Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.Жағымды психологиялық
ахуал:«Сыртқы және ішкі шеңбер» әдісі арқылы
оқушылар бір- біріне өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды.(Бұл
әдіс, ең алдымен, оқушылардың қызығушылығын оятуға және логикалық
ойлауын дамытуға, назарларын тақырыпқа шоғырландыруға негіз
болады).
І.ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ.Қызығушылықты
ояту
Мәтінді суреттегі ақпаратпен
толықтырыңдар. Ішкі және сыртқы айналымға бөлініп, ойтүрткі
сұрақтары негізінде «Сократтық семинар»
ұйымдастырыңдар.
1. Спортты өнердің бір түрі
деуге бола ма?
2. Дағыстандық балуанның
пікіріне қосыласыңдар ма?
3. Қай халыққа қандай спорт
түрі тән, етене жақын деп ойлайсыңдар?
4. Қазақтың ұлттық спорт
түрлеріне тағы нені қосар едіңдер?(оқушылар жауабы
тыңдалады).
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен танысу.
|
Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Мәтінді суреттегі ақпаратпен
толықтырыңдар. Ішкі және сыртқы айналымға бөлініп, ойтүрткі
сұрақтары негізінде «Сократтық семинар»
ұйымдастырыңдар.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен
танысу.
|
ҚБ «Сиқырлы
таяқша»
Тапсырмаларды өте жақсы
орындаған оқушыларға «Сиқырлы таяқша»
беріледі.
|
6-сынып қазақ тілі
оқулығы.
(Әбдісалан
Нұрмаханов)
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
Мәтінді
тыңдаңыз.
Аудиожазбадан (07. mp3)
«Мектептегі спорт секциясы» мәтінін тыңдап, көтерілген мәселені
анықтаңдар.
(«Мектептегі спорт
секциясы» сыры – алтыншы сынып
оқушылары үшін күрделі тақырып болғандықтан, оны оқылым мәтінінен
гөрі тыңдаған анағұрлым тиімді. Оқушылар ақпаратты тыңдау арқылы
ғана емес, визуалды түрде де жақсы қабылдайды. Тыңдалым мәтінін
қоспастан бұрын мұғалім оқушыларға мәтінді мұқият тыңдау керектігін
және одан кейін балалар оның негізгі ойын түсіндіретіндігін
ескеретіндіктен, балалар мәтінді назар қойып тыңдайды.Мәтін бойынша
оқушылар «Қарлы кесек» әдісі арқылы бір-бірімен ой алмасып, оның
идеясын анықтай алады. Бұл кездегі қолпаштау балаларға бір-біріне
қолдау көрсетуге, ынталандандырады).
1-тапсырма. Мәтінді тыңдап, мазмұнын
түсіну үшін топ ішінде өз ойыңызды «Қарлы кесек» әдісі арқылы
жан-жақты тұжырымдап, мысалдармен
дәлелдеңіз.
2-тапсырма.Топтық
жұмыс. «Ақпаратты сүзу» графикалық
органайзері арқылы мәтіндегі детальді ақпаратты
анықтаңдар.
Дескриптор:
ҚБ
ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.
2-тапсырма. Оқылым мәтініндегі дара және
күрделі етістіктерді анықтаңдар.
4-тапсырма. Берілген мәтіннен етістіктерді
тауып, тұлғасына және құрылысына қарай
ажыратыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
«Ортадағы қаламсап»
әдісімен өздерің білетін
спорт түрлерін кестеге түсіріңдер.
Бағалау. «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалау.
|
Аудиожазбадан (07. mp3)
«Мектептегі спорт секциясы» мәтінін тыңдап, көтерілген мәселені
анықтаңдар.
Мәтінді тыңдап, мазмұнын
түсіну үшін топ ішінде өз ойыңызды «Қарлы кесек» әдісі арқылы
жан-жақты тұжырымдап, мысалдармен
дәлелдеңіз.
«Ақпаратты сүзу» графикалық
органайзері арқылы мәтіндегі детальді ақпаратты
анықтаңдар.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырмалар
орындайды.
Оқылым мәтініндегі дара және
күрделі етістіктерді анықтайды;
Берілген мәтіннен етістіктерді
тауып, тұлғасына талдайды;
Етістіктерді құрылысына қарай
ажыратады;
Ойларын
дәлелдейді.
|
ҚБ «Сиқырлы
таяқша»
Тапсырмаларды өте жақсы
орындаған оқушыларға «Сиқырлы таяқша»
беріледі.
ҚБ «Сиқырлы
таяқша»
Тапсырмаларды өте жақсы
орындаған оқушыларға «Сиқырлы таяқша»
беріледі.
ҚБ
|
6-сынып қазақ тілі
оқулығы.
(Мырзабек
Дүйсенов)
(Ө.Жолымбетов,
А.Құлназаров)
|
|