С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»

Материал туралы қысқаша түсінік
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Балалар мен үлкендер

Мектеп:

Мұғалімнің аты – жөні:

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

Сабақтың

мақсаты

Барлық оқушылар: композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады.

Көпшілігі: композициялық талдау жасай алады.

Кейбір оқушылар:композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады, сұрақтарға жауап беріп, өз дәлелін білдіре алады, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы













































Ұйымдастыру кезеңі. «Мен қандаймын?» тренингі

Мен елгезекпін, мен ақылдымын, мен тұйықпын...

І. Қызығушылықты ояту.

«Тәмпіш» сөзіне ассоциация жасау.Shape1

Shape3 Shape2

«Shape5 Shape4 Тәмпіш»


ТӘМПІШ сөзінің мағынасы.
1) Кiшкене келген, қысқа, келте (мұpын).~мұpын (танау).

-«Тәмпіш қара» шығармасын не туралы деп ойлайсыздар?

-Неге шығарма «Тәмпіш қара» деп аталады?

Сюжет – өзара жалғасқан оқиғалар тізбесі, оқиғаның тұтас желісі. Бүгінгі сабақта біз сюжеттің құрамдас бөліктері, композициялық құрылысына талдау жасаймыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді.

Автор:

Туған жылы:

Туған жері:

Шығармалары:

Дескриптор:

  • автор туралы мәлімет жинақтайды;

ҚБ

2-тапсырма. Шығарма мазмұнымен танысу (шығарманы үйде оқып келуге берілген)

(Жеке жұмыс) Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар.

Бөлімдері:
• «Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда»

Оқушылардың жұмыстарын тексеру үшін әр оқушы өз жазбаларымен топ мүшелерін таныстырады.

Дескриптор:

  • Шығарма бөлімдерімен танысады;

  • Бөлімдердің ретін біледі.

ҚБ

3-тапсырма. (Топтық жұмыс) Төмендегі кестені толтырыңыздар.

Эпикалық жанр түрі


Шығарманың негізгі ойы


Тәрбиелік мәні: 


Шығарманың композициялық құрылысы:

Басталуы. 


Байланысуы.


Шиеленісуі.


Шарықтау шегі. 


Шығарманың шешімі. 


Жауаптары:

Эпикалық жанр түрі – повесть.

Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Шығарманың композициялық құрылысы:

Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы.

Байланысуы. Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы.

Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы.

Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы.

Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы.

Тәрбиелік мәні: Шаншатайға тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады.

Дескрипторлары:

  • Әдеби шығарманың жанрын анықтайды;

  • Композициялық құрылысына қарай талдай алады.

ҚБ

Оқушылар назары сабаққа аударылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.





«Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді.

Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар.















Шығарманы композициялық құрылымына талдау.























ҚБ
























ҚБ
































ҚБ



7-сынып қазақ әдебиеті




«Топтастыру» әдісі












https://marinkinrasskaz.ucoz.ru/publ/5-1-0-310















С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»













Сабақтың соңы



Рефлексия.

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?

Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба?

Қай тапсырма сізге көбірек ұнады?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
107
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі