|
Бекітемін: |
Уақыты:_________ Сыныбы: |
Кабинет: |
Тәрбиеші: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы тұлға –Шәкәрім Құдайбердіұлының туғанына 165 жыл |
|||
|
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы оқушылардың білімдерін дамыту, ақын өлеңдерінің идеясын ашу, рухани-адамгершілік қағидаларымен танысу, өлеңдері арқылы оқушылардың рухани байлығын, адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, жаман мінезден аулақ болу, адами сезімді қастерлеу, сүйіспеншілік, ішкі рухани тазалыққа үйрету. |
|||
|
|
||||
|
Қолданылатынәдіс-тәсілдер |
Слайд, видео |
|||
|
Кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, тәрбие сағатының тақырыбымен, мақсатымен нәтижесімен таныстыру Оқушылар, біз бүгін Шәкәрім Құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы бойынша оқып білгендерімізді ортаға салып, жинақтап, қорытындылауға тырысамыз. - Жарты ғасырдан астам еріксіз үзілістен соң халық алдына қайта шыққан тұлғаларымыздың бірі- Шәкәрімнің қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихында алатын орны ерекше. Шәкәрім-қазақ әдебиетін жаңа белеске көтерген , қазақ халқының көркемдік ойының үздік үлгілерін туғызған, қазақ өлеңін түрлендіре түскен кемеңгер ақын еді.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Психологиялық дайындық «Ой қозғау». «Шәкәрім кім?» Интерактивті тақтадан Шәкәрім туралы слайд көрсетіледі, әр топ оқушылары Шәкәрім бойынша өз білімдерін ортаға салады. Бейне фильм көрсетіледі
Шәкәрім: Адам үшін еңбегім, Өмірден барлық тергенім. Қалағанын қарап ал, Мұрам сол, жастар бергенім.
«Шәкәрім шыңы». Сұрақтарға жауап беру А) Шәкәрім-лирик. Ә) Шәкәрім-аудармашы Б) Шәкәрім-эпик В) Шәкәрім –сазгер Г) Шәкәрім –жазушы Д) Шәкәрім-тарихшы,ойшыл Бойында табиғи таланты, ақындық дарыны бар. Шәкәрімнің өмірдегі ұстазы, мектебі, университеті – Абай болды. Ұстазының «Ғылым таппай мақтанба, пайда ойлама, ар ойла, талап қыл артық білуге, артық ғылым кітапта, ерінбей оқып көруге» – деген өсиетін бойына сіңіріп, санасына тоқып өскен Шәкәрім ғылым-білім жолында бар өмірін сарп етті. |
Оқушылар тақтадағы кестеге ақын туралы білетіндерін жазады. Оқушылар сергіту сәтіне берілген тапсырманы орындайды
|
||
|
Сабақтың соңы
|
Оқушылар тарапынан берілетін кері байланыс. Білемін «+» Білмеймін « - » Мен үшін жаңа ақпарат « ! » Мені таңғалдырды « ? » Қорытынды Шәкәрім-қазақ әдебиетін жаңа белеске көтерген, қазақ халқының көркемдік ойының үздік үлгілерін туғызған, қазақ өлеңін түрлендіре түскен кемеңгер ақын. Оқушылар, бүгінгі ашық тәрбие сағатынан жақсы ғибрат алды деп ойлаймын, алдарынан жарқын болашақ күтсін. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш.Құдайбергенұлы
Ш.Құдайбергенұлы
|
Бекітемін: |
Уақыты:_________ Сыныбы: |
Кабинет: |
Тәрбиеші: |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлы тұлға –Шәкәрім Құдайбердіұлының туғанына 165 жыл |
|||
|
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы оқушылардың білімдерін дамыту, ақын өлеңдерінің идеясын ашу, рухани-адамгершілік қағидаларымен танысу, өлеңдері арқылы оқушылардың рухани байлығын, адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, жаман мінезден аулақ болу, адами сезімді қастерлеу, сүйіспеншілік, ішкі рухани тазалыққа үйрету. |
|||
|
|
||||
|
Қолданылатынәдіс-тәсілдер |
Слайд, видео |
|||
|
Кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, тәрбие сағатының тақырыбымен, мақсатымен нәтижесімен таныстыру Оқушылар, біз бүгін Шәкәрім Құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы бойынша оқып білгендерімізді ортаға салып, жинақтап, қорытындылауға тырысамыз. - Жарты ғасырдан астам еріксіз үзілістен соң халық алдына қайта шыққан тұлғаларымыздың бірі- Шәкәрімнің қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихында алатын орны ерекше. Шәкәрім-қазақ әдебиетін жаңа белеске көтерген , қазақ халқының көркемдік ойының үздік үлгілерін туғызған, қазақ өлеңін түрлендіре түскен кемеңгер ақын еді.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады.
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Психологиялық дайындық «Ой қозғау». «Шәкәрім кім?» Интерактивті тақтадан Шәкәрім туралы слайд көрсетіледі, әр топ оқушылары Шәкәрім бойынша өз білімдерін ортаға салады. Бейне фильм көрсетіледі
Шәкәрім: Адам үшін еңбегім, Өмірден барлық тергенім. Қалағанын қарап ал, Мұрам сол, жастар бергенім.
«Шәкәрім шыңы». Сұрақтарға жауап беру А) Шәкәрім-лирик. Ә) Шәкәрім-аудармашы Б) Шәкәрім-эпик В) Шәкәрім –сазгер Г) Шәкәрім –жазушы Д) Шәкәрім-тарихшы,ойшыл Бойында табиғи таланты, ақындық дарыны бар. Шәкәрімнің өмірдегі ұстазы, мектебі, университеті – Абай болды. Ұстазының «Ғылым таппай мақтанба, пайда ойлама, ар ойла, талап қыл артық білуге, артық ғылым кітапта, ерінбей оқып көруге» – деген өсиетін бойына сіңіріп, санасына тоқып өскен Шәкәрім ғылым-білім жолында бар өмірін сарп етті. |
Оқушылар тақтадағы кестеге ақын туралы білетіндерін жазады. Оқушылар сергіту сәтіне берілген тапсырманы орындайды
|
||
|
Сабақтың соңы
|
Оқушылар тарапынан берілетін кері байланыс. Білемін «+» Білмеймін « - » Мен үшін жаңа ақпарат « ! » Мені таңғалдырды « ? » Қорытынды Шәкәрім-қазақ әдебиетін жаңа белеске көтерген, қазақ халқының көркемдік ойының үздік үлгілерін туғызған, қазақ өлеңін түрлендіре түскен кемеңгер ақын. Оқушылар, бүгінгі ашық тәрбие сағатынан жақсы ғибрат алды деп ойлаймын, алдарынан жарқын болашақ күтсін. Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар! |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі |
||
шағым қалдыра аласыз















