|
Бөлім: Балалар мен үлкендер |
Мектеп: |
Мұғалімнің аты – жөні: |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады. Көпшілігі: композициялық талдау жасай алады. Кейбір оқушылар:композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады, сұрақтарға жауап беріп, өз дәлелін білдіре алады, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі. «Мен қандаймын?» тренингі Мен елгезекпін, мен ақылдымын, мен тұйықпын... І. Қызығушылықты ояту. «Тәмпіш» сөзіне ассоциация
жасау.
« ТӘМПІШ
сөзінің
мағынасы. -«Тәмпіш қара» шығармасын не туралы деп ойлайсыздар? -Неге шығарма «Тәмпіш қара» деп аталады? Сюжет – өзара жалғасқан оқиғалар тізбесі, оқиғаның тұтас желісі. Бүгінгі сабақта біз сюжеттің құрамдас бөліктері, композициялық құрылысына талдау жасаймыз. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді. Автор: Туған жылы: Туған жері: Шығармалары: Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Шығарма мазмұнымен танысу (шығарманы үйде оқып келуге берілген) (Жеке жұмыс) Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар. Бөлімдері: Оқушылардың жұмыстарын тексеру үшін әр оқушы өз жазбаларымен топ мүшелерін таныстырады. Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. (Топтық жұмыс) Төмендегі кестені толтырыңыздар.
Жауаптары: Эпикалық жанр түрі – повесть. Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу. Шығарманың композициялық құрылысы: Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы. Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы. Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы. Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы. Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы. Тәрбиелік мәні: Шаншатайға тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Дескрипторлары:
ҚБ |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.
«Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді. Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар.
Шығарманы композициялық құрылымына талдау.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып қазақ әдебиеті «Топтастыру» әдісі
https://marinkinrasskaz.ucoz.ru/publ/5-1-0-310
С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Бүгінгі сабақ несімен ұнады? Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба? Қай тапсырма сізге көбірек ұнады? |
|
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
|
Бөлім: Балалар мен үлкендер |
Мектеп: |
Мұғалімнің аты – жөні: |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады. Көпшілігі: композициялық талдау жасай алады. Кейбір оқушылар:композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдай алады, сұрақтарға жауап беріп, өз дәлелін білдіре алады, әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды. |
|||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі. «Мен қандаймын?» тренингі Мен елгезекпін, мен ақылдымын, мен тұйықпын... І. Қызығушылықты ояту. «Тәмпіш» сөзіне ассоциация
жасау.
« ТӘМПІШ
сөзінің
мағынасы. -«Тәмпіш қара» шығармасын не туралы деп ойлайсыздар? -Неге шығарма «Тәмпіш қара» деп аталады? Сюжет – өзара жалғасқан оқиғалар тізбесі, оқиғаның тұтас желісі. Бүгінгі сабақта біз сюжеттің құрамдас бөліктері, композициялық құрылысына талдау жасаймыз. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді. Автор: Туған жылы: Туған жері: Шығармалары: Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Шығарма мазмұнымен танысу (шығарманы үйде оқып келуге берілген) (Жеке жұмыс) Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар. Бөлімдері: Оқушылардың жұмыстарын тексеру үшін әр оқушы өз жазбаларымен топ мүшелерін таныстырады. Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. (Топтық жұмыс) Төмендегі кестені толтырыңыздар.
Жауаптары: Эпикалық жанр түрі – повесть. Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу. Шығарманың композициялық құрылысы: Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы. Байланысуы. Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы. Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы. Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы. Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы. Тәрбиелік мәні: Шаншатайға тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады. Дескрипторлары:
ҚБ |
Оқушылар назары сабаққа аударылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ тақырыбын анықтайды.
«Түртіп алу» стратегиясы арқылы автор туралы мәлімет таратылады, оқушылар мәліметтерді іріктейді. Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар.
Шығарманы композициялық құрылымына талдау.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып қазақ әдебиеті «Топтастыру» әдісі
https://marinkinrasskaz.ucoz.ru/publ/5-1-0-310
С. Сарғасқаев «Тәмпіш қара»
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Бүгінгі сабақ несімен ұнады? Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба? Қай тапсырма сізге көбірек ұнады? |
|
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














