|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Сөйлеу Туған тілім |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың білімдерін, сөйлеу
мәдениеттілігін дамыту жұмыстары арқылы бекіту. Тіл мен сөйлеу
мәдениетін дамыту. 1. Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын
қалыптастыру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
« Тіл» деген ұғымды
кім қалай түсінеді? |
||
|
Мағынаны тану |
Д. Әбілевтің «Туған тілім» өлеңімен танысамыз |
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? |
||
|
Ой толғаныс |
Ой толғаныс «Жинақтау тәсілі» |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау,автор туралы мәліметтер жинақтау. 6-тапсырма |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сөйлеу Туған тілім
Сөйлеу Туған тілім
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
|
Сабақтың атауы |
Сөйлеу Туған тілім |
||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың білімдерін, сөйлеу
мәдениеттілігін дамыту жұмыстары арқылы бекіту. Тіл мен сөйлеу
мәдениетін дамыту. 1. Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын
қалыптастыру. |
||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
|
Қызығушылықты ояту |
« Тіл» деген ұғымды
кім қалай түсінеді? |
||
|
Мағынаны тану |
Д. Әбілевтің «Туған тілім» өлеңімен танысамыз |
||
|
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? |
||
|
Ой толғаныс |
Ой толғаныс «Жинақтау тәсілі» |
||
|
Үйге тапсырма |
Мазмұндау,автор туралы мәліметтер жинақтау. 6-тапсырма |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|
шағым қалдыра аласыз














