Бекітемін Оқу ісінің меңгерушісі Байділдаева Г.
|
Мектеп |
№273 |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Тулеуов Абай Муратбаевич |
||||
|
Сынып |
6 «А» |
6 «Ә» |
6 «Б» |
6 «В» |
6 «Г» |
|
Күні |
21.10.2024 |
21.10.2024 |
22.10.2024 |
23.10.2024 |
23.10.2024 |
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
Бөлім |
2. Командалық спорттық ойындар |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану |
||||
|
Оқу мақсаттары |
6.1.5.1. Бір қатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Бірқатар дене жаттығула рының тактикала рын, стратегия лары мен құрылымд ық идеялары н қолдану және бағалау |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 15 минут |
Сабаққа спорттық киіммен келу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Түгелдеу.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Үлкен бос кеңістік, гандбол доптары, ысқырық, конустар, уақыт өлшегіш. |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Қатысушылар бірдей екі топқа бөлінеді капитан мен ұстаушыны таңдап алады. Ортадағы шеңберге капитан тұрады. Мұғалімнің белгісімен допты алаңға лақтырады. Допты ұстап алып бір-біріне беру арқылы жақындап өздерінің ұстаушысына допты лақтырып береді, соны ұстаушы ауада қағып алуы керек. Екі команданың бір ұстаушысы допты ауада қағып алса, ойын қайта алаң ортасынан басталады. Допты қағып алған ұстаушыға ұпай беріледі. Қай топтың ұпайы көп болса, сол топ жеңіске жетеді. |
Ұстаушы допты ауада қағып алса саналады. Егерде екі ойыншы допты бірдей ұстап алса, онда даулы доп беріледі. |
|
|
Оқушылар екі топқа бөлініп қол добы ойынын ойнайды |
Мұғалім оқушыларға баскетбол ойынының ережесі мен жарыс өткізу ережесін үйретуі керек. Доппен жүгіруге болмайтынын, екі қадам жасағаннан кейін допты әріптесіне беру керек екенін түсіндіру. |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. |
Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. |
|
|
Үй тапсырмасы: жалпы дамыту жаттығуларын орындау |
Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Спорттық ойын түрлерін жетілдіру
Спорттық ойын түрлерін жетілдіру
Бекітемін Оқу ісінің меңгерушісі Байділдаева Г.
|
Мектеп |
№273 |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Тулеуов Абай Муратбаевич |
||||
|
Сынып |
6 «А» |
6 «Ә» |
6 «Б» |
6 «В» |
6 «Г» |
|
Күні |
21.10.2024 |
21.10.2024 |
22.10.2024 |
23.10.2024 |
23.10.2024 |
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
|
Бөлім |
2. Командалық спорттық ойындар |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Спорттық ойындарда тактикалық әрекеттерді қолдану |
||||
|
Оқу мақсаттары |
6.1.5.1. Бір қатар дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын түсіну және қолдана білу |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Бірқатар дене жаттығула рының тактикала рын, стратегия лары мен құрылымд ық идеялары н қолдану және бағалау |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Оқу ресурстары |
|
Сабақтың басы 15 минут |
Сабаққа спорттық киіммен келу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Түгелдеу.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Үлкен бос кеңістік, гандбол доптары, ысқырық, конустар, уақыт өлшегіш. |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Қатысушылар бірдей екі топқа бөлінеді капитан мен ұстаушыны таңдап алады. Ортадағы шеңберге капитан тұрады. Мұғалімнің белгісімен допты алаңға лақтырады. Допты ұстап алып бір-біріне беру арқылы жақындап өздерінің ұстаушысына допты лақтырып береді, соны ұстаушы ауада қағып алуы керек. Екі команданың бір ұстаушысы допты ауада қағып алса, ойын қайта алаң ортасынан басталады. Допты қағып алған ұстаушыға ұпай беріледі. Қай топтың ұпайы көп болса, сол топ жеңіске жетеді. |
Ұстаушы допты ауада қағып алса саналады. Егерде екі ойыншы допты бірдей ұстап алса, онда даулы доп беріледі. |
|
|
Оқушылар екі топқа бөлініп қол добы ойынын ойнайды |
Мұғалім оқушыларға баскетбол ойынының ережесі мен жарыс өткізу ережесін үйретуі керек. Доппен жүгіруге болмайтынын, екі қадам жасағаннан кейін допты әріптесіне беру керек екенін түсіндіру. |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. |
Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. |
|
|
Үй тапсырмасы: жалпы дамыту жаттығуларын орындау |
Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау |
|
шағым қалдыра аласыз













