Материалдар / Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
980
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хат Қазақ халқы қай заманда да сөйлеу өнерін жоғары бағалаған. Бұл жол арымай-талмай шешендік сырын зерттеуді, көл-көсір жаттығуды, мол білімді, ой өрісі мен қиял кеңістігін  қажет ететіндігін анық білген. Сөз өнері өнердің ең алды ретінде саналған. «Өнер алды – қызыл тіл», — дейді қазақ мақалы. Абай: «Тіл өнері – дертпен тең», -  деген. Қысқасы, халқымыз шын мәніндегі шешендікті асыл өнерге балап, осы жолда қайталанбас мұра қалдырған. Елбасымыз «Болашақ – жастардың қолында» деген еді. Жастардың тілге шешен, бойында тұнып тұрған ақындық қасиеті бар, мәдени қалыптасқан, тіл байлығы дамыған жоғары деңгейге жетсе екен деген мақсатпен жан-жақты білім-білік дағдыларын оқушы бойына сіңіру үшін 8 - сыныптарға арнап,  «Қылқалам» тақырыбындағы 34 сағатқа жоспарланған үйірме жұмысының бағдарламасы ұсынылып отыр .Мақсаты:
  • дарынды сөзге шешен жастарды тәрбиелеу.
  • Оқушылардың пікірін дәлелдеп шығуға баулу,
  • Адамгершілікке тәрбиелейді, ұлттық мақтаныш сезімді арттырып, ұрпақтың тілді,асыл сөздерді қадірлеу борышын баянды етеді.
  • оқушылардың рухани дүниесін байыта отырып, эстетикалық, көркемдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие беру;
  • оқырмандық талғамды қалыптастыру
  • ауызша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
Міндеттері: А) Өскелең ұрпаққа еліміздің ақын-жазушыларын насихаттау; Ә) Балалардың бойына жауапкершілік, шығармашылық, патриоттық, отансүйгіштік қасиеттерін сіңіру; Б) Өлең құрылысы мен идеялық құрылымымен таныстыра отырып, өлең шығаруда өзіндік сарынын қалыптастыру; В) Сахна мәдениетін, шығарманы мәнерлеп оқуын, өзін-өзі ұстау қабілеттерін қалыптастыру; Г) Әр баланың бойындағы жеке дара қабілеттері мен ерекше қасиеттерін дамыта түсу;

Күтілетін нәтиже:Мектептегі және мектептен кейінгі әр баланың бос уақыты тиімді пайдаланылып, шығармашыл әрі мәдениеті қалыптасқан дара тұлға етіп шығару























































































«Қылқалам» үйірмесінің тақырыптық жоспарыБарлығы: 34 сағат, аптасына 2 сағат
Мазмұнысағат саны Пайдаланылатын әдебиеттер Уақыты
1. Cөз сырына үңілсем (сөз мағынасы) 2Қазақ тілі оқулығы, лексика бөлімі

2.ә) Абай «Өлең - сөзің патшасы, сөз сарасы» (өлең құрылысы)

3
Қазақ әдебиеті оқулығы

3.Пунктуация ережесі – дұрыс сөйлеу негізгі (ереже) 4 Пунктуациялық сөздік

4. Ақын болғым келеді, қаламынан жыр тамған 4

Мақал- мәтел жинағы

5.Көркем тәсіл – сөз бояуы Эссе жаза білеміз бе? 4 З. Қабдолов. « Әдебиет теориясы»

6.а) Дұрыс оқылған сөйлем – көркем сөйлеудің алғышартыә) Т. Айбергенов « Ана», т.б. 2

Орфоэпиялық сөздік (прозалық шығарма)

7.М. Мақатаев шығармашылығымен танысу« Поэзия! Сен менімен егіз бе едің» (теория ) ( практика)

4
М. Мақатаевтың жыр жинақтары, күнделік жазбалары

8.а) Сахна мәдениеті – көрермен назарында б) кейіпкер бейнесіне ену, жан – дүниесін түсіну жолдарыв) мәнерлеп оқу сайыстарына қатысуға дайындық 4



Драмалық шығармаларды оқыту

7.а) Теледидар кеші – шеберлікті ұштау көзіб) Әдеби кештерге талдау жасап, оқылған өлеңдерді сараптай білу 2

Теледидардан әдеби кештерді көру

8.а) Менің сүйікті шығармам (өлең)б) драма в)прозаг) роман 2

Көркем шығармалармен жұмыс

9. Шығарма жазу – ой өнері 1



10. Қайталау 1



11.Қорытындылау (Мәнерлеп оқу сайысы) 1





Барлығы 34





ӘБ отырысындa қаралды «Келісілген» «Бекітемін» ӘБ жетекшісі директордың оқу-тәрбие №35 мектеп-лицейініңГ.Қ.Қыздарбекова жұмыстары жөніндегі орынбасары директоры Хаттама №1 __________ М.М.Қожабаева ______Т.Н.Ахмединов «____» _______ 2013 ж. «____» _______2013 ж. « ___» ________2013 ж.







Тақырыптық – күнтізбелік жоспарлама Қылқалам(Үйірменің аты)Сынып 8Мұғалім Бәзілғаламова Сәуле Бөкейханқызы

Жыл бойы сағат саны 34Барлығы 34 сағ.аптасына 1

Оқулықтар мен қосымша әдебиет тер: Пунктуациялық сөздік Абай. «Қалың елім, қазағым...» Алматы. 2002 жыл З. Ахметов қазақ өлеңдерінің құрылыс- жүйесі. Абай энциклопедиясы. - Алматы. «Жазушы», 1986 Қ.Бітібаева Абай шығармашылығын оқыту. Алматы «Мектеп» 2003 ж. (атауы, авторы, басылым, басылым жылы)





Тақырыптық жоспарды құрастырған ____________ С.Б. Бәзілғаламова (қолы) (аты-жөні)





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!