15мин
27мин
3мин | І. Дайындық бөлім.
ІІ Негізгі бөлім.
III Қорытынды бөлім.
| 1.Оқушыларды сапқа тұрғызу. Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. Сәлемдесу.
2.Сабақтың мақсат-міндеттерімен таныстыру.Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Волейбол». Допты жоғарыдан, төменнен қабылдап-беру. Бүгін арнайы тапсырма орындау арқылы алға қойған критерилер сәйкестігіне қарай А,В,С топтарына бөліну. Яғни, қыздырыну жаттығуларынан кейін екі топқа бөлініп, шеңбер қалпында топ ойыншыларының үлесімен допты жоғарыдан, төменнен қабылдап беру техникасын орындап, жеке арнайы орындайтын тапсырмаға дайындалу.Оқушыларды жеке-жеке шақырып тапсырманы орындату. Әр оқушыға екі мүмкіндік беріледі.Егер оқушы допты өзіне 5 рет жоғарыдан 5 рет төменнен үзбей қабылдап-берсе А тобына кіреді.Егер осы тапсырманы бөлек орындай алса Б тобына кіреді.Егер де осы тапсырманы орындай алмаса С тобына кіреді.Оқушыларды А,Б,С топтарына бөлемін.А және Б топтарының
оқушылары өз шеңберінде бір-біріне допты жоғарыдан, төменнен қабылдап-беру санын арттыруы қажет.С тобының оқушылары орындай алмаған тапсырманы жеке-жеке қайталап орындайды. Нәтижесінде В тобының деңгейіне жету. Тапсырманы орындау барысындағы кемшіліктерін айтып, көрсетіп түсіндіру. Кемшіліктердің болмауына бағыттау. 3.Сабақ кезінде қауіпсіздік ережесін сақтаймыз. Яғни артық іс-әрекет жасамай тапсырманы дұрыс орындауға тырысамыз.
4. Қыздырыну жаттығуларын ритмикалық әуенмен орындау. Қауіпсіздік ережесінің сақталынуын қадағалау.
Бой жазу жаттығуын орындау:-қол жоғары, аяқ ұшымен;-қол желкеде, өкшемен;-қол белде, жартылай отырып. Жүгіру :- иықты алға, артқа айналдырып оң, сол жақпен тіркеме қадыммен;- артпен алға аяқ ұшымен;- тізені жоғары - алға көтеріп;- аяқты артқа сілтеп;- аяқты шетке сілтеп;- қол белде, аяқ түзу алға сілтеп;- қол желкеде, аяқ түзу артқа сілтеп.Дем қалыптастыру.
Жүру барысында:-қол белде, басты солға,оңға айналдыру;-қол иықта, алға, артқа айналдыру;-бір қол жоғары екіншісі төмен, артқа алма- кезек керу;-қол кеуде алдында бүгілген, 1-2дегенде қол шынтақ буынында бүгілген, 3-4 дегенде қолды жазып керу;-екі қолды алға созу, бір-біріне қарама-қарсы айналдыру;-тұрған қалыпта сызық бойымен солға-оңға алма-кезек бағытталып қос аяқпен секіру;-отырып жүру;-сызық бойымен сол-оң жақпен алма-кезек секіру;- отырған қалыпта сызық бойымен солға-оңға алма-кезек бағытталып секіру;-дем қалыптастыру.
Сыныпты екі топқа бөліп, шеңбер қалпында доп ойнату.Оқушыларды жеке-жеке шақырып тапсырманы орындату. Қай топқа кіретінін айту.
Оқушыларды А,Б,С топтарына бөлу.
С тобына көп көңіл бөліп, қажетті іс-әрекеттер орындау.
Дем қалыптастыру.Сапқа тұрғызу.Сабақты қорыту.Күтілетін нәтиже:Епсіз оқушылардың азаюы, не болмауы.Үй тапсырмасы:Келесі сабақта екі жақты волейбол ойынын ойнаймыз. Алдыңғы сабақтарда өткен тапсырмаларды қайталап жүреміз. Ертеңгілік жалпы дамыту жаттығулар кешенін орындау. | Кезекші оқушы сыныптың сабаққа даярлығы жөнінде мұғалімге рапорт береді.
Оқушылар тыңдайды.Сабақ барысымен танысады, ұғынады.Өздерін дайындайды.
Оқушылар жаттығуларды бірігіп белсенді орындайды.
Бірқалыпты орташа жылдамдықпен жүгіреді.
Артқа оң иық арқылы қарайды.
Өкшені алақанға жеткізеді.
Қолды иық деңгейінен түсірмейді.
Қолды шеттен жоғары көтеріп дем алады, қолды түсіре дем шығарады.Осылай 3-4 рет қайталап орындайды.
5 минут орындайды.
Екі топ жарысады.
Оқушылар кемшіліктерін түзейді.
|