Сабақтың
басы
10 мин
|
1
Сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу.
2.Психалогиялық
ахуалл.
Оқушылар шаттық шеңбер
құрып, бір-біріне тілек тілейді
3.
«Мозайка
құрастыру» арқылы топқа
бөлінеді

Өткен сабақты
пысықтау
«Иә, жоқ»
әдісі
Әр топқа сұрақтар
қойылады.
Оқушылар «иә, жоқ» деп жылдам
жауап береді.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2. шаттық шеңбер арқылы
тілек айтады.
3. мозайка құрасытру
арқылы 3 топқа бөлінеді
4.«Ия, жоқ » әдісі бойынша үй тапсырмасының дұрыс,
қателегін айтады
|
Дескриптор:
-Үй тапсырмасына жауап
береді
2балл
|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Мозайка,
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
-
мин
|
Жаңа
сабақ






Топтық
жұмыс
-
тапсырма
«Ойлан, бірік,
бөліс!»

Жұптық
жұмыс
2-тапсырма
«Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі
арқылы жұптарымен
берілген тапсырманы орындайды
Керекті мәліметті
дәптерге жазады

Жеке жұмыс. Компьютермен
жұмыс
3-тапсырма
«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар
компьютермен жұмыс жасайды

Сергіту сәті:
«Әріптер мен
сандар»
Мұғалім сандар мен
әріптерден тұратын фишкалар береді
Қатысушыларға мұғалім
қалаған әріп не сан айтады. Қай топ 10 санағанша, әртүрлі тәсілмен
бірінші құрастырып болса, солар жеңімпаз.
EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Скрипт
деген не?
Сабақты
бекіту
4-
тапсырма
«Wordwall» платформасы бойынша сұрақтарға
жауап береді
|
1-тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
3- тасырманы
орындайды
Сергіту сәтін
орындайды
Сұраққа жауап
береді
4- тасырманы
орындайды
|
Дескриптор
- Неліктен web-бетке
скрипт қосу маңызды болып табылатынын айтады
- Web –бетке JavaScript
файлдарды қосудың қажеттілігі неде екенін айтады
2
балл
Дескриптор:
CSS пен JavaScript
мүмкіндіктерін салыстырады
2
балл
Дескриптор:
-Еркін
тақырыптахабарлама жасайды
- Web беттегі деректер
берілген талаптар бойынша жұмыс жасайды
2
балл
Дескриптор:
Сұраққа жауап
береді
Дескриптор:
Онлайн платформада
сұрақтарға жауап береді
2 балл
|
Оқулық,
компьтер
Дәптер, оқулық,
компьютер
Компьютер,
оқулық
Сандар мен әріптерден
тұратын фишкалар
https://wordwall.net/resource/73715705
|