Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Ынтымақтасқан орта
қалыптастыру:
Біздің сынып
тамаша
Біз оқимыз
жарыса
Кілең бестік
аламыз!
Үлкен азамат
боламыз!
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Таза тақта» әдісі арқылы
Құндылықтар жазылған бояуларды таңдау арқылы сұрақ -
жауап
-
Мәтін кейіпкерлерін
ата?
-
Балалар кімге , не үшін
барды?
-
Балалардың әрекеті
дұрыспа?
-
Дәрмен атай кім болып жұмыс
жасайды?
-
Мектебіңде тағы кімдер жұмыс
істейді?
-
Мектептегі қамқор жандарға
тілегің?
Тақырыпты ашу: «Сиқырлы
қағаз» әдісі арқылы БАҚЫТ сөзі
шығады
Бақыт дегенді қалай
түсінесің?
Сен өзіңді отбасымның
бақытымын деп есептейсің бе?
«Бала-бақыт, бала- қуаныш»
тақырыбына әңгімелесу.
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма:Ұжымдық
жұмыс:
Бақыт деген
не?
Бақыт сөзіне түсіндірме
жүргізу
Автормен танысу: ЖИ арқылы
автор өзі туралы мәлімет
береді
Сұлтан Қалиұлы туралы
мәліметтермен танысады
2-тапсырма
Мәтінді түсініп бөліктерге
бөліп оқы.
Мазмұнын
айт
Сөздік
жұмыс
Зақпы-ағаштан жасалған ату
құралы
Дәптермен
жұмыс:
ЕБҚ
Бақыт құсы туралы естігенсің
бе?
Ол қандай болады
екен?
Бақытты болу үшін адамға не
керек?
Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
«Көгершіндерден хат» әдісі
арқылы
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
беріңдер:
Азамат өзін неліктен
«бақытсызбын»» деп санады?
Ол нені
армандады?
Осы жолда Азамат қандай
қадамдар жасады?
Азамат бақыт құсын қалай тапса
болады?
Азамат қандай
бала?
Азаматтан үлгі
аламызба?
«Нейрожаттығулар»
әдісі
«Қазыналы арал» әдісі арқылы
жеке және топпен жұмыс:
Азамат қандай
бала?
Ол нені
армандады?
Азамат құстарға қамқорлық
жасадыма?
Азамат бақыт құсын
таптыма?
ФС тапсырмасы Топтық
жұмыс:
1 топ: Өзің ойлаған бақытқа
жетудің қадамдарын жаз:
Үлгі: Денің сау болу
керек
Отбасың аман
болсын......
2топ: Мәтін кейіпкеріне
мінездеме бер:
3 топ:
Мозайка
«Менің бақыт құсым» әдісі
арқылы кері байланыс жасау.
Бағалау: Бақы құсының
қауырсыны арқылы балдық жүйемен
бағалау
Үй
тапсырмасы
4-тапсырма
Қалай ойласыңдар, Азамат бақыт
құсын тапты ма? Түсіндіріп
айтыңдар.
Мәтінді өзің жалғастырып
көр
ҚЖ:
«Менің бақыт құсым» тақырыбына
сурет салыңдар
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй тапсырмасы бойынша жеке
сұрақтарға жауап береді
Өз ойларын
айтады
Суретпен жұмыс
жасайды
Автормен
танысады
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Күннің жады, тақырып, сөздікті
жазады
Жеке жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Жаттығу
жасайды
Топтаса жұмыс
жасайды
Бақытты болу қадамдарын
жазады
Азаматқа мінездеме
береді
Мозайка
құрастырады
Кері байланыс
береді
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Сұрақтарға жеке жауап
береді
Мектептегі
қамқоршыларымыз
ға «Тілек хатын» жасап келеді
-2б
ҚБ:мадақтау
Дескриптор:
Бақыт сөзін
түсінеді,біледі-1б
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды-1б
Мәтін мазмұнын
біледі,түсінеді-1б
Сен
жарадың!
Дескриптор:
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді-1б
Дескриптор: Мәтін бойынша
сұрақтарға дұрыс жауап табады -
1б
Дескриптор:
Өзі ойлаған бақытқа жетудің
қадамдарын атап
көреді,жазады-
1б
Азаматқа мінездеме береді
-1б
Бақыт құсын
құрастырады-1б
|
3д
слайд
Су құйылған тарелке,
салфетка
ЖИ бейне
ролик
Хат таситын көгершіндер
макеті
Бейне
ролик
Анимациялы
презентация
Бақыт құсы
бейнесі
|