|
Бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған... |
Мектеп: Х.Халиуллин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»КММ |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Арухан Жасулановна |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сайын Мұратбеков « Жусан иісі» повесінің құндылықтары мен идеясы |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну; Құндылық: бірлік және ынтымақ -мектептегі және мектептен тыс іс-шаралар мен волонтерлік қызметте басқаларға көмектесуге және қоғамдық пайдалы істерге қатысуға дайын болу. Құндылық: заң және тәртіп -моральдық принциптер мен нормаларды және оқу-танымдық іс-әрекеттегі адал мінез-құлықты ұстану; |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин Сабақтың ортасы: 30 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. Психологиялық ахуал Топқа бөлу. Оқушыларды « flippity » әдісі арқылы топқа бөлемін. 1-топ: «Аян» тобы 2-топ: «Садық» тобы 3-топ: «Есікбай» тобы Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Бүркіт» әдісі бойынша cұрақтар ұсынамын. Дескриптор:
Жаңа сабақ.Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстырып өтемін «Жусан иісі» әңгімесінің мазмұнын қысқаша видеодан көрсетемін» 1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Жұптасып, «Пирамидалық талқылау» әдісі бойынша Аянның өміріне қатысты талдау жасаңдар. а) Аян бойындағы қасиеттерді (рухани дүниенің дамуы) өсу ретімен жалғастырыңдар. 6. 5. 4. 3. Ертегіні жақсы айтады. 2.Ешкіммен байланыспайды
1 Аян
ә) Аянның көрген тауқыметін (материалдық жағдай) кему ретімен жалғастырыңдар. 1.Жетім қалды 2.Тобығы шыққан 3.Еркін ойнай алмайды 4. 5. 6. Дескриптор:
Оқушылар тапсырма орындау кезінде қажет біліммен бөлісіп, бағыт-бағдар беремін. 2-тапсырма. Топтық жұмыс.
«Кюар код» әдісі
арқылы топтар алдарыңа ұсынылған тапсырмаларды орындаңдар.
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені топпен
бірге берілген үзінділердің идеясы аркылы
Дескриптор:
Білім алушылар тапсырма орындап жатқанда, көмек беремін. Уақыт қажет жағдайда қосымша уақыт қосып беремін
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Шығармадан Аянға тән қасиеттерді анықтаңдар. Аян бейнесін анықтауда ойыңды мысалдармен дәлелдеңдер.
Дескриптор:
Оқушылар тапсырма орындап жатқанда түсінбеген жерлеріне көмектесіп, жол көрсетемін. Уақыт жетпеген жағдайда уақыт қосып беремін.Сабақты қорытындылау. « Learningapps » әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты тапсырманы орындаңдар.Дескриптор:
Жасанды интеллект көмегімен Сайын Мұратбековтің суретін сөйлеткен видеосын тамашалаңдар. |
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады. 1.Амандас 2. Құшақтас
3.Тілек айт 4.Мақта
5. 3 рет шапалақ соқ
Үй тапсырмасын қорытындылауға арналған тапсырманы орындайды.
Жұптасып, «Пирамидалық талқылау» әдісі бойынша Аянның өміріне қатысты талдау жасайды
Топтық жұмыс. Жазылым. Кюар код арқылы ұсынылған тапсырмаларды орындайды. Сынып алдында постерді қорғайды.
Шығармадан авторға тән қасиеттерді анықтайды. Автор бейнесін анықтауда ойын мысалдармен дәлелдейді. « Learningapps » әдісі әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты тапсырманы орындайды |
Қалыптастырушы бағалаулар
ҚБ:
ҚБ:
ҚБ: ҚБ:«Смарт сағат» әдісі арқылы бағалау
ҚБ:
ҚБ: |
6 -сыныптың қазақ әдебиеті оқулығы
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырма. «Ерте ерте ертеде........? ертегіні жалғастырып жаз. Кері байланыс: «Батарейка» әдісі арқылы интертақтадан кері байланыс аламын
|
|
||||||||||||||||||||||




жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Мұратбеков "Жусан исі" сабақ жоспары
С.Мұратбеков "Жусан исі" сабақ жоспары
|
Бөлім: Мен балаң жарық күнде сәуле қуған... |
Мектеп: Х.Халиуллин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі»КММ |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Айткалиева Арухан Жасулановна |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сайын Мұратбеков « Жусан иісі» повесінің құндылықтары мен идеясы |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -халықпен/ мемлекетпен бірлікті және өз мемлекетінің дамуы үшін жеке жауапкершілікті түсіну; Құндылық: бірлік және ынтымақ -мектептегі және мектептен тыс іс-шаралар мен волонтерлік қызметте басқаларға көмектесуге және қоғамдық пайдалы істерге қатысуға дайын болу. Құндылық: заң және тәртіп -моральдық принциптер мен нормаларды және оқу-танымдық іс-әрекеттегі адал мінез-құлықты ұстану; |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин Сабақтың ортасы: 30 мин
|
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. Психологиялық ахуал Топқа бөлу. Оқушыларды « flippity » әдісі арқылы топқа бөлемін. 1-топ: «Аян» тобы 2-топ: «Садық» тобы 3-топ: «Есікбай» тобы Үй тапсырмасын қорытындылау мақсатында «Бүркіт» әдісі бойынша cұрақтар ұсынамын. Дескриптор:
Жаңа сабақ.Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын таныстырып өтемін «Жусан иісі» әңгімесінің мазмұнын қысқаша видеодан көрсетемін» 1-тапсырма. Жұптық жұмыс. Жұптасып, «Пирамидалық талқылау» әдісі бойынша Аянның өміріне қатысты талдау жасаңдар. а) Аян бойындағы қасиеттерді (рухани дүниенің дамуы) өсу ретімен жалғастырыңдар. 6. 5. 4. 3. Ертегіні жақсы айтады. 2.Ешкіммен байланыспайды
1 Аян
ә) Аянның көрген тауқыметін (материалдық жағдай) кему ретімен жалғастырыңдар. 1.Жетім қалды 2.Тобығы шыққан 3.Еркін ойнай алмайды 4. 5. 6. Дескриптор:
Оқушылар тапсырма орындау кезінде қажет біліммен бөлісіп, бағыт-бағдар беремін. 2-тапсырма. Топтық жұмыс.
«Кюар код» әдісі
арқылы топтар алдарыңа ұсынылған тапсырмаларды орындаңдар.
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені топпен
бірге берілген үзінділердің идеясы аркылы
Дескриптор:
Білім алушылар тапсырма орындап жатқанда, көмек беремін. Уақыт қажет жағдайда қосымша уақыт қосып беремін
3-тапсырма. Жеке жұмыс. Шығармадан Аянға тән қасиеттерді анықтаңдар. Аян бейнесін анықтауда ойыңды мысалдармен дәлелдеңдер.
Дескриптор:
Оқушылар тапсырма орындап жатқанда түсінбеген жерлеріне көмектесіп, жол көрсетемін. Уақыт жетпеген жағдайда уақыт қосып беремін.Сабақты қорытындылау. « Learningapps » әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты тапсырманы орындаңдар.Дескриптор:
Жасанды интеллект көмегімен Сайын Мұратбековтің суретін сөйлеткен видеосын тамашалаңдар. |
Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады. 1.Амандас 2. Құшақтас
3.Тілек айт 4.Мақта
5. 3 рет шапалақ соқ
Үй тапсырмасын қорытындылауға арналған тапсырманы орындайды.
Жұптасып, «Пирамидалық талқылау» әдісі бойынша Аянның өміріне қатысты талдау жасайды
Топтық жұмыс. Жазылым. Кюар код арқылы ұсынылған тапсырмаларды орындайды. Сынып алдында постерді қорғайды.
Шығармадан авторға тән қасиеттерді анықтайды. Автор бейнесін анықтауда ойын мысалдармен дәлелдейді. « Learningapps » әдісі әдісі арқылы сабақты қорытындылауға байланысты тапсырманы орындайды |
Қалыптастырушы бағалаулар
ҚБ:
ҚБ:
ҚБ: ҚБ:«Смарт сағат» әдісі арқылы бағалау
ҚБ:
ҚБ: |
6 -сыныптың қазақ әдебиеті оқулығы
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта
Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырма. «Ерте ерте ертеде........? ертегіні жалғастырып жаз. Кері байланыс: «Батарейка» әдісі арқылы интертақтадан кері байланыс аламын
|
|
||||||||||||||||||||||




шағым қалдыра аласыз

















