Ұйымдастырылған ойын іс-әрекеті
Тақырыбы: «Сиқырлы ойындар»
Мақсат-міндеттері:
Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ойын түрінде және сөйлеуді дамытып, көркем әдебиет, сауат ашу арқылы іс-әрекеттерді жүзеге асыруға үйренеді .Танымдық қызығушылықтарын білуге құмарлықты оқу әрекетінде қызығушылығын дамыды..Шығармашылық дағдылары арқылы зерттеу іс- әрекетін дамыту,қиялдауын қоршаған ортаны бейнелі қабылдауға, өз жұмыстарын ұқыпты орындап. Бастаған ісін аяғына дейін жеткізу қабілетіне тәрбиеленеді.Тәжірибе жасауға деген ынталары жетіледі.
Музыка әуенімен балалар залға кіреді. Қимыл қозғалыстар жасайды.Отырған адамдармен амандасады.
Күннің көзі ашылып
көкке шуақ шашады
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы
Ал кәнекей бәріміз
Амандасайық үлкенге
Сәлематсыз ба
Жүргізуші: Балалар барлығымыз бүгінгі өзіміздің көңіл күйіміздің қандай екенін айтайық.
Бала өзінің атын айтып көңіл күйін қимылмен жеткізеді.
Мысалы: Менің атым Інжу менің көңіл күйім мынадай деп қолын жоғары көтереді немесе басқа қимылдарды көрсетеді.
Жүргізуші:
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Күз мезгілі.
Балалар кәзір біз дедо кадр әдісі арқылы күз мезгілі туралы толық мәлімет аламыз.
Балаларға доп пішінде жасалған затты лақтырады. Балалар өздеріне қандай сурет түсті сол бойынша сұраққа жауап береді. Мысалы күз мезгілінің ауа райы қандай?
Күз мезгілінде бақшамызда не піседі? немесе күз мезгілінде аулада қандай жұмыстар атқарылады?Балалар сұраққа толығымен жауап беруі керек.
Ғалым:
Көк майсалы көрікті
Алқаптағы көп егін
Бұл күндері киіпті
Сары жібек көйлегін
Жел тынымсыз гуілдеп
Болып кетті тым бұзық
Шуылдайды тал терек
Жапырағын жұлғызып.
Қазына:
Алтын сары қызыл көк
Алуан алуан жапырақ
Күзгі бақта күлімдеп
Көз тартады жапырлап
Таудан салқын жел соқса
Сыбдырлайды қалтырап
Жақын қалды желтоқсан
Жабырқайды жапырақ.
Асылым:
Айнала тал терек
Желпиді желегін
Күн сайын ертерек
Бақшаға келемін.
Қуаныш көзімде
Көңілім шуақты
Айнала өзі де
Гүл бақша сияқты.
Сол кезде тырысылдаған дыбыс естіліп ішке Тосынсый болып баланың анасы Кітапханашы кітап алып келеді.Қолындағы кітаптың арасынан әріптер сандар шашылып қалады.
Жүргізуші: Сәлематсызба бізге қонақ келіп қалған сияқты. Кім боласыз қайдан келесіз.
Кітапханашы:Сәлематсыз ба мен Кітапханашымын. Менің кітапханамда кітаптар өте көп және олар бірнеше түрлі .Ол кітаптар да әріптер де сандар да , ертегі тақпақ әңгімелер де бар.Бүгін мына кітаптарымдағы әріптер, сандар түсіп осы жерге келгенде шашылып қалыпты. Сендер маған көмектесіп менің тапсырмаларымды орындасаңдар бәрі орынына келетін сияқты.
Жүргізуші: Енді түсінікті болды балалар біз өзіміздің қандай тапқыр білімді екенімізді көрсетіп көмектесейік. Ендеше үш топқа бөлініп мына тапсырмаларды орындайық.
Менің қолымдағы қоржынды көріп тұрған боларсыздар. Бұл қоржын жәй қоржын емес ішінде өзіміздің ойынымызға арналған асықтар бар. Асықтар түрлі түстерге боялған осы асықтарды алып өз орнымызға жайғасайық. Асықтар таратылып. Бірінші үстел қызыл асық бейнеленген жерге, екіншісі сары асық бейнеленген үстелге, үшіншісі жасыл асық бейнеленген үстелге.
1-үстел мынадай тапсырма орындайды:
Үстелде жарылған жұмыртқалар бейнеленген , әр жарылған жұмыртқада буынға бөлінген сөздер бар. Мысалы А-та, А-на ,А-ра,Ба-қа тб.
Осы буынға бөлінген әріптерді қосып жарылған жұмыртқаның сыңарын тауып оны бүтіндейді.Сөздерді оқиды.
2-үстелдегі балаларға тапсырма.
Әр балаға сурет салынған есеп сурет беріледі. Мысалы екі қызыл алма қосу үш сары алма тең болады. Әр балаға үш есептен. 5-санына дейін балалар есепті санап цифрларды орналастырады.
3- үстелдегі балаларға аладын ала картонға ыссы кілеймен бір бейне сурет салынады. Баланың қолына фальга қағаз беріп оны кардонға беттестіріп басқанда астында салған сурет шығады балалар сол суретті боямен бастырып салып шығады.
Кітапханашы: балалар барлық тапсырмалар орындалған сияқты.Сендер ақылды білімді тапқыр балалар екенсіңдер. Міне қараңдар манағы түсіп қалған әріптер мен сандар өз орындарына келіпті.Рахмет сендерге.Мен өз жұмысыма барайын.Мені де өздерің сияқты балалар іздеп жатқан болар олар күнде кітапханаға келіп кітап оқиды.Сау болыңдар. Мен сендерге сыйлыққа жаңа кітаптар әкелдім соны апайларыңа табыстап кетейін.Кітапты ұқыпты ұстаңдар.Музыка әуенімен шығып кетеді.
Жүргізуші:
Балалар енді көңілімізді көтеріп ойын ойнап жіберейік. Ойынның аты «Құлыпты аш»
Жерде құлыптар жасалып шеңбер бойымен қойылған әр құлыпта бірнеше пішіндер бар. Шаршы үшбұрын дөңгелек, тіктөртбұрыш, куб , ромб, көпбұрыш.Балалардың қолында да сондай пішіндер беліледі. Музыка әуенімен балалар құлыпты айналып билеп жүреді. Музыка тоқтаған кезде әр кім өз пішіндерін тауып құлыптарының қасына тұрып қалуы керек.Сонымен қатар олар қолында қандай пішін бар екенін айтуы керек.
Тәжірибе:
«Сүт пен сабынның ара қатынасы»
Үстелде сүт құюға арналған тәрелке тұрады. Сүт құйылған кішкентай баклашка сұйық сабын,араластыратын таяқша және гуаш бояу түрлі түсті.
Бірінші тарлекеге сүт құямыз. Балалар сүт пен сабын қосылғанда қандай болып өзгереді екен көрейік. Сүтке сабынды тамызамыз. Содан кейін оған түрлі түсті бояуды тамызып таяқшамен араластырамыз. Ал енді балалар не шықты сүт пен сабын боядың ара қатынасы қалай болды. Сұрақтар қойылады.
Жүргізуші:
Балалар бүгінгі тапсырма ойындар сендерге ұнады ма.
Бізге қонаққа кім келді?
Ол бізге не сыйлады?
Қандай ойындар ойнадық?
Қандай тәжірибелер жасадық?
Балалар біз бүгін өзіміздің қандай ақылды білімді екенін көрсеттік. Енді өзіміздің жаттаған тақпақтарымызды еске түсіріп айтайық.
Аруназ
Бір дегенім- бесік
Шықтың содан өсіп
Екі дегенім- елім
Далам тауым көгім
Үш дегенім үміт
Үміт артар жігіт
Төрт дегенім төзім
Төзе білем өзім
Бес дегенім бақыт
Бағалайтын уақыт
Имран
Алты дегенім ақыл
Тыңдағаның мақұл
Жеті деген жалау
Жүректегі алау
Сегіз деген сөзің
Серт беретін кезің
Тоғыз деген тоқтау
Елдің жоғын жоқтау
Он дегенім- Отан
Қорға соны ботам.
Анель:
Бір екі ,үш, төрт бес
Қыдырып жүр қыли көз
Байқап қалып көжектер
Саңырауқұлақ термек тез
Толтырған соң себетті
Оларды санау керек –ті
Бір, екі, үш, төрт бес
Зайнап:
Екі саны байыпты
Аққуға ұқсап қалыпты
Ұзын мойын құйрықты
Қазды да қатар қойыпты
Балаларды мадақтайды.
№54 «Айгүл» бөбекжай бақшасы
Ұйымдастырылған ойын іс-әрекеті
Тақырыбы: «Сиқырлы ойындар»
№11 «Көбелек» Мектепалды тобы
Тәрбиеші: Олжабаева.В.Г
Атырау 2024-жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сиқырлы ойындар
Сиқырлы ойындар
Ұйымдастырылған ойын іс-әрекеті
Тақырыбы: «Сиқырлы ойындар»
Мақсат-міндеттері:
Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, ойын түрінде және сөйлеуді дамытып, көркем әдебиет, сауат ашу арқылы іс-әрекеттерді жүзеге асыруға үйренеді .Танымдық қызығушылықтарын білуге құмарлықты оқу әрекетінде қызығушылығын дамыды..Шығармашылық дағдылары арқылы зерттеу іс- әрекетін дамыту,қиялдауын қоршаған ортаны бейнелі қабылдауға, өз жұмыстарын ұқыпты орындап. Бастаған ісін аяғына дейін жеткізу қабілетіне тәрбиеленеді.Тәжірибе жасауға деген ынталары жетіледі.
Музыка әуенімен балалар залға кіреді. Қимыл қозғалыстар жасайды.Отырған адамдармен амандасады.
Күннің көзі ашылып
көкке шуақ шашады
Құтты қонақ келіпті
Төрімізге еніпті
Амандасу үлкенге
Тәрбиенің басы
Ал кәнекей бәріміз
Амандасайық үлкенге
Сәлематсыз ба
Жүргізуші: Балалар барлығымыз бүгінгі өзіміздің көңіл күйіміздің қандай екенін айтайық.
Бала өзінің атын айтып көңіл күйін қимылмен жеткізеді.
Мысалы: Менің атым Інжу менің көңіл күйім мынадай деп қолын жоғары көтереді немесе басқа қимылдарды көрсетеді.
Жүргізуші:
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Күз мезгілі.
Балалар кәзір біз дедо кадр әдісі арқылы күз мезгілі туралы толық мәлімет аламыз.
Балаларға доп пішінде жасалған затты лақтырады. Балалар өздеріне қандай сурет түсті сол бойынша сұраққа жауап береді. Мысалы күз мезгілінің ауа райы қандай?
Күз мезгілінде бақшамызда не піседі? немесе күз мезгілінде аулада қандай жұмыстар атқарылады?Балалар сұраққа толығымен жауап беруі керек.
Ғалым:
Көк майсалы көрікті
Алқаптағы көп егін
Бұл күндері киіпті
Сары жібек көйлегін
Жел тынымсыз гуілдеп
Болып кетті тым бұзық
Шуылдайды тал терек
Жапырағын жұлғызып.
Қазына:
Алтын сары қызыл көк
Алуан алуан жапырақ
Күзгі бақта күлімдеп
Көз тартады жапырлап
Таудан салқын жел соқса
Сыбдырлайды қалтырап
Жақын қалды желтоқсан
Жабырқайды жапырақ.
Асылым:
Айнала тал терек
Желпиді желегін
Күн сайын ертерек
Бақшаға келемін.
Қуаныш көзімде
Көңілім шуақты
Айнала өзі де
Гүл бақша сияқты.
Сол кезде тырысылдаған дыбыс естіліп ішке Тосынсый болып баланың анасы Кітапханашы кітап алып келеді.Қолындағы кітаптың арасынан әріптер сандар шашылып қалады.
Жүргізуші: Сәлематсызба бізге қонақ келіп қалған сияқты. Кім боласыз қайдан келесіз.
Кітапханашы:Сәлематсыз ба мен Кітапханашымын. Менің кітапханамда кітаптар өте көп және олар бірнеше түрлі .Ол кітаптар да әріптер де сандар да , ертегі тақпақ әңгімелер де бар.Бүгін мына кітаптарымдағы әріптер, сандар түсіп осы жерге келгенде шашылып қалыпты. Сендер маған көмектесіп менің тапсырмаларымды орындасаңдар бәрі орынына келетін сияқты.
Жүргізуші: Енді түсінікті болды балалар біз өзіміздің қандай тапқыр білімді екенімізді көрсетіп көмектесейік. Ендеше үш топқа бөлініп мына тапсырмаларды орындайық.
Менің қолымдағы қоржынды көріп тұрған боларсыздар. Бұл қоржын жәй қоржын емес ішінде өзіміздің ойынымызға арналған асықтар бар. Асықтар түрлі түстерге боялған осы асықтарды алып өз орнымызға жайғасайық. Асықтар таратылып. Бірінші үстел қызыл асық бейнеленген жерге, екіншісі сары асық бейнеленген үстелге, үшіншісі жасыл асық бейнеленген үстелге.
1-үстел мынадай тапсырма орындайды:
Үстелде жарылған жұмыртқалар бейнеленген , әр жарылған жұмыртқада буынға бөлінген сөздер бар. Мысалы А-та, А-на ,А-ра,Ба-қа тб.
Осы буынға бөлінген әріптерді қосып жарылған жұмыртқаның сыңарын тауып оны бүтіндейді.Сөздерді оқиды.
2-үстелдегі балаларға тапсырма.
Әр балаға сурет салынған есеп сурет беріледі. Мысалы екі қызыл алма қосу үш сары алма тең болады. Әр балаға үш есептен. 5-санына дейін балалар есепті санап цифрларды орналастырады.
3- үстелдегі балаларға аладын ала картонға ыссы кілеймен бір бейне сурет салынады. Баланың қолына фальга қағаз беріп оны кардонға беттестіріп басқанда астында салған сурет шығады балалар сол суретті боямен бастырып салып шығады.
Кітапханашы: балалар барлық тапсырмалар орындалған сияқты.Сендер ақылды білімді тапқыр балалар екенсіңдер. Міне қараңдар манағы түсіп қалған әріптер мен сандар өз орындарына келіпті.Рахмет сендерге.Мен өз жұмысыма барайын.Мені де өздерің сияқты балалар іздеп жатқан болар олар күнде кітапханаға келіп кітап оқиды.Сау болыңдар. Мен сендерге сыйлыққа жаңа кітаптар әкелдім соны апайларыңа табыстап кетейін.Кітапты ұқыпты ұстаңдар.Музыка әуенімен шығып кетеді.
Жүргізуші:
Балалар енді көңілімізді көтеріп ойын ойнап жіберейік. Ойынның аты «Құлыпты аш»
Жерде құлыптар жасалып шеңбер бойымен қойылған әр құлыпта бірнеше пішіндер бар. Шаршы үшбұрын дөңгелек, тіктөртбұрыш, куб , ромб, көпбұрыш.Балалардың қолында да сондай пішіндер беліледі. Музыка әуенімен балалар құлыпты айналып билеп жүреді. Музыка тоқтаған кезде әр кім өз пішіндерін тауып құлыптарының қасына тұрып қалуы керек.Сонымен қатар олар қолында қандай пішін бар екенін айтуы керек.
Тәжірибе:
«Сүт пен сабынның ара қатынасы»
Үстелде сүт құюға арналған тәрелке тұрады. Сүт құйылған кішкентай баклашка сұйық сабын,араластыратын таяқша және гуаш бояу түрлі түсті.
Бірінші тарлекеге сүт құямыз. Балалар сүт пен сабын қосылғанда қандай болып өзгереді екен көрейік. Сүтке сабынды тамызамыз. Содан кейін оған түрлі түсті бояуды тамызып таяқшамен араластырамыз. Ал енді балалар не шықты сүт пен сабын боядың ара қатынасы қалай болды. Сұрақтар қойылады.
Жүргізуші:
Балалар бүгінгі тапсырма ойындар сендерге ұнады ма.
Бізге қонаққа кім келді?
Ол бізге не сыйлады?
Қандай ойындар ойнадық?
Қандай тәжірибелер жасадық?
Балалар біз бүгін өзіміздің қандай ақылды білімді екенін көрсеттік. Енді өзіміздің жаттаған тақпақтарымызды еске түсіріп айтайық.
Аруназ
Бір дегенім- бесік
Шықтың содан өсіп
Екі дегенім- елім
Далам тауым көгім
Үш дегенім үміт
Үміт артар жігіт
Төрт дегенім төзім
Төзе білем өзім
Бес дегенім бақыт
Бағалайтын уақыт
Имран
Алты дегенім ақыл
Тыңдағаның мақұл
Жеті деген жалау
Жүректегі алау
Сегіз деген сөзің
Серт беретін кезің
Тоғыз деген тоқтау
Елдің жоғын жоқтау
Он дегенім- Отан
Қорға соны ботам.
Анель:
Бір екі ,үш, төрт бес
Қыдырып жүр қыли көз
Байқап қалып көжектер
Саңырауқұлақ термек тез
Толтырған соң себетті
Оларды санау керек –ті
Бір, екі, үш, төрт бес
Зайнап:
Екі саны байыпты
Аққуға ұқсап қалыпты
Ұзын мойын құйрықты
Қазды да қатар қойыпты
Балаларды мадақтайды.
№54 «Айгүл» бөбекжай бақшасы
Ұйымдастырылған ойын іс-әрекеті
Тақырыбы: «Сиқырлы ойындар»
№11 «Көбелек» Мектепалды тобы
Тәрбиеші: Олжабаева.В.Г
Атырау 2024-жыл
шағым қалдыра аласыз













