Сөйле мүшелерінің байланысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сөйле мүшелерінің байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйле мүшелерінің байланысын туралы меңгерту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

118 Көкбұлақ жоббм

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Сәулет өнері туралы не білемін ?

Педагогтің аты-жөні:

Ақпай Айгүл

Күні:

13.12.24ж

Сынып:


Сабақтың тақырыбы:

58 сабақ Сөйлем мүшелерінің байланысы.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

3.3.1.1* мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу.

Сабақтың мақсаты

Сөйлемдегі сөздердің байланысын таба алады

Сызбамен көрсетуді үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут














Өткенді пысықтау

5 минут











Сабақ

тың ортасы

20 минут



















































Сергіту сәті

2 минут

Сабақты қорыту

6минут





















2минут






Кері байланыс

5 минут




Ұйымдастыру кезеңі.

Ынтымақтастық атмосфеарасын орнату.

Мейірімді жүрекпен

Ақ пейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық

Еңбек етіп ерінбей,

Жақсы баға алайық

«Құпия орындық» әдісі

Топқа бөлу

1-топ Шаңырақ

2-топ Кереге

3-топ Уық

«Кім жылдам?» Үй тапсырмасы

28-жаттығу. Сөйлемдерді талдайды

Ескерткіштер қорғауға алынған.

Сәулетшілерді кездесуге шақырдық.

Астана сәулетті құрылысымен

ерекшеленеді.

Мен өскенде сәулетші болғым келеді.

Өткенді пысықтау.

Вордвалл жасанды интеллект

1.Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

2.Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді?

3.Бастауыш дегеніміз не?

4.Баяндауыш дегеніміз не?

5.Тұрлаулы мүше дегеніміз не?

6.Тұрлаусыз мүше дегеніміз не?

Жаңа сабақ

«Сәйкестендіру » әдісі арқылы

жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз.

Далада жаңбыр..... жауды

Маржан ән........ шырқады


Жаңа сабақтың тақырыбы:

Сөйлем мүшелерінің байланысы

МТ: (Мұғалім түсіндірмесі) Оқушылар оқу сабақ тақырыбы, мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады.

«Нейрожелі «әдісі. Бейнеролик

Сөйлем мүшелері мағынасына қарай өзара байланысып айтылады

Олардың байланысы сұрақ қою арқылы анықталады

Ұжымдық жұмыс

«Теңбіл доп» әдісі

29-жаттығу

Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру

Мен –Астана қаласының кішкентай тұрғынымын. Астана өте әдемі.Қалада неше түрлі ойын сауық орталықтары бар.Сәулетті ғимараттар өте көп.Өскенде туған қаламның өркендеуіне өз үлесімді қоссам деймін.

Тақтамен жұмыс.Мен –Астана қаласының кішкентай тұрғынымын

ФС тапсырмасы. Топтық жұмыс

«Кинолента» әдісі

1-топ ойнады,далада,Балалар

2-топ дүкенге,Айман,барды

3-топ жайғасты,Қария,төрге

Орны ауысқан сөздерден сөйлем құрап жаз,тыныс белгісін қой

Сөздердің байланысын тап


Ебқ тапсырмасы

Үй,қар,кітап,көл,бұлт,боран,аяз,ине,күшік

Берілген сөздердің ішінен табиғатқа қатысты сөздерді тап және сөйлем құра.

Дәптермен жұмыс

Астана-еліміздің ордасы

Маған өз қалам өте ұнайды

Астана қаласы көркейіп өсіп келеді

Сергіту сәті

Ұлттық нақыштағы ою

Жұптық жұмыс

«Үстел үсті асық» ойыны. Функционалдық сауаттылықты арттыру мақсатында негізделген тапсырма.

Елбасымыз кім?

Еліміздің астанасын ата

Республика күні қашан тойланады?

Неліктен Қазақстан көпұлтты мемлекет?

Мемлекеттік рәміздерді ата?

Астананың символы?

Қазақтың ұлттық аспабы?

Отан туралы тақпақ айт


Құпия сұрақтар ойыны

Берілген сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды,сызба арқылы байланысын көрсетеді


Сурет,кітапхана,мектеп,ойын,доп,асхана,жаңбыр,туған жер



Сабақты қорытындылау

Бүгін қандай тақырыппен таныстық?

Сөйлем туралы не білдік?

Қандай ойын ұнады?

Сөздерді байланыстыра аламыз ба?


Кері байланыс

Қолшатыр әдісі


Сабақтан алған әсерін қолшатыр парағына жазып,тақтаға іледі.








Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.








Орындық астына жасырылған стикердегі сөздер арқылы топқа бөлінеді


Сұрақ жауап арқылы үй тапсырмасы сұралады, сұрақтарға жауап береді










Интертақтадан сөйлемді сәйкестендіру арқылы табады,жаңа сабақты біледі












-Мәтінді теңбіл доп ойыны арқылы оқиды,мәтінге ат қояды,сөздердің байланысын табады

-Астанадағы ғимараттарды атайды


-Мәтін мазмұнымен жұмыс жасайды


Тақтаға жазады



Сызба арқылы сұрақ қояды,

байланысқан сөздерді табады

1.Топтық тапсырманы орындайды

2.Кинолента парағына орындап қорғап шығады


ЕБҚ оқушы

тапсырманы мұғалім сүйемелдеуі бойынша орындайды





1.Дәптермен жұмыс




1.Қимыл жаттығуын жасайды

1.Жұптық жұмыста екі оқушы үсел үсті асық ойынын,кубикті иіре отырып шеңбер астындағы сұрақтарға жауап береді






Ойын тақтасындағы сұрақтарға жауап береді











Кері байланыс жасайды







Мақтап, мадақтап отыру




Жұлдыздар тақтасы

Тақтада тұрған оқушы суреті жанына жұлдызша ілініп отырады


Дескриптор:

Сөйлемдерді талдайды-1б









Дескриптор:

Мәтінді оқиды-1б

Сөйлемдердегі сөздердің байланысын табады-1б



Дескриптор

Көркем жазады1б

Сөзбен сөзді байланыстыраы


Жарайсыңдар!






Сөздердің байланысын біледі




Дескриптор:

Мәтінді көркем жазады-1б

Сөйлемдегі сөздердің байланысын табады-1б

Дескриптор:1б




Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді1б
































https://www.educaplay.com/learning-resources/21604236-learning_resource.html




https://youtu.be/zHUQ3QiPuTE?si=Zsv19YH8K3yIAC-5





интертақта




Оқулық
















Кинолента парағы













Дәптер



Асық суреті


https://wordwall.net/ru/resource/82819235













Кері байланыс тақтасы




Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Оқушылардың деңгейін ескере отырып, сабақ мақсатын сараладым.

  • Үй тапсырмасын сұрау кезінде оқушылардың деңгейін ескере отырып қоямын.

  • Білім алушылар топтық жұмыс барысында жалпы оқу мақсатқа сәйкес бірдей тапсырмамен жұмыс істейді, бірақ әр баладан әртүрлі нәтиже күтемін.

  • Топтық жұмыс кезінде жұмыс қарқынын ескере отырып, қосымша уақыт беремін.

  • Тапсырманы орындау кезінде күтілетін нәтижені саралаймын.

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Сабақтан алған әсерін қолшатыр парағына жазып,тақтаға іледі, әрі өзара бағалау жүреді.




Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Денсаулық сақтау технологиялары.

Оқушылардың денсаулығын сабақтың өн бойында жіті бақылап, ерекше көңіл бөлуді назарда ұстаймын. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеремін

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз



Shape1 Shape2





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2025
99
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі