Педагог:
- Балалар, көңіл
күйлерің қандай? Өз көңіл күйлерін эмоциямен, ым- ишарамен,
қимыл-қозғалыспен көрсетуді
сұрайды.
Педагог:
- Менің де көңіл
күйім өте жақсы. Өйткені білімге құмар, талантты,талапты балалармен
бүгін тағы бірге боламын.
- Балалар, білімді бала болу үшін
не істеу керек?
- Сендер өздеріңді білімді баламын
деп айта аласыңдар
ма?
Тақтадағы суретке назар
аударыңдар, суретке қарап әңгіме
құраңдар.
Балалар қайда жүр деп
ойлайсыңдар?
Мектепте оқитын балаларды кім
дейміз?
Өздеріңнің аға, әпкелерің бар
ма?
Олар қайда
оқиды?
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
1-тапсырма.
Суреттегі балалардың іс-әрекетінің қайсысын жасай
аласың, сол суретті белгіле. Өзің белгілеген
сурет бойынша әңгімелеп
бер.
Көптілділік:
үйрету-учить- to
teach
Тіл ұстарту: (л,
р)
Ла, -ла, -ла - ол білімді
бала
Ла, -ла, -ла - салынып жатыр
қала
Ла, -ла, -ла - жайнап тұр ғой
дала
Рет, -рет, -рет - бала салды
сурет
Тер, -тер, -тер - алып келдім
дәптер
Дар, -дар, -дар - келді біздің
қыздар
Тыр, -тыр, -тыр - біздің Қайсар
батыр
«Р»-ға тілің келе
ме?
Қаламқасқа «тұр», -
деші,
Қарындашқа «жүр», -
деші.
«Қара
қарындашты
Қаламқас алып тұр», -
деші,
Ал енді
өзің-ақ
«Р-р-р-р», -
деші
|