|
Бөлім |
Уақыт |
||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 «ә» |
Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Спорт – денсаулық кепілі! ӨҚН №2 Тұрмыстық жарақатты болдырмау жолдарын ескерту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
спортпен айналысатын адамның бойындағы қабілетін анықтау |
||||
|
Құндылық |
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Қуанамын менде Қуанасың сен де Қуанайық достарым Арайлап атқан таңға |
Өзін көрсетеді Көршісін көрсетеді Қолдарынан ұстайды Қолдарын көтереді |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
|
Сабақ тың ортасы (5 мин)
10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Өз атаң немесе бабаң туралы әңгіме құрастырып айт. Олар еліміздегі қандай маңызды оқиғаларға қатысқанын үлкендерден сұрап біл.
«Ой қозғау» әдісі Суреттерге қара. Адамдардың спортпен айналысуының негізгі үш себебін ата. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма ФС Ұжымдық жұмыс «Құрастыр» әдісі Суреттерге қарап, қысқы спорт түрлерін таңда. «Серпілген сауал» әдісі ӨҚН№2 1. Олардың жазғы спорт түрлерінен басты айырмашылығы неде? 2.Қыс мезгілінде қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек? ЕББҚ Сұраққа жауап беруде қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Саған қандай спорт түрі ұнайды? |
Ата бабалары жайлы әңгіме құрастырады.
Суретке қарап, адамдардың спортпен айналысуының негізгі үш себебін атайды
1. қысқы спорт түрлерін атайды 2.жазғы спорт түрлерінен басты айырмашылығын айтады 3.қыстағы қауіпсіздік ережелерін әңгімелейді
Сұраққа жауап береді |
Дескриптор: -әңгіме құрастырады (1б)
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын!
Құмсағат
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -қысқы спорт түрлерін атайды(1б) -жазғы спорт түрлерінен басты айырмашылығын айтады(1б) -қыстағы қауіпсіздік ережелерін әңгімелейді(1б) ЕББҚ Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Оқулық 30-бет |
|
|
10 мин
Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Сұрақтарға жауап жаз.
ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Деніміз сау болу үшін не істеу керек?
Пантомима: қимыл-қозғалыс арқылы қандай да бір спорт түрін бейнеле. Сыныптастарың тапсын. |
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді 4.төртінші сұраққа жауап береді Сұраққа жауап береді Бейнеленген спорт түрін анықтайды |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды Жарайсыңдар! Керемет! |
Оқулық 29-бет
|
|
|
8 мин |
3 –тапсырма Жұптық жұмыс «Сұхбат» әдісі Мектебіңде спорт жарыстарына қатысушылар бар ма? Олардың бойынан қандай қабілет байқадың? Спорт жарыстарында қандай қауіпсіздік ережесін сақтау қажет? ЕББҚ Сұраққа жауап беруде қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Тапсырмада саған не оңай, не қиын болды? |
1. спорт жарыстарына қатысушыларды атайды 2. спортшылардың бойынан байқаған қабілетін айтады
Сұраққа жауап береді |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -спорт жарыстарына қатысушыларды атайды(1б) -спортшылардың бойынан байқаған қабілетін айтады(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Микро фон Ламинат маркер |
|
|
Сабақтың соңы
7 мин |
Рефлексия «Құмсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 теңге) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 теңге ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 теңге ) Үйге тапсырма Интернет ақпараттарын пайдаланып, соңғы олимпиадалық ойындарда жүлделі орындарға ие болған қазақстандық спортшылар туралы айтып бер |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай құмсағаттың құм таяқшасын жылжыту арқылы анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Құмсағат жылжы малы құм таяқшасы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Спорт – денсаулық кепілі! ҚМЖ дүниетану 3- сынып
Спорт – денсаулық кепілі! ҚМЖ дүниетану 3- сынып
|
Бөлім |
Уақыт |
||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 «ә» |
Қатысқандар саны: 15 Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Спорт – денсаулық кепілі! ӨҚН №2 Тұрмыстық жарақатты болдырмау жолдарын ескерту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.4.2 спорт түрлерін топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті негізгі және өзінің бойындағы қабілеттерін анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
спортпен айналысатын адамның бойындағы қабілетін анықтау |
||||
|
Құндылық |
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Қуанамын менде Қуанасың сен де Қуанайық достарым Арайлап атқан таңға |
Өзін көрсетеді Көршісін көрсетеді Қолдарынан ұстайды Қолдарын көтереді |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
|
Сабақ тың ортасы (5 мин)
10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Өз атаң немесе бабаң туралы әңгіме құрастырып айт. Олар еліміздегі қандай маңызды оқиғаларға қатысқанын үлкендерден сұрап біл.
«Ой қозғау» әдісі Суреттерге қара. Адамдардың спортпен айналысуының негізгі үш себебін ата. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма ФС Ұжымдық жұмыс «Құрастыр» әдісі Суреттерге қарап, қысқы спорт түрлерін таңда. «Серпілген сауал» әдісі ӨҚН№2 1. Олардың жазғы спорт түрлерінен басты айырмашылығы неде? 2.Қыс мезгілінде қандай қауіпсіздік ережесін сақтау керек? ЕББҚ Сұраққа жауап беруде қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Саған қандай спорт түрі ұнайды? |
Ата бабалары жайлы әңгіме құрастырады.
Суретке қарап, адамдардың спортпен айналысуының негізгі үш себебін атайды
1. қысқы спорт түрлерін атайды 2.жазғы спорт түрлерінен басты айырмашылығын айтады 3.қыстағы қауіпсіздік ережелерін әңгімелейді
Сұраққа жауап береді |
Дескриптор: -әңгіме құрастырады (1б)
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын!
Құмсағат
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -қысқы спорт түрлерін атайды(1б) -жазғы спорт түрлерінен басты айырмашылығын айтады(1б) -қыстағы қауіпсіздік ережелерін әңгімелейді(1б) ЕББҚ Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Оқулық 30-бет |
|
|
10 мин
Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Сұрақтарға жауап жаз.
ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Деніміз сау болу үшін не істеу керек?
Пантомима: қимыл-қозғалыс арқылы қандай да бір спорт түрін бейнеле. Сыныптастарың тапсын. |
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді 4.төртінші сұраққа жауап береді Сұраққа жауап береді Бейнеленген спорт түрін анықтайды |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды Жарайсыңдар! Керемет! |
Оқулық 29-бет
|
|
|
8 мин |
3 –тапсырма Жұптық жұмыс «Сұхбат» әдісі Мектебіңде спорт жарыстарына қатысушылар бар ма? Олардың бойынан қандай қабілет байқадың? Спорт жарыстарында қандай қауіпсіздік ережесін сақтау қажет? ЕББҚ Сұраққа жауап беруде қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Тапсырмада саған не оңай, не қиын болды? |
1. спорт жарыстарына қатысушыларды атайды 2. спортшылардың бойынан байқаған қабілетін айтады
Сұраққа жауап береді |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -спорт жарыстарына қатысушыларды атайды(1б) -спортшылардың бойынан байқаған қабілетін айтады(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Микро фон Ламинат маркер |
|
|
Сабақтың соңы
7 мин |
Рефлексия «Құмсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 теңге) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 теңге ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 теңге ) Үйге тапсырма Интернет ақпараттарын пайдаланып, соңғы олимпиадалық ойындарда жүлделі орындарға ие болған қазақстандық спортшылар туралы айтып бер |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай құмсағаттың құм таяқшасын жылжыту арқылы анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Құмсағат жылжы малы құм таяқшасы |
|
шағым қалдыра аласыз













