Сабақтың мақсатын айту

Оқушылар,демек бүгінгі біздің мақсатымыз симметриялы және симметриялы заттардың,фигураларды білу

Тақтамен жұмыс

Топтық жұмыс

1топ

Жеміс-жидектер

ІІ-топ

Ою-өрнектер

ІІІ-топ

Симметриялы емес суреттерді жапсыру

ІV-топ

Заттардың жалғасын бояу






Түсіндіру.

Оқушылар,енді барлығымыз,қиып жапсырған,жартысын бояған суреттерімізге назар аударайық.Бұл суреттердің ортасынан не көріп тұрмыз?

Иә,түзу сызық

Бұл түзу фигураны тең бөлікке бөліп тұрған симметрия осі деп атайды.



Жұптық жұмыс

Қай фигураларға симметрия осін жүргізуге болады?Сызып көрсет.



Сергіту сәті


Жеке жұмыс

Оқулық 34бет,№3





Тақтамен жұмыс

Оқулықтағы 34бет,№5


Қорытынды

«Айналмалы калейдоскоп» әдісі

Берілген суреттердің симметриялы немесе симметриялы емес екенін айтады.




Рефлексия

«Медальдар жинағы» әдісі


Бағалау

Сабақ бойы алған медальдарды санайды.

10медаль – 10 балл

9 медаль- 9 балл

8 медаль – 9 балл

Үйге тапсырма

Оқулық 34бет,№6


Амандасады.







Сұрақтарға жауап береді





Тапсырманы орындайды




Таныс емес тірек сөздерді айтады








Әр оқушы өзінің нұсқасын айтады




Оқушылар қораптан бір суреттен алады.






Дескриптор:

  • Суреттерді тиісті ұяшыққа желімдейді

  • Симметриялы және симметриялы емес заттарды анықтайды.Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.


















Дескриптор:

  • Суреттегі заттардың атын атайды

  • Ортақ белгілерін табады






Дескриптор:

  • Жемістерді қиып жапсырады

  • Ою-өрнектерді қиып жапсырады

  • Жәндіктерді қиып жапсырады

  • Заттардың жартысын бояйды












Дескриптор:

  • Жұп оқушылар тапсырманы бірлесе орындайды.






Дескриптор:

  • Оқулықтағы тапсырманы дәптерге орындайды


Дескриптор:

  • Теңдеуді шешеді.


Дескриптор:

  • Берілген суреттердің симметриялы немесе симметриялы емес екенін айтады



















Жарайсың!





















































































Жарайсың!




















Интерактив тақта




Сөздер жазылған қағаздар












Қорапша,

қима суреттер,

ватман,

желім



қима суреттер,желім





























Интерактивті тақта,сурет









Түрлі-түсті қағаз,қайшы,желім,ватман.

Бояу қарындаштар











Суреттер









Кеспе қағаздар,маркер













Тақта,бор,

оқулық














Интерактивті тақата





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
149
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі