Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын

    Педагогтің аты-жөні:

    Көкімбаева Б.С.

    Күні:

    10.01.2023ж

    Сыныбы: 2 «Г»

    Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөз және оның мағынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі...,  пайдалы/пайдасыз болды, себебі... т.б) білдіру.

    2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

    2.2.2.1 Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану.

    2.2.5.1 Дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Оқушылароқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Көптеген оқушылар: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

     Кейбір оқушылар:Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.

    Құндылықтар:

    Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    7мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    I-«Футболшы» тобы

    II –«Хоккейші» тобы 

    III– «Боксшы» тобы 

    Саралау: Бұл жерде қолданудың 

    «Жіктеу »тәсілі арқылы көрінеді.  Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

    (Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде  белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Суреттер салынған конверт 

                       

        

         

       

                   

    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.


    5 мин.


    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген өлеңдегі сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. 

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

    Сұрақтар:

    1.Синоним сөздер дегеніміз не?

    2.Сөздің лексикалық

    мағынасы дегеніміз не?

    3. Заттың іс – қимыл ын білдіретін сөз табын атап бер?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. 

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.

    -2-ші сұраққа жауап береді.

    -3-ші сұраққа жауап береді.


    Жалпы-2балл.


    Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» 

    «Керемет»

    «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.  

    ДК 

    экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 2 -сынып.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.


    Топтық жұмыс.

    Жазылым

    8 мин.


     

    «Интеллект карта» 

    Оқушыларға тақырыпқа байланысты мәтін тапсырмасы  беріледі.

    №1-тапсырма: Сөздің мағынасына қарай орналастырып  сипаттайды. Үш топқа әртүрлі  тапсырма беріледі.

    Дескриптор:

    - Сөздің мағынасына сипаттама береді;

    -Сұрақтарын дауыстап оқиды;  

    Жалпы-1балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы

    «Данышпан үкілер» әдісі.

    Оқулықтағы «Зерделеу» айдарының тапсырмасы беріледі.

    Жұмыс  дәптерлеріндегі

     4– жаттығуды  орындайды.

    Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Топтық жұмыс.

    Айтылым мен оқылым

    6 мин.



     

    №2-тапсырма: Төмендегі сурет бойынша әңгіме құрастыр.

    Мақсаты: Сөздің мағынасын ажыратады.

    Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша  өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасап, нәтижесінде бір келісімге келіп, ауызша әңгіме құрастырады. 

    Дескриптор:

    -Мағыналас  сөздерді дұрыс толтырады.

    -Сұрақтарына жауап береді;

    Жалпы-1 балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сергіту сәті

    1 мин


    https://youtu.be/xyS4WWbtttM


    https://youtu.be/xyS4WWbtttМ

    Жеке жұмыс.

    7 мин.

    №5-тапсырма:

    Берілген төмендегі тапсырманы оқып,қай сөздің мағынасына  жататындығын жауап бер.

    Мақсаты: Сөздің мағынасымен                 таныстыру.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Жинақтау» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша сөз таптарын тауып өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Кеңестерді оқиды.

    -Сұрақтарға жауап береді.

     Жалпы – 1балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Жұптық жұмыс.

    5 мин.


    Жазылым.

    №6-тапсырма Жұмыс дәптердегі Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып көшір.

    Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қолдану» тәсілі көрініс табады.

    Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады. 

    1. Мәтіндегі сөздер

    2. Термин сөздер

    Дескриптор:

    - Тапсырмаға зейін қойып мұқият тыңдайды; -1б.

    -Термин сөздерге  мысал жазады-1б.


    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы.

    Ой толғаныс.

    Рефлексия


          Жеке жұмыс:

    6 мин.









    «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

    Пікір: Бір сөзді  қатыстырып сөйлем жаз.

    Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

    Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін  сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

    Дескриптор:

    «Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-3б.

    Оқушылардың сабаққа қатысуы   «От шашу» әдісі арқылы бағаланады. 

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.






    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?

    «Менің көңіл-күйім баспалдағы»

    Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада

     салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!»,

     «Өзіме сенімдімін!», «Жақ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Көкімбаева Балсұлу Сүгірбайқызы
    17 Қаңтар 2023
    357
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сөз және оның мағынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сөз және оның мағынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын

    Педагогтің аты-жөні:

    Көкімбаева Б.С.

    Күні:

    10.01.2023ж

    Сыныбы: 2 «Г»

    Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөз және оның мағынасы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі...,  пайдалы/пайдасыз болды, себебі... т.б) білдіру.

    2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

    2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

    2.2.2.1 Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану.

    2.2.5.1 Дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Оқушылароқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

    Көптеген оқушылар: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

     Кейбір оқушылар:Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.

    Құндылықтар:

    Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    7мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    I-«Футболшы» тобы

    II –«Хоккейші» тобы 

    III– «Боксшы» тобы 

    Саралау: Бұл жерде қолданудың 

    «Жіктеу »тәсілі арқылы көрінеді.  Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

    (Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде  белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

    Суреттер салынған конверт 

                       

        

         

       

                   

    Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.


    5 мин.


    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген өлеңдегі сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. 

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

    Сұрақтар:

    1.Синоним сөздер дегеніміз не?

    2.Сөздің лексикалық

    мағынасы дегеніміз не?

    3. Заттың іс – қимыл ын білдіретін сөз табын атап бер?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. 

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Дескриптор:

    -1-ші сұраққа жауап береді.

    -2-ші сұраққа жауап береді.

    -3-ші сұраққа жауап береді.


    Жалпы-2балл.


    Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» 

    «Керемет»

    «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.  

    ДК 

    экраны


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық 2 -сынып.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.


    Топтық жұмыс.

    Жазылым

    8 мин.


     

    «Интеллект карта» 

    Оқушыларға тақырыпқа байланысты мәтін тапсырмасы  беріледі.

    №1-тапсырма: Сөздің мағынасына қарай орналастырып  сипаттайды. Үш топқа әртүрлі  тапсырма беріледі.

    Дескриптор:

    - Сөздің мағынасына сипаттама береді;

    -Сұрақтарын дауыстап оқиды;  

    Жалпы-1балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы

    «Данышпан үкілер» әдісі.

    Оқулықтағы «Зерделеу» айдарының тапсырмасы беріледі.

    Жұмыс  дәптерлеріндегі

     4– жаттығуды  орындайды.

    Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Топтық жұмыс.

    Айтылым мен оқылым

    6 мин.



     

    №2-тапсырма: Төмендегі сурет бойынша әңгіме құрастыр.

    Мақсаты: Сөздің мағынасын ажыратады.

    Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша  өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасап, нәтижесінде бір келісімге келіп, ауызша әңгіме құрастырады. 

    Дескриптор:

    -Мағыналас  сөздерді дұрыс толтырады.

    -Сұрақтарына жауап береді;

    Жалпы-1 балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сергіту сәті

    1 мин


    https://youtu.be/xyS4WWbtttM


    https://youtu.be/xyS4WWbtttМ

    Жеке жұмыс.

    7 мин.

    №5-тапсырма:

    Берілген төмендегі тапсырманы оқып,қай сөздің мағынасына  жататындығын жауап бер.

    Мақсаты: Сөздің мағынасымен                 таныстыру.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Жинақтау» тәсілі көрініс табады.

    Берілген тапсырма бойынша сөз таптарын тауып өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Кеңестерді оқиды.

    -Сұрақтарға жауап береді.

     Жалпы – 1балл.

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Жұптық жұмыс.

    5 мин.


    Жазылым.

    №6-тапсырма Жұмыс дәптердегі Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып көшір.

    Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

    Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қолдану» тәсілі көрініс табады.

    Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады. 

    1. Мәтіндегі сөздер

    2. Термин сөздер

    Дескриптор:

    - Тапсырмаға зейін қойып мұқият тыңдайды; -1б.

    -Термин сөздерге  мысал жазады-1б.


    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Сабақтың соңы.

    Ой толғаныс.

    Рефлексия


          Жеке жұмыс:

    6 мин.









    «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

    Пікір: Бір сөзді  қатыстырып сөйлем жаз.

    Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

    Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін  сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

    Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

    Дескриптор:

    «Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-3б.

    Оқушылардың сабаққа қатысуы   «От шашу» әдісі арқылы бағаланады. 

    ДК экраны

    2-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.






    Саралау – Сіз қосымша

    көмек көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Сіз

    қабілеті жоғары

    оқушыларға тапсырманы

    күрделендіруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың

    үйренгенін тексеруді

    қалай жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс

    Қауіпсіздік жəне еңбекті

    қорғау ережелері

    АКТ-мен байланыс

    Құндылықтардағы

    байланыс

    Рефлексия

    Сабақ / оқу

    мақсаттары

    шынайы ма?

    Бүгін оқушылар

    не білді?

    Сыныптағы ахуал

    қандай болды?

    Мен жоспарлаған

    саралау шаралары

    тиімді болды ма?

    Мен берілген

    уақыт ішінде

    үлгердім бе? Мен

    өз жоспарыма

    қандай түзетулер

    енгіздім жəне

    неліктен?

    «Менің көңіл-күйім баспалдағы»

    Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада

     салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!»,

     «Өзіме сенімдімін!», «Жақ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 3 сынып
    17.01.2023
    357
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Көкімбаева Балсұлу Сүгірбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации