Материалдар / Сөз және оның мағынасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сөз және оның мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2023
246
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі:

Теледидардан спорт хабарларын тамашалаймын

Педагогтің аты-жөні:

Көкімбаева Б.С.

Күні:

10.01.2023ж

Сыныбы: 2 «Г»

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сөз және оның мағынасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұны бойынша өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі...,  пайдалы/пайдасыз болды, себебі... т.б) білдіру.

2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

2.2.2.1 Синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану.

2.2.5.1 Дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Оқушылароқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Көптеген оқушылар: Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

 Кейбір оқушылар:Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.

Құндылықтар:

Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

7мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I-«Футболшы» тобы

II –«Хоккейші» тобы 

III– «Боксшы» тобы 

Саралау: Бұл жерде қолданудың 

«Жіктеу »тәсілі арқылы көрінеді.  Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

(Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде  белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

Суреттер салынған конверт 

                   

    

     

   

               

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.

Ұжымдық жұмыс.


5 мин.


Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген өлеңдегі сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. 

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

Сұрақтар:

1.Синоним сөздер дегеніміз не?

2.Сөздің лексикалық

мағынасы дегеніміз не?

3. Заттың іс – қимыл ын білдіретін сөз табын атап бер?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. 

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Дескриптор:

-1-ші сұраққа жауап береді.

-2-ші сұраққа жауап береді.

-3-ші сұраққа жауап береді.


Жалпы-2балл.


Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» 

«Керемет»

«Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен  ынталандыру.  

ДК 

экраны


Сұрақтар топтамасы.


Оқулық 2 -сынып.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Топтық жұмыс.

Жазылым

8 мин.


 

«Интеллект карта» 

Оқушыларға тақырыпқа байланысты мәтін тапсырмасы  беріледі.

1-тапсырма: Сөздің мағынасына қарай орналастырып  сипаттайды. Үш топқа әртүрлі  тапсырма беріледі.

Дескриптор:

- Сөздің мағынасына сипаттама береді;

-Сұрақтарын дауыстап оқиды;  

Жалпы-1балл.

ДК экраны

2-сынып оқулығы

«Данышпан үкілер» әдісі.

Оқулықтағы «Зерделеу» айдарының тапсырмасы беріледі.

Жұмыс  дәптерлеріндегі

 4– жаттығуды  орындайды.

Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!».

ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Топтық жұмыс.

Айтылым мен оқылым

6 мин.



 

2-тапсырма: Төмендегі сурет бойынша әңгіме құрастыр.

Мақсаты: Сөздің мағынасын ажыратады.

Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша  өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасап, нәтижесінде бір келісімге келіп, ауызша әңгіме құрастырады. 

Дескриптор:

-Мағыналас  сөздерді дұрыс толтырады.

-Сұрақтарына жауап береді;

Жалпы-1 балл.

ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сергіту сәті

1 мин


https://youtu.be/xyS4WWbtttM


https://youtu.be/xyS4WWbtttМ

Жеке жұмыс.

7 мин.

5-тапсырма:

Берілген төмендегі тапсырманы оқып,қай сөздің мағынасына  жататындығын жауап бер.

Мақсаты: Сөздің мағынасымен                 таныстыру.

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Жинақтау» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша сөз таптарын тауып өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-Кеңестерді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

 Жалпы – 1балл.

ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Жұптық жұмыс.

5 мин.


Жазылым.

6-тапсырма Жұмыс дәптердегі Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып көшір.

Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қолдану» тәсілі көрініс табады.

Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады. 

  1. Мәтіндегі сөздер

  2. Термин сөздер

Дескриптор:

- Тапсырмаға зейін қойып мұқият тыңдайды; -1б.

-Термин сөздерге  мысал жазады-1б.


ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы.

Ой толғаныс.

Рефлексия


      Жеке жұмыс:

6 мин.









«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз.

Пікір: Бір сөзді  қатыстырып сөйлем жаз.

Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір.

Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін  сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

«Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-3б.

Оқушылардың сабаққа қатысуы   «От шашу» әдісі арқылы бағаланады. 

ДК экраны

2-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.






Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада

 салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!»,

 «Өзіме сенімдімін!», «Жақ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!