Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия

Материал туралы қысқаша түсінік
Елтану пәнінің ҚМЖ-сы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия

Білім беру ұйымының атауы

«Абай атындағы №31 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Пәні

Елтану

Бөлім

Еуропа елдері

Мұғалімнің аты-жөні

Турешова Куралай Жусуповна

Күні

09.10.2025ж

Сыныбы: 11 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Солтүстік Еуропа елдері. Финляндия

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Еуропа елдері туралы мәліметтерді талдау және салыстыру.

Елдің мәдениеті мен инновациялық дамуын сипаттау.

Сабақ мақсаты

Финляндияның географиялық, мәдени және технологиялық ерекшеліктерін зерттеу; елдің табысының себебін «жасампаздық және жаңашылдық» құндылығы арқылы түсіндіру.

"Адал азамат" бірыңғай тәрбие бағдарламасының құндылықтарын енгізу

Жасампаздық және жаңашылдық – оқушылардың креативті ойлауын, идея ұсыну қабілетін және жаңа технологияларға бейімделуін дамыту.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру

- Сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау.

- Құндылыққа кіріспе: «Финляндия – инновация елі» қысқа бейнебаян көрсету.

- Сұрақ: “Сіз үшін жаңашылдық деген не?”


- “Блиц-викторина” (Kahoot): Солтүстік Еуропа елдері туралы 10 сұрақ.


- “Ел мен құндылық” әдісі: алдыңғы сабақтағы елдерді еске түсіріп, әр елдің ерекшелігіне сәйкес 1 құндылықты сәйкестендіру.

- Қысқа бейнені көреді, өз ойларымен бөліседі.








- Смартфон арқылы онлайн викторинаға қатысады.



- Топта талқылайды, мысалы: Германия – еңбекқорлық, Франция – мәдениет, т.б.

Вербалды қолдау.









Автоматты нәтиже.




Топтық өзара бағалау.

Финляндия – инновация елі” бейнеролик

(https://www.youtube.com/watch?v=VIjTtiCiHGM)


Жаңа білім






















































Бекіту

Тапсырма 1

Финляндияны зерттеу”

- 4 топқа ел туралы ақпарат бөледі (табиғат, экономика, білім, мәдениет).

- Топтар инфографика немесе ақпараттық карта дайындайды.


Тапсырма 2

Финляндияның табыс құпиясы” (талдау)

- Әр топқа сұрақ береді:

1. Неліктен Финляндия ең бақытты ел деп саналады?

2. Мемлекет инновацияны қалай дамытқан?

3. Білім жүйесіндегі ерекшелік неде?

4. Қандай экологиялық шешімдері үлгі бола алады?


Тапсырма 3 (ЖИ қолдану):

Жасанды интеллекттің болашағы мектебі ” жобасы

- ChatGPT немесе басқа ЖИ құралын пайдаланып, келесі тапсырманы береді:

? “Финляндияның білім жүйесі негізінде Қазақстан мектебі үшін жаңа идея ойлап табыңдар. Ол идеяны ЖИ көмегімен дамытыңдар (мысалы, виртуалды экологиялық сынып, цифрлық тәрбие платформасы, жасыл мектеп жобасы және т.б.).”

- Нәтижені Canva, CapCut немесе Slides-та ұсынады.


Тапсырма 4

Инновациялар туралы пікірталас” (қорытынды талқылау)

- Дебат ұйымдастырады: “Финляндия тәжірибесін Қазақстанда толық қолдануға бола ма?”


- “3–2–1” әдісі: 3 жаңа нәрсе, 2 қызық дерек, 1 сұрақ жазу.

- «Жасампаздық және жаңашылдық» құндылығына қысқаша рефлексия.

- Ақпаратты талдайды, инфографика жасайды.








- Топтық талқылау, жауапты постерге түсіреді.













- ЖИ көмегімен ақпарат іздеп, идея жасайды.

- Визуалды жоба дайындап, 1 минуттық таныстырылым жасайды.















- Аргумент келтіреді, қарсы топ пікірін тыңдайды.







- Өз ойларын жазбаша білдіреді.

Критерий: деректің нақтылығы, көрнекілік.






Топтық бағалау парағы.














Бағалау критерийі:

Идеяның жаңашылдығы – 2 б.

ЖИ қолдану сапасы – 2 б.

Ұсыну стилі – 1 б.













Критерий бойынша бағалау (дәйектілік, сөйлеу мәдениеті).




Өзін-өзі бағалау.

Мәтіндер, Canva








Постер, маркерлер














ChatGPT, Canva, CapCut



















Микрофон, бағалау парағы







Рефлексия парағы


Кері байланыс

- Mentimeter арқылы Мен бүгін үйрендім…” интерактив тақтасы.

- Виртуалды стикер жазады.

Цифрлық кері байланыс.

https://www.mentimeter.com/



Тексерілді:__________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2025
11
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі