С.Сарғасқаев "Тәмпіш қара" шығармасының композициялық құрылысы 4-сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

С.Сарғасқаев "Тәмпіш қара" шығармасының композициялық құрылысы 4-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
С.Сарғасқаев "Тәмпіш қара" шығармасының композициялық құрылысы 4-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Балалар мен үлкендер

Мектеп: Мұғалімнің аты – жөні:

Сабақ тақырыбы:

С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» шығармасының композициялық құрылысы

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

Сабақтың

мақсаты

Барлық оқушылар: «Тәмпіш қара» шығармасының композициялық құрылымына талдау;

Көпшілігі: әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

Кейбір оқушылар: шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы















Сабақтың ортасы

























Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

І. Қызығушылықты ояту.

-Шаншатайдың Тәмпіш қара атануының себебі неде?(оқушылар жауабы тыңдалады).

(Жеке жұмыс) Шығарма бөлімдерін рет-ретімен жазып шығыңыздар.

Бөлімдері:
• «Танысу»
• «Тілеп алған азап»
• «Әзілі ме шыны ма?»
• «Өкініш»
• «Теке қарт»
• «Не болды бізге?»
• «Бұдан кейінгі күндерде …»
• «Ойламаған жерден»
• «Үш күн қалғанда»

Оқушылардың жұмыстарын тексеру үшін әр оқушы өз жазбаларымен топ мүшелерін таныстырады.

Дескриптор:

  • Шаншатайдың Тәмпіш қара атану себебін түсіндіреді;

  • Бөлімдердің ретін біледі.

ҚБ

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


ІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. (Топтық жұмыс) Төмендегі кестені толтырыңыздар.

1-топ.

Эпикалық жанр түрі


Шығарманың негізгі ойы


Тәрбиелік мәні: 


Шығарманың композициялық құрылысы:

Басталуы. 


Байланысуы.


Шиеленісуі.


Шарықтау шегі. 


Шығарманың шешімі. 


Эпикалық жанр түрі – повесть.

Шығарманың негізгі ойы — жас жеткіншектерді адамгершілікке,шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Тәрбиелік мәні: Шаншатайға тән әдептілік, ұқыптылық, еңбек сүйгіштік қасиеттер көрінсе, Ертай бойындағы өнерге құштарлық, дүниені бала көзімен қабылдау қасиеттері танылады.

Шығарманың композициялық құрылысы:

Басталуы. Шаншатайдың ауылға келуі, ауыл балаларымен танысуы.

Байланысуы. Шаншатай Ертайдың суретші екенін білуі,екеуінің айырылмастай дос болуы.

Шиеленісуі. Мектеп оқушыларының қырман даласына көмекке баруы, түрлі ойын – сауық ұйымдастырулары, Шаншатайдың ауыл балаларының газетке деген қызығушылықтарын оятуы.

Шарықтау шегі. Оқушылардың өз мақалаларын оқу үшін Теке қарттың үйіне іздеп баруы, Шаншатай мен Иманбектің төбелесуі, Иманбектің одан кешірім сұрауы.

Шығарманың шешімі. Ертайдың салған суретінің «Октябрь балалары»газетіне шығуы.


2-топ. Балалардың Шаншатаймен танысқанға дейінгі өмірлері мен танысқаннан кейінгі оқиғаларды салыстыра отырып, талдаңыз. Шығарма эпизодтарын қолданыңыз.

3-топ. Сізге шығарма кейіпкерлерінің қайсысы көбірек ұнады? Неліктен? Өзге кейіпкерлермен салыстыра талдаңыз.

«Т» кестесі





Дескрипторлары:

  • Әдеби шығарманың жанрын анықтайды;

  • Композициялық құрылысына қарай талдай алады.

  • Шығарма эпизодтарын байланыстырады;

  • Эпизодтарды салыстыра талдайды;

  • кейіпкерлер бейнесін салыстырады;

  • өзіндік талдау жасайды.

ҚБ

Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Шаншатайдың Тәмпіш қара атану себебін түсіндіреді;

Бөлімдердің ретін біледі.




Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.






Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды.


Әдеби шығарманың жанрын анықтайды;

Композициялық құрылысына қарай талдай алады.

Шығарма эпизодтарын байланыстырады;

Эпизодтарды салыстыра талдайды;

Кейіпкерлер бейнесін салыстырады;

Өзіндік талдау жасайды.





7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы























7-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы






Әдебиет хрестоматиясы





С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»





Сабақтың соңы


Рефлексия.

Бүгінгі сабақ несімен ұнады?

Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба?

Қай тапсырма сізге көбірек ұнады?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2024
1022
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі