Материалдар / "Сиқырлы пішіндер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Сиқырлы пішіндер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Заттардың қасиеттері (пішіні, түсі, мөлшері) бойынша оқушылардың алғашқы білім деңгейін, құбылыстар мен заттарды санай алу дағдыларын анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Маусым 2021
301
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1
Математика

Күні:

Сабақтың тақырыбы

"Сиқырлы пішіндер"

Мақсаты

Білімділік: Заттардың қасиеттері (пішіні, түсі, мөлшері)
бойынша оқушылардың алғашқы білім деңгейін, құбылыстар
мен заттарды санай алу дағдыларын анықтау.

Сабақтың түрі

Өзіндік жұмыс, топтық жұмыс, ауызша.

Оқыту әдісі

Әңгімелеу, сұрақ-жауап.

Күтілетін нәтиже

Заттардың қасиеттерін ажыратады. Мысалы: пішінін, түсін,
мөлшерін, көлемін.
Жалғастыр, қолыңда қанша саусақ болса, сонша дөңгелектің
суретін сал, тізбекті жалғастырып боя, заттарды топта
тапсырмалары орындалады.
Әр түрлі фигуралар.

Тапсырмалар
Сабақтың көрнекілігі
Күтілетін нәтиже
Тапсырмалар

І. Ұйымдастыру
Психологиялық ахуал

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Мектепалды даярлық
тобы

Заттардың қасиеттерін ажырата алады. Мысалы, заттың
пішінін, түсін, мөлшерін.
№1. Суретті жалғастыру керек, №2. Қолыңда қанша саусақ
болса, сонша дөңгелектің суретін сал, №3. Қандай сурет болуға
тиіс? Суретін сал, боя, №4. Тізбекті жалғастырып боя.
№5. Заттарды топтау керек.
Түгелдеу, зейінін сабаққа аудару
"Мен кішкентай баламын,
Мен мектепке барамын.
Оқу оқып, білім ап,
Кілең бестік аламын".
Сәлемдесіп достармен
Қуанып мен қаламын.
Сыныптағы заттарды атап, олардың
пішінін, түсін, көлемін айтқызу.

Оқушылар шеңберде
жиналып, мұғаліммен
бірге бүгінгі сабаққа
сәттілік тілейді.

Жаңа сабаққа деген
қызығушылықтары
оянып, ерекше ынтамен
кіріседі.
№1. Берілген фигуралардан суреттер салып құрастыр.

№2. Қолыңда қанша саусақ болса, сонша дөңгелектің

суретін сал.

______________________________________________________
№3. Қандай сурет болуға тиіс? Суретін сал, боя.

№4. Тізбекті жалғастырып боя.

№5. Заттарды топта.

Сергіту сәті

Орнымыздан тұрайық
Мойнымызды бұрайық
Қолымызды көтеріп
Саусақты ашып жұмайық.

Ой сергітеді,
шаршағандары
басылады.

Ой толғаныс

Біз бүгінгі сабақта не істеп үйрендік? Нені санадық?

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау

Кері байланыс

Оқушыға қай тапсырма
ұнаса, сол тапсырманы
көрсетеді.

Рефлексия

Ұнады

Бағалау парақшасын
толтырады.

Ұнамады
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!