Симметриялы фигуралар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Симметриялы фигуралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Симметриялы фигуралар туралы түсінік берілді. Оқушылар симметриялы фигураларды беттестірді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

19-сабақ ҚМЖ

Пәні:

Еңбекке баулу

Күні:

27.01. 2025 ж

Бөлім:

Саяхат

Педагогтің аты- жөні:

Жунусова Гулзада Тыныштыбаевна

Сынып: 1 а

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

19-сабақ Симметриялы фигуралар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.1.3.1 шығармашылық идеяларды жоспарлау және әзірлеу кезінде әртүрлі материалдармен және құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгерту

1.2.3.1 материалдар және құралдармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік техникасымен танысу

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды симметриялы пішіндермен таныстыру, фигураларды салыстырмалы түрде ажырата білу.

Құндылықтар

Табиғатты аялау, достық, үнемшілдік, ептілікке баулу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі

Сыныппен амандасу Оқушыларды түгендеу.

«Сұхбат» ойыны

Оқушыларды 4 түрлі сурет арқылы шағын топтарға бөлу. Топта балалар өз тобына берілген сурет туралы бір-біріне толық сипаттап, сұхбат береді (бүгінгі көңіл күйі қандай, суретте не бейнеленген, ол не үшін қажет, оның пішімі қандай).

Амандасады.

Шағын топта сұхбат сияқты пікірлерін, бүгінгі көңіл күйі қандай екенін айтады. Суретте қарындаш (көк қарындаш, сырты қатты, үшкір, ...) т.б.

Ара (түсі сары, арасында қара жолақтары бар, оның тұмсығында үшкір инесі бар, ол шағады) т.б.



Мадақтау


Жарайсың! Тамаша!

Бәрекелді!

Сабақтың ортасы

- Балалар, бүгін сендер сипаттаған суреттердің барлығы да симметриялы. Олай болса, біз бүгін симметрия не екенін білеміз.

Түсіндіру

Симметрия туралы мағлұмат, түсінік береді. Симметриялы пішіндер туралы түсіндіреді.

1-тапсырма.

Оқушыларға әртүрлі пішінді фигуралар беріледі (шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш, шеңбер), солардың симметриясын табу жолдарын көрсетеді. Көбелек, қоңыз, шыбын, алма, қызанақ, алмұрт, мысық суреттерінің симметриясын табуды үйретеді.

Сергіту сәті

Оқушыларға тақырыпқа байланысты жұмбақтар жасыру.

Түсіндірме бойынша симметрия туралы түсінік алады.

Берілген пішіндерді қағазға сызып, бүктеп, симметриясын табады.

Үлестірілген суреттерді сипаттап, симметриясын табуды үйренеді.

Дескрипторы:

  1. Заттардың симметриясын табады.

  2. Симметрия жайлы ақпарат алады.


Жұмбақтардың жауабы арқылы практикалық жұмыстың тақырыбы









Ауызша бағалау


Жарайсың! Тамаша!

Бәрекелді!










Көбелек, қоңыз, шыбын






https://qrmedia.kz

/uTLaE

ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру.

2-тапсырма. Қызанақ пен қиярды мүсіндеу

Қажетті құрал-жабдық:

қызыл және жасыл түсті ермексаз.

Жұмыстың орындалу реті:

  1. Үлгі бойынша қызыл ермексаздан домалақтап қызанақ пішінін жаса.

  2. Қызанақтың сабағын, жапырағын жасыл түсті ермексаздан жасап, жабыстыр.

  3. Жасыл ермексаздан жалпақтау, сопақша пішінді қияр жаса.

  4. Қиярдың сабағын қою жасыл түсті ермексаздан шиыршықтап жаса.

Сергіту сәті

Көгөніс, жеміс-жидек туралы ән тыңдау арқылы бой сергіту

шығады.

Жұмыс бастар алдында қауіпсіздік ережесін еске түсіреді.


ДShape1 ескрипторы:

  1. Ермексазбен жұмыс жасайды.

  2. Қызанақ пен қиярды рет-ретімен жасап үйренеді.

  3. Қол моторикасы дамиды.


Shape2

Қызанақ туралы әнге қосылып, қимыл жасайды.




Мадақтау






QR код арқылы бейнежазба







Көгөніс туралы ән https://yout u.be/g- 8vvEE7Ve Q

Сабақтың соңы

«Галереяны аралау» әдісі Оқушылардың жасаған жұмыстарынан көрме ұйымдастыру.

Өзінің жасаған жұмысымен таныстырады, дайын жұмысын көрмеге қояды.

Бірін-бірі бағалау


Рефлексия

«Кемпірқосақ» әдісі

Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімі жазылған стикерді желімдейді.

Ең төмендегі қызыл түстен ең жоғары орналасқан күлгін түске стикерді желімдеу арқылы өзінің сабақтағы түсінігін (немесе көңіл күй) деңгейін білдіреді.

Бүгінгі сабақтан алған білімін, әсерлерін, қызықты өткен сәттерін кемпірқосаққа стикер жапсыру арқылы анықтайды.


Кемпірқосақ














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
142
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі