Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Спецификация оқу сауаттылығы бойынша 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
нау
тестирования»
бразо
«Утверждаю»Специфика ция теста по по напра влениk с рЈмотно •йтенітя» для моннторинга
об{іазовательных достиженЫіы@ча'і tшиsся
(9 класс)
-
Цель теста: оценка качества знаний обvчающихся на соответствие государственному’ t›бщеоfiязательному стандарту основного среднего образования.
-
Задача теста: оценка готовности обучающихся к усвоению учебного материала следующей ступени и уровня сформированности функциональной грамотности.
-
Содержание теста:
№ |
Тема |
Цели обучения |
фаза к тілі мен адебиеті |
||
1 . |
фаза кстандагы жан-жа нуарлар мен всімдіктер алемі ,Qенсаулык — зор байлык Менін Тэуелсіз Цазакстаным Цазакстандагы щттар достастыгы Бр есім i ел есінде! К,азакстан корыктары Жер байлыгына аяулы квзкарас Абайды окы. тацырка! Цазакстанныц ежел ri кюіалары жа не Ул ы Жібек жолы Туган влке публицистика беттеріпде М у'зыка. Цазактыц кие.эі домбырас ы Гылым ме н rex ни канын сонгы жацазыктары Біл ім. Гылым. Инновация Цазаксз аН Ны ц су ресурстары Квшпенділер мэдение ri . 3aN— когамнын тірегі Жастар жене букаралык акпарат куралдары Биотехнология жацюіыктары Алаш идеясы мен кайраткерлері |
5.3.4.1 матіндердіц такырыбын. мазмундык курылымын сюзыстыру. 5.5.2.1 жазба жум ыстарында хабарлы. сураулы. .лепті. б\йрыкты сейлемдердіц жасал у жолдарын білу. щрастыру: 6.3. I . I матіндегі негі згі жане жанама акпаратты аныктау. вмірдегі кейfiір жагдаяттар мен байланыстыру: f›.3.2.1 ресми стильдегі матіндерпін сти льдік ерекшелі гін аныктау ( кундел ік. мінездеме. тусін іктеме. вмірбаян. уй індеме): 6.3.4.1 матіндердіц такырыбына. мазмундык курылымына с уйене отырып. турлерін салыстыру: 7.3. 1 .1 кесте. диаграмма. сызба. шартты белгілер турінде беріл i ен акпаратты тусін у. колдана білу: 7.3.2.1 ресми-іскерлік tотін iш. нускау лык. ресми уттыктаулар. усыныстар) салага катысты мэтіндердін тілдік ерекшелігін аныктап. талдау жасау: 7.4.5.1 такырып бойыгі ша соз,зердіц маііы зды беліктерін дурыс жазј (курдел i свздер): окшау свздерге кой ылаты н тыныс белгілерді орынды колдану: 7.5.2.1 жазба жуі ыстарында ынгайлас. карсылыкты. тусіндірмел i салалас курмалас свйлемдерді урастыру: 8.3.2. 1 п убл и іlистикалык стильдіц (макала. и нтервью. кыска очерк. жолдајлар) тілдік ерек шеліктері аркылы матіндердіц жанрып |
|
|
аныктау; 8.3.4.1 матіндердіц турлерін, тілдік ерекшелік терін сагыстырып, талдау жасау; 8.3.6.1 тахырып бойынша бірнеше матінде квтерілген маселелерді сапыстыра отырып, бага беру; 8.4.5.1 тахырып бойынша свздердіц мацызды бвліктерін крыс жазу (жеке свздер, бірге, бвлек жане дефис аркылы жазылатын свздер); свйлем ішінде койьшатын тыныс белгілерді орынды 8.5.2.1 жазба жумыстарында себеп-салдар, талгаулы, кезектес салалас щрмалас свйлемдерді курастыру; 9.3. 1.1 матіндегі акпараттыц взектілігін аныцтау, корытынды жасау; 9.3.2.1 гылыми стильде (аннотация, пікір, тезис, мацала, баяндама, презентация) жазылган ецбектердіц тілдік жане жанрлык ерекшелігін аныхтап, талдау жасау; 9.3.4.1 матіндердіц стилін, жанрлых ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау; 9.4.5.1 тахырып бойынша бас аріппен жазылатын курделі, драма атауларды дурыс жазу; свйлем ішінде койылатын тыныс белгілерді орынды цолдану; 9.5.2.1 жазба жумыстарында (шарггы, харсылыцты, мезгіл, себеп, кимыл-сын, максат багыныцкы) сабацтас щрмалас свйлемдерді щрастыру. |
|
Ру |
сскнй язык |
2. |
Культура: язык и общение Мир вокруг нас: транспорт и инфраструктура. Жизненные ценности. Мир профессий. Мир фантазий. Жнвие организмы: растения. Каникулы и отдьтх. Астрономия: звезды и созвездия. Чудеса света. Путешествия и достопримечатель-ности. Образ жизнн и культура: древние цивилизации. Структура семьи и семейные ценности. Традиции празднования Нового года в Казахстане и за рубежом. Вьщающиеся личности народа Казахстана. Спорт и диета. |
5.2.2.1 определятъ основную мысль на основе содержания и композиции; 5.4.3.1 нспользовать именные части речи, согласуя слова в роде, числе и падеже; 5.2.8.1 сравнивать темы и композиции различных текстов (письмо, рекламный текст, объявление, дневник, стихотворение, сказка);
6.2.4.1 определять и различать типы
текстов: описание, повествование, рассуждение; распознавать характерные черты, языковые и жанровые особенности текстов публицистического и художественного стилей (стихотворение, ск Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |