Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Еуропа елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
09.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Еуропа елдері туралы мәліметтерді талдау және салыстыру. Елдің мәдениеті мен инновациялық дамуын сипаттау. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Финляндияның географиялық, мәдени және технологиялық ерекшеліктерін зерттеу; елдің табысының себебін «жасампаздық және жаңашылдық» құндылығы арқылы түсіндіру. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Жасампаздық және жаңашылдық – оқушылардың креативті ойлауын, идея ұсыну қабілетін және жаңа технологияларға бейімделуін дамыту. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
- Сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау. - Құндылыққа кіріспе: «Финляндия – инновация елі» қысқа бейнебаян көрсету. - Сұрақ: “Сіз үшін жаңашылдық деген не?”
- “Блиц-викторина” (Kahoot): Солтүстік Еуропа елдері туралы 10 сұрақ.
- “Ел мен құндылық” әдісі: алдыңғы сабақтағы елдерді еске түсіріп, әр елдің ерекшелігіне сәйкес 1 құндылықты сәйкестендіру. |
- Қысқа бейнені көреді, өз ойларымен бөліседі.
- Смартфон арқылы онлайн викторинаға қатысады.
- Топта талқылайды, мысалы: Германия – еңбекқорлық, Франция – мәдениет, т.б. |
Вербалды қолдау.
Автоматты нәтиже.
Топтық өзара бағалау. |
“Финляндия – инновация елі” бейнеролик |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
Тапсырма 1 “Финляндияны зерттеу” - 4 топқа ел туралы ақпарат бөледі (табиғат, экономика, білім, мәдениет). - Топтар инфографика немесе ақпараттық карта дайындайды.
Тапсырма 2 “Финляндияның табыс құпиясы” (талдау) - Әр топқа сұрақ береді: 1. Неліктен Финляндия ең бақытты ел деп саналады? 2. Мемлекет инновацияны қалай дамытқан? 3. Білім жүйесіндегі ерекшелік неде? 4. Қандай экологиялық шешімдері үлгі бола алады?
Тапсырма 3 (ЖИ қолдану): “ Жасанды интеллекттің болашағы мектебі ” жобасы - ChatGPT немесе басқа ЖИ құралын пайдаланып, келесі тапсырманы береді: ? “Финляндияның білім жүйесі негізінде Қазақстан мектебі үшін жаңа идея ойлап табыңдар. Ол идеяны ЖИ көмегімен дамытыңдар (мысалы, виртуалды экологиялық сынып, цифрлық тәрбие платформасы, жасыл мектеп жобасы және т.б.).” - Нәтижені Canva, CapCut немесе Slides-та ұсынады. Тапсырма 4 “Инновациялар туралы пікірталас” (қорытынды талқылау) - Дебат ұйымдастырады: “Финляндия тәжірибесін Қазақстанда толық қолдануға бола ма?” - “3–2–1” әдісі: 3 жаңа нәрсе, 2 қызық дерек, 1 сұрақ жазу. - «Жасампаздық және жаңашылдық» құндылығына қысқаша рефлексия. |
- Ақпаратты талдайды, инфографика жасайды.
- Топтық талқылау, жауапты постерге түсіреді.
- ЖИ көмегімен ақпарат іздеп, идея жасайды. - Визуалды жоба дайындап, 1 минуттық таныстырылым жасайды.
- Аргумент келтіреді, қарсы топ пікірін тыңдайды.
- Өз ойларын жазбаша білдіреді. |
Критерий: деректің нақтылығы, көрнекілік.
Топтық бағалау парағы. Бағалау критерийі: • Идеяның жаңашылдығы – 2 б. • ЖИ қолдану сапасы – 2 б. • Ұсыну стилі – 1 б. Критерий бойынша бағалау (дәйектілік, сөйлеу мәдениеті). Өзін-өзі бағалау. |
Мәтіндер, Canva
Постер, маркерлер
ChatGPT, Canva, CapCut
Микрофон, бағалау парағы
Рефлексия парағы |
|
|
Кері байланыс |
- Mentimeter арқылы “Мен бүгін үйрендім…” интерактив тақтасы. |
- Виртуалды стикер жазады. |
Цифрлық кері байланыс. |
||
Тексерілді:__________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия
Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия
|
Білім беру ұйымының атауы |
«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
||||
|
Пәні |
Елтану |
||||
|
Бөлім |
Еуропа елдері |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Турешова Куралай Жусуповна |
||||
|
Күні |
09.10.2025ж |
||||
|
Сыныбы: 11 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Еуропа елдері туралы мәліметтерді талдау және салыстыру. Елдің мәдениеті мен инновациялық дамуын сипаттау. |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Финляндияның географиялық, мәдени және технологиялық ерекшеліктерін зерттеу; елдің табысының себебін «жасампаздық және жаңашылдық» құндылығы арқылы түсіндіру. |
||||
|
"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу |
Жасампаздық және жаңашылдық – оқушылардың креативті ойлауын, идея ұсыну қабілетін және жаңа технологияларға бейімделуін дамыту. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
- Сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау. - Құндылыққа кіріспе: «Финляндия – инновация елі» қысқа бейнебаян көрсету. - Сұрақ: “Сіз үшін жаңашылдық деген не?”
- “Блиц-викторина” (Kahoot): Солтүстік Еуропа елдері туралы 10 сұрақ.
- “Ел мен құндылық” әдісі: алдыңғы сабақтағы елдерді еске түсіріп, әр елдің ерекшелігіне сәйкес 1 құндылықты сәйкестендіру. |
- Қысқа бейнені көреді, өз ойларымен бөліседі.
- Смартфон арқылы онлайн викторинаға қатысады.
- Топта талқылайды, мысалы: Германия – еңбекқорлық, Франция – мәдениет, т.б. |
Вербалды қолдау.
Автоматты нәтиже.
Топтық өзара бағалау. |
“Финляндия – инновация елі” бейнеролик |
|
|
Жаңа білім
Бекіту |
Тапсырма 1 “Финляндияны зерттеу” - 4 топқа ел туралы ақпарат бөледі (табиғат, экономика, білім, мәдениет). - Топтар инфографика немесе ақпараттық карта дайындайды.
Тапсырма 2 “Финляндияның табыс құпиясы” (талдау) - Әр топқа сұрақ береді: 1. Неліктен Финляндия ең бақытты ел деп саналады? 2. Мемлекет инновацияны қалай дамытқан? 3. Білім жүйесіндегі ерекшелік неде? 4. Қандай экологиялық шешімдері үлгі бола алады?
Тапсырма 3 (ЖИ қолдану): “ Жасанды интеллекттің болашағы мектебі ” жобасы - ChatGPT немесе басқа ЖИ құралын пайдаланып, келесі тапсырманы береді: ? “Финляндияның білім жүйесі негізінде Қазақстан мектебі үшін жаңа идея ойлап табыңдар. Ол идеяны ЖИ көмегімен дамытыңдар (мысалы, виртуалды экологиялық сынып, цифрлық тәрбие платформасы, жасыл мектеп жобасы және т.б.).” - Нәтижені Canva, CapCut немесе Slides-та ұсынады. Тапсырма 4 “Инновациялар туралы пікірталас” (қорытынды талқылау) - Дебат ұйымдастырады: “Финляндия тәжірибесін Қазақстанда толық қолдануға бола ма?” - “3–2–1” әдісі: 3 жаңа нәрсе, 2 қызық дерек, 1 сұрақ жазу. - «Жасампаздық және жаңашылдық» құндылығына қысқаша рефлексия. |
- Ақпаратты талдайды, инфографика жасайды.
- Топтық талқылау, жауапты постерге түсіреді.
- ЖИ көмегімен ақпарат іздеп, идея жасайды. - Визуалды жоба дайындап, 1 минуттық таныстырылым жасайды.
- Аргумент келтіреді, қарсы топ пікірін тыңдайды.
- Өз ойларын жазбаша білдіреді. |
Критерий: деректің нақтылығы, көрнекілік.
Топтық бағалау парағы. Бағалау критерийі: • Идеяның жаңашылдығы – 2 б. • ЖИ қолдану сапасы – 2 б. • Ұсыну стилі – 1 б. Критерий бойынша бағалау (дәйектілік, сөйлеу мәдениеті). Өзін-өзі бағалау. |
Мәтіндер, Canva
Постер, маркерлер
ChatGPT, Canva, CapCut
Микрофон, бағалау парағы
Рефлексия парағы |
|
|
Кері байланыс |
- Mentimeter арқылы “Мен бүгін үйрендім…” интерактив тақтасы. |
- Виртуалды стикер жазады. |
Цифрлық кері байланыс. |
||
Тексерілді:__________________
шағым қалдыра аласыз













